K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-12-2006, 09:20   #1
Pyt
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Indlæg: 267
Styrke: 18
Pyt er ny på vejen
Dagens griner- Og de er overrasket !!

ja ja - Os der har erfaring med systemet kan jo ikke være overrasket over dette resultat

http://ekstrabladet.dk/forbrug/forbr...icle250750.ece
Pyt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-12-2006, 09:32   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Dagens griner- Og de er overrasket !!

nej... og så siger Hjorten det biliver bedre nu....B)
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-12-2006, 16:23   #3
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Dagens griner- Og de er overrasket !!

Så har jeg en anden lille men ikke særlig sjov historie fra i dag..

Min ven ringede til jobcenteret for at finde ud af hvem der er hans sagsbehandler fordi han ikke aner det, så han ringede , han fik en sur og ubehagelig dame som " skulle være hans sagsbehandler" havde han fået af vide fra JVS hun siger så at det ikke er hende og hun sender den videre , men problemet er at hun ikke ved til hvem ?:@

De sidste måneder glemmer de at sende min vens ledighedsydelse og han må ringe og det er død irriterende og så kan de se hans penge er " lukket" men de ved ikke hvorfor så de åbner den igen og han får sine penge 1 uge for sent..så han spurgte hende om det ....og ved I hvad hun sagde ?....hun sagde det ved jeg ikke noget om , "men nu får vi se om du stadig står til rådighed" :@ med en lille ond stemme.

Min ven har helt sin ret til at få sin ledighedsydelse og det er deres fejl i systemet ....ikke engang et undskyld, men en trussel fra en heks der ikke aner en dyt om den sag...og tror sig I sin ret til at gøre folk bekymrede med helt urimeligt ubegrundet personlig udtalelse som den.

Nej der er altså noget helt galt i det system !
og det er RIGTIGT at mange sagsbehandlere er dårlige til deres job !

Vi tager det roligt med det da hun ikke aner en dyt om hans sag og heldigvis ikke er hans sagsbehandler..
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2006, 15:27   #4
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Dagens griner- Og de er overrasket !!

hej Alle


Der er en del reklamer for network marketing herinde....er der nogen der arbejder med det og tjener I alle de penge ved det som de lover ?

jeg junne godt tænke mig at høre om nogen gør det arbejde ?

det lyder så lovende men er det fup eller fakta ?

Stella


Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
dagens griner extra Alt det andet 4 06-09-2011 17:14
Dagens griner Hejdien Politik og Samfund 29 12-03-2008 22:46
Dagens griner ! tuxon Dit og Dat 4 21-01-2008 18:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension