K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Det er da strengt !

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Det er da strengt ! Her kan du sætte historier ind som du falder over på nettet. og syntes at andre skal kende til

Se afstemningsresultater: Er der fejl i din forskudsopgørelse for 2009?
ja 37 62,71%
nej 22 37,29%
Stemmere: 59. Du kan ikke stemme i denne afstemning

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-11-2008, 15:04   #1
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Fejl i forskudsopgørelse eller ej?

I en anden tråd (under Mandagsspørgsmål) ser det ud til, at der er konstateret nogle fejl i de nye skattekort for 2009.

I år udsendes skattekort IKKE automatisk på papir, men ligger i skattemappen på www.skat.dk, hvor man gå ind og se, hvad der står og evt. rette i oplysningerne.

Jeg synes, det kunne være interessant at se, hvor mange der egentlig har fejl i deres forskudsopgørelse, for det undrer mig da meget, når man nu kan bruge de forskellige oplysninger på kryds og tværs i systemet, at der ALLIGEVEL er så mange fejl.

Derfor denne lille afstemning.

Jeg har IKKE lavet andre muligheder end de 2, da det ikke har interesse at vide, om folk har tjekket eller ej. KUN om de har konstateret fejl eller ej.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2008, 15:09   #2
Neurosmølf
Ved at flytte ind på K10
 
Neurosmølfs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2007
Indlæg: 553
Styrke: 19
Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10
Hvilken afstemning ???
Der var fed fejl i min, de havde registreret social pension, men regnede både løn ( arbejdsindkomst har jeg ikke haft i 2 år ) kontanthjælp ( revalideringsydelsen fra det forsøg ) og social pension sammen.
Jeg siger bare : Gid jeg havde sådan en indkomst
Den er dog simpel at rette, og ser nu mere korrekt omend nedslående ud. en restskat fra sidste år er jo ikke ligefrem skøn, men når jeg har en supplerende pension skal jeg vel ikke klage mig...

mvh Nøvsen
Neurosmølf er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2008, 15:15   #3
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Citat:
Hvilken afstemning?
Jeg har lavet en lille "poll" her, hvor man kan sætte hak i, om der er fejl eller ej.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2008, 15:17   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Tja jeg kan ikke tage mig sammen til at tjekke men kan da godt se at jeg vist hellere må komme derind.

Måske forklaringen på det krav jeg har fået om at tilbage betale boligsikring ligger her for jeg kan med min bedste vilje ikke se hvordan jeg skulle kunne have fået for meget... så jeg må hellere kravle derind ( ja ja Zuza du var ikke interesseret i om man havde tjekket, men hvornår er jeg begyndt at gøre som du siger )

Jeg vender frygteligt tilbage...

(hmmm slog mig lige ,min mor har ikke internet gad vide om jeg kan tjekke deres hun er i år kommet på efterløn og hendes mand på folkepension så der kan da være store fejl i dem)

det må undersøges ...
  Besvar med citat
Gammel 16-11-2008, 15:30   #5
annasen
Afhængigheds tegn af K10
 
annasens avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2008
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 340
Blog Indlæg: 13
Styrke: 16
annasen er ny på vejen
Talking Ja ja

Jeg kan da godt forstå, at regeringen siger der ingen fattige er i Danmark.
Hvis de går efter skatteoplysninger, så er det en svir at være på offentlig forsørgelse.

Både løn, kontanthjælp og personalegoder.

Hvad klager jeg over?
annasen
annasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2008, 15:57   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Så fik jeg også taget mig sammen og kunne trykke i Ja feltet

De mente at jeg på ledighedsydelse ville tjene 289.000 hvis det da bare var så vel , det lyder jo en del bedre ed 166.800 he he

Nå det kunne jo så betale sig at få tjekket den, og så vil jeg da også lige gå igang med boligsikring det er jo bygget over samme skatteår ...
  Besvar med citat
Gammel 16-11-2008, 16:07   #7
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
jeg tror ikke der er fejl. sådan ved første øjekast.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2008, 16:43   #8
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Hej Hejdien

Tror du nu det er en fejl De mener sikkert det er det vi burde have

Men kan det forbavse nogen, at der også er rod i den, for hvor er der efterhånden ikke rod i de ting. den her regering har med at gøre.

Ser da frem til at få flere penge så, Eller hvem kan jeg ellers klage til..... skatteministeren.
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2008, 18:02   #9
mimse
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2008
Lokation: Randers
Alder: 43
Indlæg: 366
Styrke: 17
mimse er ny på vejen
ja, fejl så det basker... Jeg er sat til både at få ftp OG sygedagpenge... hold da op.. over 300000 i årsindkomst. Det ville være super fedt, men mon dog kommunen er enige i at de skal udbetale begge dele til mig. Skal også lige siges jeg aldrig har prøvet at have så høj en indkomst... hehe. Så hvor de får de tal fra må guderne vide.

God søndag aften til alle derude.

mimse

Har iøvrigt heller ikke været på sygedagpenge for nyligt, da jeg ikke var beretiget under sygemeldingen...
__________________
Se mod lyset, så falder skyggerne bag dig

Sidst redigeret af mimse; 16-11-2008 kl. 18:04. Årsag: tilføjelse
mimse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2008, 20:06   #10
Nusli
Elsker at være her på K10
 
Nuslis avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2008
Lokation: København
Alder: 60
Indlæg: 96
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Nusli er ny på vejen
Jeg fandt heller ingen fejl, min fyrstelige indtægt på 110.000 på kontanthjælp kan vel heller ikke skabe forfærdeligt mange regnefejl ;O) skulle man tro....
__________________
Nusli er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Angående forskudsopgørelse majse4970 Alt det andet 2 29-11-2012 16:02
Tager jeg helt fejl eller... keld60 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 28-06-2011 00:06
Min forskudsopgørelse - nu er jeg ved at gå i panik Sidy Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 10-11-2010 19:17
tager jeg fejl? eller gør... Huldra Politik og Samfund 16 08-05-2010 11:33
Find 5 fejl - eller find Holger fra SFU zuza Politik og Samfund 3 05-10-2007 14:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension