K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-11-2008, 17:06   #1
Morten
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 16-04 2008
Indlæg: 18
Styrke: 17
Morten er ny på vejen
forskel på paragraf 17&18

jeg har selv søgt førtidspension og fik at vide at det var meget svært at få sådan en igennem men nu har jeg endelig fået en ressource profil hvor medarbejderen fra pensions teamet mener at jeg opfylder regler for tildendelse af førtidspension efter parafgraf 16 og 20 afgørelsen træffes i næste uge hvad er chancerne
Morten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2008, 17:25   #2
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Det du spørger om, svarer til at spørge om nogen ved hvad min chance for at vinde i lørdags lotto er.

Ingen kan svare på det spørgsmål, men din chance er da klart bedre end hvis teamet ikke mente at du kan få FP, hvilket jeg jo ikke behøver fortælle dig, så langt kan du jo selv tænke
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2008, 17:40   #3
Sommer
Hvor skulle jeg ellers være
 
Sommers avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-02 2008
Indlæg: 195
Styrke: 17
Sommer er ny på vejen
Hej Morten.

Ja som LUM siger - Det er godt nok et godt spørgsmål, som ingen kender svaret på.

Jeg håber for dig at den går igennem, og jeg håber du vil holde os orienteret her på k10.

Jeg har kikket lidt i dine tidligere tråde, og da var der tale om arbejdsprøvning eller ej. Har du været i arbejdsprøvning ?

Jeg har selv en § 17 igang, men ved ikke andet, end at jeg vil få svar inden for 3 mdr. Det er ikke til at holde den ventetid ud. Jeg bruger megen tid her på k10, bare for at slå tiden ihjæl. Kan ikke rigtig komme igang med andet, da det jo er en afgørelse om ens egen fremtid man går og venter på.

Skriv endelig igen når du har nyt.

Mvh. Sommer.

Sidst redigeret af Sommer; 15-11-2008 kl. 18:20. Årsag: tilføjelse
Sommer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2008, 19:38   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Uha ja, GID vi dog kunne spå chancerne for sådan noget, det ville da spare os for en masse bekymringer.....

Men positivt lyder det da Morten.

Jeg er lige som Sommer, interesseret i at vide hvordan det gik med arbejdsprøvning historien - jeg er selv midt i kampen og forsøger fortsat at fortælle min sagsbehandler at jeg ikke kan arbejdsprøves. Min læge har skrevet det samme, og min psykiater har i speciallægeerklæringen også skrevet at jeg ikke kan arbejdprøves. Foreløbigt har det taget et HELT ÅR for sagsbehandleren at fatte det, og hun fatter det stadig ikke...FOR HUN VIL IKKE FORSTÅ DET!!!

På Tirsdag kommer der sågar et lille team fra Incita her hjem - nu skal DE også komme med en vurdering af om jeg kan deltage i skånsom arbejdsprøvning (nu-senere-meget senere!)
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Forskel på folk Antoniette Politik og Samfund 7 05-02-2013 23:26
Forskel på §17 og §18? Biri Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 29-09-2011 14:37
§34 er der forskel? Silly Alt det andet 11 02-06-2009 21:06
Gør en forskel. Hejdien Den nyttige viden vi alle har 5 12-05-2008 21:44
Gør selv en forskel Hejdien Skal kommuner ikke overholde loven? 37 18-02-2008 01:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension