K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Skal kommuner ikke overholde loven?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Skal kommuner ikke overholde loven? En af vores bruger phhmw føre en sej og lang kamp for at få gjort noget ved at kommunerne ikke overholder Retssikkerhedsloven § 3 stk.2. Følg hans kamp her kom evt med spørgsmål til phhmw

Se afstemningsresultater: Hvem har lavet din ressourceprofil?
Kommunens sagsbehandler 47 36,43%
Anden aktør 16 12,40%
Revalideringssted 6 4,65%
Eller har du selv lavet den 16 12,40%
Mig selv i samarbejde med kommunens sagsbehandler 44 34,11%
Stemmere: 129. Du kan ikke stemme i denne afstemning

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-12-2008, 20:21   #1
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Hvem har lavet din ressourceprofil?

Jeg er blevet spurgt, om jeg ville lave en afstemning, hvor man kan krydse af, hvem der har lavet ressourceprofilen.

Og det kunne da være spændende at se.

Jeg håber, at flest muligt svarer.

Læs mere om ulovlige ressourceprofiler her: http://www.k10.dk/showthread.php?t=6980

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield

Sidst redigeret af zuza; 30-12-2008 kl. 20:24.
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-12-2008, 20:27   #2
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Jeg har selv udfyldt min ressourceprofil - og så har sagsbehandleren tilføjet hendes kommentarer...
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-12-2008, 21:00   #3
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Øhh, den er lidt svær at svare på for:
Den første blev lavet UDELUKKENDE af sagsbehandleren og UDEN min mands kommentarer!

Derfor: denne godkendte han ikke da den ikke var ok iflg ham

Da man eeeendelig fandt den frem igen var det anden aktør som forsøgte at lave en rp men STADIG uden min mands kommentarer

Derfor: stadig ikke godkendt/underskrevet

Sagene anket og vi vandt og derefter tog sagen den drejning at det blev til en redegørelse fra sagsbehandleren for en indstilling til pension.

Hmm, hvor er det mest sandsynligt jeg sætter mit kryds?
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-12-2008, 21:10   #4
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Buster...

Det interessante ved denne undersøgelse er, hvor mange der har fået lavet ressourceprofil hos anden aktør.

Jeg synes bare, det ville være fjollet at lave en undersøgelse med kun 2 svarmuligheder.

Ellers kan man jo - som andre - også skrive sine kommentarer her, hvis der er flere muligheder.

Det er jo også interessant at se, hvor mange der selv har skrevet den, for det er også forkert.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-12-2008, 21:16   #5
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
zuza, jeg tror blot at jeg lader det være m det jeg har skrevet:
En gang af sagsbehandler og en gang af anden aktør ...

...lige dele ulovligt da ingen af min mands kommentarer var med.

__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-12-2008, 22:45   #6
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Hej
Jeg har også som Buster fået lavet to RP, først i 2007 af sagsbehandler alt efter bogen, altså lovligt. Og nu her i dec, af privat aktør som jeg var dybt utilfreds med, jeg har heller ikke skrevet den under endnu, vil følge Zuzas råd ang, underskrift,( Jeg kan desværre ikke finde ud af at kopiere et link til mit indlæg ind hvor jeg har skrevet om det og den behandling jeg fik her i dec, fra privat aktør og deres måde at lave RP på med så personfølsomme oplysninger,

Ellers vil jeg ønske jer alle på K 10 et rigtig godt og lykkebringende nytår 2009.-Mange hilsner fra Thelma.

Hej igen
http://www.k10.dk/showthread.php?t=6600&page=2

Mange tak til Zuza for nyttig viden omkring dette her med Rp, jeg har hele dec, gået og undret mig over den måde min blev lavet på her i dec, se evt, mit indlæg over at jeg blev bedt om at godkende den i tlf, (jeg var faktisk måløs) har nu fået den tilsendt jeg har ikke underskrevet den endnu, er ved at tilføje mine egen kommentarer.
Hilsen Thelma.

Sidst redigeret af Webmaster; 31-12-2008 kl. 03:48. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et...brug venligst REDIGER knappen for tilføjelser til indlæg
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-12-2008, 23:30   #7
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Min er lavet af sagsbehandler, og fyldt med løgn (ligesom sagsbehandleren).
Nu står jeg for at skal i ny arb.prøvning/virksomhedspraktik.
Og det bliver så igennem den "anden aktør", som jeg blev henvist til, efter jeg var visiteret til flex.
Han har været et utroligt dejligt og behageligt menneske at være i kontakt med, og så vidt jeg kan regne ud, er det også ham der har fået overbevist min sagsbeh. (ikke hende den løgnagtige), om at jeg muligvis ikke hører til på flex, derfor nu arb.prøvning.
Og så kan jeg jo godt få den tanke, at det måske kunne være i min interesse hvis det var ham der skulle stå for udarbejdelsen af min næste rp.
Men det kommer nok slet ikke på tale, desværre, han kender vist udmærket reglerne omkring rp.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-12-2008, 01:24   #8
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Trold, kan ikke lade være med at kommentere ang anden aktør.
Den sidste vi talte m inden sagen gik retur var netop en anden aktør AOF faktisk, og det var nogle rigtig søde mennesker som behandlede os med stor respekt, dejligt at opleve.
Nå, men det korte af det lange var at den ene af denne på en måde lavede et oplæg til rp og denne lavede vi sammen så ALLE oplysninger kom med.
Denne fik jeg med hjem samme dag for naturligvis kunne jeg ikke underskrive på min mands vegne.
Det andet oplæg blev sendt videre til sagsbehandleren.
Hm, mærkeligt nok var der så at sige INTET genkendeligt i sagsbehandlerens redegørelse dvs vi kunne ikke se at noget som helst af oplægget var brugt til noget meeeen det regner vi med var fordi så havde det jo nok alt for tydeligt fremgået af min mand skulle have haft pension for en del år siden!
Mit forslag: når nu vedkommende er så rar mon så ikke du kunne få ham med på ideen om at lave en form for rp/redegørelse/opsumering om dig? Du ønsker jo selvfølgelig rene linier i alt dette så mon ikke han kan forstå det

Ønsker dig held og lykke
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-12-2008, 03:35   #9
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Question

Jeg syntes der mangler et punkt for at kunne stemme.

Det er: Udført i samarbejde m/ Sagsbehandler

Jeg selv har fået min udført i sin tid sammen med min sagsbhdl.
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-12-2008, 04:24   #10
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Jeg har sat mærke i Kommunens sagsbehandler, men da den i sin tid blev lavet og da den senere blev revideret med henblik på at søge pension, har det begge gange været i samarbejde med mig... og det der blev skrevet ved den senere revidering blev forhandlet lidt mellem os, så vi var enige om hvad der kom til at stå i den.
Var en mega hård forhandler visse steder, for havde i flere månender på forhånd læst alt hvad jeg kunne finde om hvordan den skulle udfyldes
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hvem af jer har fået lavet to stivgørende operationer ? puttenu Alt det andet 3 02-02-2012 23:34
Måske lavet lagkage i den... Mella Det er da strengt ! 1 12-01-2011 20:38
Man kan ikke stoppe sygedagpenge hvis ikke der er lavet ressourceprofil Hejdien Nyt fra Ankestyrelsen 10 01-12-2009 20:47
så har jeg fået lavet sanne52 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 10-03-2008 12:44
Hvem får din ressourceprofil? zuza Det er da strengt ! 1 27-05-2007 16:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension