K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Det er da strengt !

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Det er da strengt ! Her kan du sætte historier ind som du falder over på nettet. og syntes at andre skal kende til

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-11-2008, 20:59   #1
annasen
Afhængigheds tegn af K10
 
annasens avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2008
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 340
Blog Indlæg: 13
Styrke: 16
annasen er ny på vejen
Thumbs down Lidt mere

Jeg har lige hørt på TV Syd, at den lov Claus Hjort har lavet om, at arbejdsløse på dagpenge skal søge 4 jobs om ugen, den er ulovlig. Han kan nemlig ikke selv lave en sådan lov - kun en vejledning.

Han er da nuttet det lille skind

annasen
annasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2008, 22:15   #2
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Jeg læste da et sted at han IKKE havde sagt at de SKULLE, men det ville være en god ide, hvis de gjorde.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2008, 22:24   #3
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
Kære sødte Annesen

Jeg ved ikke lige hvordn jeg skal skrive det

Men.................

Er du helt sikker på dine briller er gode nok

Claus Hjort - nuttet - lille skind?

Kan du selv finde frem til nærmeste optiker, eller skal du følges
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2008, 22:36   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Pyha GODT! Troede lige en overgang at min computer selv var begyndt at lave sætninger...

Jeg trodser min OCD og følger annasen..personligt!.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2008, 22:38   #5
annasen
Afhængigheds tegn af K10
 
annasens avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2008
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 340
Blog Indlæg: 13
Styrke: 16
annasen er ny på vejen
Talking Njaee

Af Siv Wigh Steffensen
16/11/2008
Ledigheden er lavere end nogensinde før, alligevel står godt og vel 44.000 danskere uden arbejde. Det betyder, at de, ifølge jobcentrene, skal sende 4 ansøgninger afsted om ugen. Eller skal de nu også det?
TV SYD sætter fokus på de strenge regler, der er for dagpengemodtagere. Regler der betyder, at de skal skrive 4 ansøgninger hver uge.



Ansøgninger, der ofte er halvhjertede og rettet imod fag, de arbejdsløse ikke har lyst til at arbejde indenfor. De såkaldte proforma-ansøgninger er ikke kun til gene for de arbejdssøgende, men også for de arbejdspladser, der modtager dem. De bruger urimeligt mange ressourcer på de halvhjertede jobsøgere.



Nu viser det sig at det slet ikke er nødvendigt med de mange ansøgninger. En granskning af lovgivningen viser nemlig, at man ikke kan forlange, at de arbejdssøgende søger job steder, der ikke har deres interesse. Tallet 4 er derfor stærkt misvisende.

mailto:[email protected]

Se mere om problematikken i aften klokken 19.30

http://tvsyd.dk/ledige-p%C3%A5-overarbejde
-----------------------------

Han er da nuttet. Sådan et lille pus, der prøver og prøver, men aldrig får et ben til jorden. Han er da en lille ynk.

annasen

Sidst redigeret af annasen; 16-11-2008 kl. 23:11.
annasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2008, 22:49   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Husk at i skal lægge link til de ting i kopiere ind her...ifølge copyright regler osv...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2008, 22:56   #7
annasen
Afhængigheds tegn af K10
 
annasens avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2008
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 340
Blog Indlæg: 13
Styrke: 16
annasen er ny på vejen
Red face Ohhh web.

Det kan jeg da ikke finde ud af.

Hvem der bare havde styr på sådan en maskine her.

annasen


TAK ZUZA: Det prøver jeg næste gang.

Gad vide om jeg gjorde det rigtigt. Nu står der Tv syd.

Sidst redigeret af annasen; 16-11-2008 kl. 23:11.
annasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2008, 23:01   #8
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Annasen...

Når du står på den hjemmeside, hvor du har kopieret ovenstående fra, så placerer du markøren på web-adressen... eks. www.tv2.dk

Når du klikker, så skifter web-adressen farve (den bliver blå).

Så højreklikker du, og vælger "kopier".

Når du så skriver dit indlæg her, og når du er færdig med at skrive de FÅ linjer fra en artikel, du vil give en smagsprøve på, så højreklikker du igen og vælger "sæt ind".

Så kommer web-adressen automatisk ind i dit indlæg.

Du kan bruge "rediger-funktionen i dit eget indlæg, og så prøve dig frem.

Ellers spørger du bare igen.

Du kan også bare skrive hver enkelt bogstav i web-adressen i dit indlæg, så ændrer systemet det automatisk til et klikbart link.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2008, 23:10   #9
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg håber da at finder ud af det annasen....

Du kan jo i sidste ende taste adressen ind manuelt ind i dit indlæg....

Hvis folk klager over at der lægges artikler og andet herind uden link til....ja så kan jeg blive nødt til at slette det....og det ville jo være ærgerligt...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2008, 23:14   #10
annasen
Afhængigheds tegn af K10
 
annasens avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2008
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 340
Blog Indlæg: 13
Styrke: 16
annasen er ny på vejen
Ok.

Jeg tror jeg fik det sat ind- se lige efter om det er rigtigt.

I indlægget om tv syd.
annasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lidt til dem der vil vide lidt mere om merudgifter Pyt Den nyttige viden vi alle har 5 13-08-2014 11:28
Lidt mere efterløn. :0) Pixeline Spørgsmål ang fleksjob 10 20-08-2012 10:04
til dem som gerne vil betale lidt mere i skat MTVRV1 Politik og Samfund 5 05-06-2010 12:36
det der med flexjob- hvem vurderer dig? Og lige lidt mere til :) Chin Spørgsmål ang fleksjob 3 29-08-2009 10:14
For dem der vil lidt mere end at være førtidspensionist..! makeacd De Unge 0 29-10-2008 11:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension