K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Skal kommuner ikke overholde loven?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Skal kommuner ikke overholde loven? En af vores bruger phhmw føre en sej og lang kamp for at få gjort noget ved at kommunerne ikke overholder Retssikkerhedsloven § 3 stk.2. Følg hans kamp her kom evt med spørgsmål til phhmw

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-10-2008, 13:38   #1
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Høje Tåstrup - god service

Høje Tåstrup beskriver nu, hvad god service er.

Imponerende... og gid de så følger det, de skriver om... og gid andre kommuner gjorde noget tilsvarende.

Men måske det ikke virker i praksis...

Citat:
Du skal ikke vente unødigt eller sendes rundt i systemet. Derfor oplyser vi om direkte telefonnumre på hjemmesiden og på breve. Ringer du direkte til en medarbejder, og er denne ikke ved telefonen, har medarbejderen sikret, at en kollega besvarer dit opkald. Du vil kun i meget få tilfælde blive mødt af en telefonsvarer.

Har du brug for at tale med en bestemt medarbejder, og denne er optaget, når du ringer, tager vi imod besked. Du vil da blive ringet op hurtigst muligt og senest inden for to hverdage. Hvis den på-gældende medarbejder er syg eller på ferie, vil du blive ringet op af en kollega, som kender eller kan sætte sig ind i din sag.

Ringer du til Borgerservice call-center, kan du selv taste dig frem til det, du vil spørge om, uden at skulle vente i omstillingen.
http://www.htk.dk/Nyheder/Nyhedsover...erservice.aspx


__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2008, 18:10   #2
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
det lyder da bare for godt til at være sandt

tænk, hvis vores kommune kunne tage ved lære, ja, så vil jeg endda gå så langt som til at være glad

Håber da inderligt at det er sådan det virker, men det er vist kun tiden som vil vise det.

Øhh, var det ikke derfra at Benny´s sag kom fra?
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2008, 18:39   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
buster nej Benny er GLADSAKSE, men det lyder da som en god ting, var jeg borger i Tåstrup så ville jeg hvis der opstod problemer i min sag (Maj-Britt ) sende et brev om at nu skal vi da vist se at komme i gang med min sag, lige som i beskriver på siden, for en ting er jo pæne ord og en anden ting er handling...

Ord er intet værd uden handling
  Besvar med citat
Gammel 12-10-2008, 08:56   #4
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Det er jo KUN telefonhenvendelser, de vil give service på, som skrevet står.

Jo, og så lidt om brev / mailveksling.

Det synes jeg nu de alle dage har været ok til.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2008, 19:10   #5
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Tilgiv mig, Benny, men når jeg når lidt uden for Åmosen, så går min personlige GPS nogen gange i udu

Maj-Britt, jeg synes faktisk du skulle gøre som Hejdien foreslår.
Måske må jeg lige fortælle om dengang jeg faktisk tog vores kommune på ordet.

Jeg fandt hjemmesiden fra Jobcentret og så stillede jeg faktisk konkrete spørgsmål til de ting de påstod de stod for fx, når nu i siger at kan gøre sådan og sådan, bla bla bla, hvem er så ansvarlig for dette?
Altså helt konkret, og det sendte jeg til Jobcenterchefen og udbad mig selvfølgelig et skriftligt svar

Vente -vente - vente- og nej, jeg modtog intet svar MEN pludselig så jeg at hele hjemmesiden var ændret????

Hvorfor mon

Og jeg fik såmænd svar på en anden måde for det brev røg med i brevet til borgmesteren

Undskyld, jeg lige stjal tråden et øjeblik men kunne altså ikke lade være med at fortælle om dette fænomen
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2008, 19:27   #6
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Som Maj-Britt siger, så handler det her jo kun om telefonhenvendelser... Hvis man læser mere i denne link som Zuza har indsat, fortæller de bare, at de har lavet en pjece om, hvordan man kan få fat i en, når man henvender sig telefonisk. Kan ikke se, der skal være noget negativt i det her... Det er blot en information, og at de bare gerne gøre det endnu bedre, end det der har været if. med telefonisk henvendelse...
På min arbejdsplads er vi også rigtig mange... Vi forsøger også altid gøre tingene bedre, når det gælder telefonopkald fra borgere....
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2008, 19:44   #7
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
jamen, curls netop, herligt hvis det er sandt.

Beklager hvis jeg er lidt negativ, men det er nok fordi jeg endnu ikke har oplevet denne service i min kommune men:

HÅBET ER LYSEGRØNT og det kan kun blive bedre, enig
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Høje Tåstrup Kommune vandt bedragerisag buster Politik og Samfund 51 21-03-2011 08:03
Høje-Tåstrup kommune roser sig selv. Maj-Britt Alt det andet 6 12-11-2008 11:31
målrettet forbedre kvaliteten i den offentlige service Maj-Britt Politik og Samfund 0 27-08-2008 11:20
Ydelse eller service..... Helle Smith Dit og Dat 2 06-01-2008 13:02
Service på revahuset andi1975 Din historie 1 08-11-2007 14:18




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension