K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Jeg har fået job.

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Jeg har fået job. Her kan dem der bliver ansat i job, skrive det til andre som en lille opmuntring og så vi alle kan se at det kan lade sig gøre.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-10-2008, 16:06   #1
sun-lady
Afhængigheds tegn af K10
 
sun-ladys avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2006
Lokation: Horsens
Alder: 67
Indlæg: 320
Styrke: 19
sun-lady er ny på vejen
Talking Dagens lyspunkt

I dag blev det afgjort, at min praktik ender ud med fastansættelse pr. 1. november!

17 timer om ugen som marketingassistent/Dtp'er, på den fedeste arbejdsplads jeg nogen sinde har været på. En chef som helhjertet går op i hvordan hans medarbejdere har det, og som forlanger at jeg tager mindst 5 min pause hver time. Det var også ham der forlangte, at kommunen sendte en ergoterapeut ud, for at finde ud af hvordan jeg belaster min krop mindst muligt. Og så har han den filosofi at det skal være sjovt at gå på arbejde

Nu skal der bare skrives kontrakt. Det tager nok en uge eller så, inden fagforeningen har regnet ud hvilken løn jeg skal have, så det bliver spændende. Nogen der ved hvad en marketingassistent/Dtp'er får i mindsteløn?

Det er egentlig også flintrende ligegyldig, for jeg ved at uanset hvad, så er det mere end de almisser (læs = kontanthjælp) jeg får nu

Jeg er bare SÅ glad, og svæver lidt rundt mellem de lyserøde skyer i dag
__________________
/Solveig
http://basiscat.dk/
sun-lady er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2008, 16:46   #2
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
TILLYKKE

Hej Sun-Lady

Jamen dog, sikken en dejlig solstråle historie, og oven i købet på en fed arbejdsplads, med en chef der går op i sine medarbejderes trivsel , tillykke til dig og held og lyjje med jobbet, nej kender ikke til løn på det område.
KH, Thelma.
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2008, 18:10   #3
Pyt
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Indlæg: 267
Styrke: 18
Pyt er ny på vejen
Tillykke med det - ;D
Pyt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2008, 19:04   #4
Emma
Føler sig hjemme på K10
 
Emmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-08 2008
Lokation: sjælland.
Indlæg: 39
Styrke: 16
Emma er ny på vejen
Thumbs up Sådan!

Hej Sun-lady. Stort tillykke med jobbet, dejligt at høre at det kan lade sig gøre..... skal selv starte i praktik i næste uge og håber selvfølgelig det er et godt sted, med god chef og gode kollegaer.
Tænk om det kunne føre til et fast job......det ville jo være skønt.
Al held og lykke fremover til dig fra
Emma.
Emma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2008, 20:47   #5
Fussen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Fussens avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-10 2007
Lokation: odense
Indlæg: 176
Styrke: 17
Fussen er rigtig godt på vej
Hejsa Sun-Lady

Så kom solen!!!

Rigtig hjertelig tillykke - og må du få nogle dejlige oplevelser på din nye arbejdplads fremover. Nu kan drømmene realiseres - jubiiiiiiiiiii

Kærligst
Fussen
Fussen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2008, 20:51   #6
Cat 72
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2008
Alder: 52
Indlæg: 89
Styrke: 17
Cat 72 er ny på vejen
Hej sun-lady
Tillykke med jobbet. Dejligt at høre det endte sådan. Jeg har selv lige været igennem en 3 ugers praktik som bare gik rigtig godt. Dog kunne jeg ikke helt gennemskue butiks chefen - følte ikke hun havde styr på noget som helt og følte ikke hun hørte efter hvad et fleks job er. Starter så i mandags kørende i sidste uges praktik - spørger om vi ikke skal ha noget på plads - jow først på fredag.. Hmm tænker jeg det var pokkers at trække den så langt. Blir så ringet op onsdag på min fridag - at de IKKE kan ansætte mig som aftalt. Bla andet fordi at jeg ikke kunne matche julens åbningstider - dels synes chefen pludseligt at jeg havde for mange begrænsninger bla fordi jeg en vi kun var 2 på arbejde taget en stol om bag disken, det havde skabt en dårlig idet de andre nu også trodede at de måtte tage et ekstra hvil og bruge stolen - lønnen var for stor i forhold til de helt unge der er i butikken. Men hun sagde at hun var ked af det fordi jeg bare var den bedste hun nogensinde havde oplevet osv og min bare røv.
Så sådan kan det altså gå.. Godt man IKKE blev ansat der med sådan en dårlig leder - hun snuppede mig for at få gratis 3 ugers før praktik. på pga af mangel på personale.. SIKKE da en ko.. en rigtig kælling ja verden er uretfærdig..
Af skade blir man klog. Planen var at jeg skulle ha været på arbejde torsdag fredag og lørdag. Jeg lukker altid døren pænt bag mig - det er den bedste medicin mod sådan en so.
Talte så med job konsulent og vi blev enige om at hun havde vist fået nok gratis arbejdskraft. Så ringede til hende og sagde at beklager jeg kan ikke løse din vagtplan for dig. Farvel og tak..Modgang gør godt nok en stærk. Men jeg er ved godt mod - er igang med forhandling af job - det er den butik hvor jeg blev arbejdsprøvet.. De vil ha mig tilbage 1 jan 2009 - så nu skal ansættelsen skrives under.. Så det kører.. Og se man man kan altså gøre sig UUNDVÆRLIG de kender også en og ens begræsninger og ens værd. Så til jer som skal i praktik - find jer ikke i noget - få sagt jeres begræsninger - tag jeres pauser - sig fra..
Knus Cat
Cat 72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2008, 21:23   #7
sun-lady
Afhængigheds tegn af K10
 
sun-ladys avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2006
Lokation: Horsens
Alder: 67
Indlæg: 320
Styrke: 19
sun-lady er ny på vejen
Tusind tak for alle lykønskningerne. De varmer rigtig meget

Cat 72: Jeg kender det så godt. Har også været i praktik et par gange, hvor det hele gik i ged. Jeg var til sidst derude, hvor jeg ikke havde mere håb om at det nogensinde kunne lykkes, og var sikker på jeg ikke duede til noget som helst. Men heldigvis fik jeg pludselig chancen for at komme det helt rigtige sted hen, som bare er den rigtige hylde for mig. Jeg fatter stadig ikke at jeg har været så svineheldig.

Jeg håber det også vil lykkes for dig. Held og lykke med det
__________________
/Solveig
http://basiscat.dk/
sun-lady er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2008, 22:40   #8
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Hvor er det dejligt, når det lykkes.
tillykke med dit nye liv.
knuds Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2008, 17:45   #9
sun-lady
Afhængigheds tegn af K10
 
sun-ladys avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2006
Lokation: Horsens
Alder: 67
Indlæg: 320
Styrke: 19
sun-lady er ny på vejen
I dag er der fest i det lille hjem, for i dag blev der endelig skrevet kontrakt, og jeg er nu helt officielt ansat, og det endda for en tæskegod løn!

Min chef gav udtryk for at han var glad for at have mig ansat, og det er altså noget der kan få ens selvværd til at svulme
Jeg fatter stadig ikke at jeg har været så heldig. Det er nok den bedste arbejdsplads jeg nogensinde har været på. Hver eneste dag glæder jeg mig til at komme afsted. Så kan man altså ikke forlange ret meget mere
__________________
/Solveig
http://basiscat.dk/
sun-lady er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2008, 14:34   #10
Cat 72
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2008
Alder: 52
Indlæg: 89
Styrke: 17
Cat 72 er ny på vejen
Endnu engang tillykke. Det dejligt at skuden vender - og man mærker ens værd og at det blir rost og belønnet. Godt gået - skriv hvordan det går fremover.. Knus Cat
Cat 72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
dagens griner extra Alt det andet 4 06-09-2011 17:14
Dagens 12 beha Alt det andet 4 14-01-2011 01:09
dagens dumme mor2 Alt det andet 2 25-01-2010 22:01
Dagens sure opstød Hejdien Dit og Dat 9 15-10-2006 19:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension