K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Lægekonsulenternes Rolle

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Lægekonsulenternes Rolle Her vil vi sætte fokus på lægekonsulenters rolle i de kommunale sager.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-01-2009, 09:53   #1
marianne-helms
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Indlæg: 18
Styrke: 16
marianne-helms er ny på vejen
hjælpe til at sammesætte et brev

Hej Heidi,Ville lige hører dig ang om dig hvordan el om du ville hjælpe mig med at skrive et klage breve til Gentofte Borgmester over lægekonsulenten Morten vinter?Og hvilken paragraff man bruge i denne sag?Det drejer sig om at jeg har fået min Ressoucerprofil fra min sagsbehandler Vibe Laidlæw og læste denne igennnem og det viser sig at der skønnes at værer diskkrepans mellem diverse speciallæger og kommunens lægekonsulent som mener at plg .formentlig ville kunne arb i ikke rygbelastende arbejde på ordinære vilkår,
PS.Jeg ville lige tilføje at jeg får har haft en flexjob bivilling fra Gladsaxe Kommune men her dog altrid værer ansat i et flexjob-stilling da kommune den gange ikke kunne finde noget til mig,Ville værer glad får din hjælp og vejledning i ovennævnt skrivelse,Mvh Marianne Helms,

Sidst redigeret af marianne-helms; 22-01-2009 kl. 11:26. Årsag: Til Heidi,hjælp med at sammesætte et brev med tilføjelse af lov paragraffer,
marianne-helms er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2009, 17:09   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
marianne er lige på vej ud af døren ,men ville lige svare dig vil selvfølgelig godt hjælpe dig hvis jeg kan

Hvor lang tid har du inden du skal bruge klagen ... har selv lige en masse om ørene med min egen sag lige nu og regner ikke med at have hoved til meget andet før engang efter tirsdag eller onsdag i næste uge kan det vente til der ?
  Besvar med citat
Gammel 22-01-2009, 17:21   #3
marianne-helms
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Indlæg: 18
Styrke: 16
marianne-helms er ny på vejen
Tak

Hej Hejdien.


Tirsdag næste uge ville passe perfekt, da jeg skal til møde på kommunen om torsdagen.

Du skal have mange tak for hjælpen

Mvh

Marianne.
marianne-helms er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2010, 21:24   #4
Allstar
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-05 2010
Indlæg: 28
Styrke: 14
Allstar er ny på vejen
hvad blev resultatet?
Allstar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-05-2010, 00:15   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Øhhh det kan jeg ikke huske der må du prøve at skrive til marianne, jeg kan kun finde det jeg skrev for hende ved ikke hvordan det videre gik hun kan have fortalt det over msn eller andet men i så fald kan jeg ikke huske det
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
kan i hjælpe jensenmig Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 18 11-04-2013 20:51
Forstår ikke brev mht ferie-håber nogen kan hjælpe? Sanne33 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 17 14-10-2012 21:44
Kan i hjælpe? Guggi Alt det andet 9 22-09-2012 15:03
Kan i hjælpe ? Remhark Dit og Dat 9 03-05-2008 03:02
kan du hjælpe:) nille Spørgsmål ang fleksjob 6 21-09-2007 14:33




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension