K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Principielle afgørelser fra Ankestyrelsen > Nyt om loven

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Nyt om loven Her kan du skrive hvis du falder over noget relevant , det kan være sm-afgørelser som kan være nyttige eller andet som vedr fleks og førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-01-2009, 17:09   #1
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Skrivelser til fagforbund/medier

Hej alle sammen.

Hyanna og jeg agter at skrive til både medier, fagforeninger, politikere og interesseorganisationer angående vores retssikerhed ved ressourceprofiler.

Jeg åbner derfor en tråd i min blog, hvor alle der vil hjælpe meget gerne må indsætte en lille besked om deres oplevelser med private udbydere som laver den slags for kommunerne. Det er så meningen at Hyanna og jeg vil bruge dem unavngivet som eksempler når vi kontakter de ovenstående folk.

Hvis I er med på den og vil lade os bruge jeres oplevelser, så skriv til vipers blog. På forhånd tak.

Hyanna og Viper
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2009, 18:50   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Viper jeg syntes at det er en god ide

Jeg vil dog lige foreslå jer at i skriver at dem der har lyst til at stå ved deres henvendelse til jer og det skrevne til jer lige giver jer en lille besked om det...'

Min erfaring siger mig at det bliver taget meget mere seriøst hvis man kan sige at dokumentation kan fremskaffes og at pågældende personer gerne vil stå frem, i første omgang kan man jo bare gøre det anonymt men med mulighed for at nogen vil snakke med relevante personer ... bare lige en tanke
  Besvar med citat
Gammel 25-01-2009, 12:23   #3
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Hejdien, du har helt ret i det du der siger, så jeg vil hermed gøre det sådan at dem der vil sætter deres navne og adresser under i en PM til mig sammen med deres alias herinde på sitet. Så kan jeg bruge deres som navngivne eksempler uden i øvrigt at røbe deres identitet for andre her på siden,

Andre der gerne vil hjælpe kan så bare sende deres erfaring ind på bloggen med en lille besked om at de helst ikke vil have sat navn på, hvilket så helt klart vil blive overholdt og respekteret

Masser af Viper
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Gratis..."privat socialrådgiver" i fagforbund og pensionskasser Pensam/FOA og HK flexmania Alt det andet 7 07-02-2013 21:58
Dokumentation for aflevering af skrivelser til kommunen. bodilelisabeth Alt det andet 5 21-06-2012 10:14
Medier skal afdække ikke medvirke... buster Politik og Samfund 0 08-12-2011 08:36
Uetiske medier logikeren Politik og Samfund 16 03-09-2010 10:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension