K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-11-2008, 12:59   #1
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Cool I guder......

siger jeg bare.

Er langt om længe kommet i afprøvning...Det er 3½ gang jeg er det siden min sag startede D 17/7-2006

Har haft en del...for ikke at sige mange skift med sagsbehandlerer..og jobkonsulenter.

Havde en der startede den her afprøvning op ....og som jeg startede i D 1/10-2008...den skal vare i 3 måneder eller 12 uger...så den slutter D 18/1-2009.....(syntes så bare ikke at jeg kan få de datoer til at gå op med 12 uger..selv om 1 uges efterårsferie og 14 dages juleferie er trukket fra...Skal åbenbart stoppe en søndag....men har på mistanke,at hun har vendt kalenderen om..og talt vidre på 2008 kalender...køre med enten dampbørn og udviklingshæmmet som taxa chauffør

Skal have halvvej's møde imorgen med arbejdsgiver og jobkonsulent....Og her er det så jeg sukker....Jobkonsulent er en helt anden...hvilket jeg ved gennem arbejdsgiver...for konsulenten havde ringet til hende i fredags for at sige der er kommet en anden konsulent på sagen.
MEN har hun ulejliget sig med at give mig besked om at hun stopper med min sag og der kommet en ny på....NEJ
Og det er jeg sq sur over...sådan har de meste af min sag været.....skiften og ingen besked om det...mistet parpir i min sag ved sammenlægning...stop af sygedagpenge efter 1½ år hvor der ikke skete ret meget andet end skiften sagsbehandler...vente på jobkonsulenter der aldrig dukkede op...var sat igang i afprøvning da de stoppede sygedagpenge....

klagede til nævnet og her efter 8 måneders ventetid fik jeg at vide jeg ikke var berettiget til fleks..manglende afprøvning....stop af sygedagpenge var osse ok.....de kunne ikke tage stiling til om min sag var behandler rigtigt...men jeg kan da klage til borgmester....det svar har man ventet på i 8 måneder.

Nå men imorgen vil jeg så høre den nye konsulent om hvordan han vil regne afprøvningen ud.....og hvad han ellers kan fortælle som de andre ikke har .

Skulle bare lige lukket lidt luft ud *S*
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-11-2008, 13:35   #2
Sommer
Hvor skulle jeg ellers være
 
Sommers avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-02 2008
Indlæg: 195
Styrke: 17
Sommer er ny på vejen
Hej.

Forstår godt dit navn "Jøsses", for det er da meget rammende. Kan virkelig nikke genkendende til meget i din historie.
Jamen det er ufatteligt, som de kan rode sammen i alt.
To gang har jeg mødt op til aftalt møde, blot for at konstatere at den person som havde aftalt mødet, ikke var tilstede. Ingen har fået den geniale tanke, at tjekke vedkommendes kalender og så aflyse aftalte møder, når en medarbejder har meldt sig syg eller simpelthen er forsvundt fra pladsen (fundet er andet og bedre arbejde). Ingen undskyldning eller forklaring. Jeg er jo også bare et sygt menneske, der alligevel ikke har andet at lave!!!! Føler ikke de regne deres klienter for andet en 0'er, person der kun er ude på at genere dem i deres arbejde.
Til et møde, gik det pludselig op for mig, at den person der sad der overfor mig, var min sagsbehandler. Der var ingen der havde oplyst mig om at jeg havde fået en ny, så den tanke havde jeg heller ikke lige selv fået, men det var altså min nye sagsbehandler. Nå jamen hvad kan man gøre andet end at tage det til efterretning og håbe på godt samarbejde. Da mødet så (som egentlig var ret godt) var slut, kommer hun lige efter, at om tre uger fik jeg en ny sagsbehandler, da hun altså selv skulle på orlov.

Og nu har jeg så en ny og hun genere ingen, for det sker intet. Det lykkedes hende at glemme det hele, til det var for sent. Stoppede mine sygedagpenge og syntes jeg skulle søge ftp. efter §17, for så ville jeg beholde mine sygedagpenge så længe. Så der er vi nu.

SÅÅÅ'n noget pis.

Så jeg forstår godt at du trængte til at få luft, for det gør jeg også engang imellem.

Håber det går godt i morgen. Held og lykke.

Mvh. Sommer.

Sidst redigeret af Sommer; 17-11-2008 kl. 13:38. Årsag: stavefejl
Sommer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-11-2008, 10:25   #3
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Hej

Tak..og føler at selve mødet gik godt...Der er også rigtig stor og god opbakning fra arbejdsgiver....

Har fået at vide ...bliver jeg godkendt som flekser...så har jeg job bagefter...da de har fået en ny tur ind og skal have en bil mere...den vil være klar i starten af januar månede.

Men vde jo endnu ikke om jeg er købt eller solgt.........den nye jobkonsulent saagde at som reglen skulle folk gennem indtil flere afprøvninger...så sad jeg bare med øjne så store som paptallerkner....Chefen siger så....jamen det har hun jo været 2-3 gange før...det var han slet ike klar over...siger til ham...så må du tage kontakt til min sagsbehandler da hun har parpir på mig---og vi fik afsluttet nogle ting på arbejdspladsen som jeg slet ikke må lave ifølge mine parpir...så dem skal der jo ikke laves afprøvning på...det vil sige kørestole og sårn...dem kommer jeg ikke til at køre med....

Så der håb forude...tror jeg ...*S*

Men er utrolig hvordan de rent faktisk render rundt som høns uden hovederne...Ikk

Mvh
Jøsses
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension