K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-01-2009, 20:08   #1
charlott
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 11-11 2008
Lokation: København, Nørrebro
Indlæg: 4
Styrke: 0
charlott er ny på vejen
Angry Må bare ud med min jammer - er alvorligt bange

Jeg har før prøvet, at nedskrive mine dillemaer og problemer, men udskyder det altid da jeg blir for rasende eller trist.

I 2005 var jeg sygemeldt 1 år grundet 4 knæoperationer. Jeg er uddannet pædagog med speciale i idræt, hvilke betyder mine kompetencer er, jeg hovedsageligt er ansvarlig for at udrette en leg/sportsturnering, hvor målgruppens sociale og personlige kompetencer udvikles(Har hovedsageligt arbejdet med børn mellem 9-18 år)

Jeg vender tilbage til mit arbejde som idrætspædagog efter 1 år, trods stadige smerter og ugenlige genoptræning på hosp - jeg kedede mig jo voldsomt hjemme og savnede ungerne på jobbet. Efter 4 måneder må jeg under kniven igen, og ved efterfølgende konsultation fortæller overlægen mig, at jeg må indse det ikke bliver bedre,- det kroniske smerter, og skal lære at begrænse mig - enhver aktivitet har en konsekvens. De ord var desværre korrekt og et halv år efter må jeg erkende jeg ikke kan holde mit job længere(Jeg er 37 år uden børn, så job var eneste aktivitet)

Så det ca 2 år siden jeg erkendte jeg ikke kunne holde til mit job. Søger derfor revalidering, men modtager overraskende et nej. OK,- så starter mit maridt med Kbh. kom.

Juni 2007 stoppede jeg som aftalt med arbejdsgiver på job med en fratrædelsesaftale-og modtager derfor løn i 7 måneder efter.