K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-12-2006, 13:13   #1
mortiltre
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 21-11 2006
Indlæg: 3
Styrke: 0
mortiltre er ny på vejen
Hvordan er jeg stillet?

Hej med jer. Nu skrev jeg for nogen tid siden om hvor længe en pensionssag må tage. Nu er den sidste rapport , den generelle helbredsattest så færdig og afleveret fra egen læge. Jeg vil høre hvordan jeg er stillet mhp at få tilkendt førtidspension når min egen læge absolut anbefaler pension, psykologen anbefaler det også og div speciallæger siger også jeg burde få tilkendt den pension,mine sagsbehandlere mener også at jeg burde have pension, men forleden da jeg snakkede med min sagsbehandler sagde hun, at lægekonsulenten vist mente at jeg skulle i flexjob. Og så er det lige før mit hoved exploderer for jeg orker virkelig ikke mere. Er det lægekonsulenten der har det sidste ord, er det kun hende der skal afgøre om jeg skal have pensionen, eller er der flere? Tager man slet ikke hensyn til de rapporter der er blevet indhentet fra læger psykologer osv? Ja jeg er snart træt og led og ked af min situation og jeg ville ønske at det snart var overstået!

Mange hilsner mortiltre
mortiltre er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2006, 14:48   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Hvordan er jeg stillet?

hej mortiltre

Nej jeg tror ikke at en lægekonsulent kan afgøre sagen , ikke hvis alle andre mener det modsatte af ham . Det er et helvede at komme igennem prøv at bevare roen i dit indre...:|

Stella
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2006, 15:50   #3
fiemie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-11 2005
Alder: 51
Indlæg: 160
Styrke: 19
fiemie er rigtig godt på vej
RE: Hvordan er jeg stillet?

Hej!

Der er et udvalg, der afgør sagen. I min kommune var der vist tre personer. Selvfølgelig ser de på, hvad lægekonsulenten mener, men de bruger også andre "rapporter" og ser selvfølgelig også på sagbehandlerens begrundelse for at indstille dig til pension.
Og husk: Du har lov til at møde op personligt, når sagen skal behandles. Det skal din sagsbehandler orientere dig om.
Og jeg var igennem noget lignende: Den ene af kommunens lægekonsulenter var imod, men jeg har fået førtidspension, så det kan lade sig gøre
Held og lykke!

Mange hilsner fra Fiemie
fiemie er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fleksjob - hvordan er man stillet ? Garbo Spørgsmål ang fleksjob 1 27-11-2012 15:09
Hvordan er jeg stillet ? l-kold Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 19-10-2012 14:24
nedsat tid, hvordan er man stillet mht. erstatning energizer Alt det andet 1 16-02-2012 12:15
Hvordan er jeg stillet nu mawebbro At søge førtidspension 23 16-07-2010 11:28
Hvordan er jeg stillet???? krebs25 Spørgsmål ang fleksjob 8 08-07-2007 18:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension