K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Jeg har fået job.

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Jeg har fået job. Her kan dem der bliver ansat i job, skrive det til andre som en lille opmuntring og så vi alle kan se at det kan lade sig gøre.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-10-2008, 20:54   #1
Cat 72
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2008
Alder: 52
Indlæg: 89
Styrke: 17
Cat 72 er ny på vejen
Bare en strøtanke mht. fodtøj..

Hej
Jeg er startet i 3 ugers praktik inden min ansættelse sådan rigitig går i gang som flekser. Starten er gået rigtig godt - skal igang med 2 uge. Er dog gået ned på 4 timer om dagen. Så er jeg fuldstændigt smadret sørgeligt men sandt. Men det gir mig så meget at komme ud og gi gas i 4 timer 4 dage om ugen.
Jeg kom til at tænke på at man kan hvis det var et kontor få hjælp og bevilling/penge til kontor møbler stole dit og datten. Så kommer jeg til at tænke om man kunne søge om hjælp til SKO/FODTØJ. Jeg står i en forretning - og gode sko er dyre. Tænker hvis jeg fik nogle med ekstra stødabsobrende osv. Det ville være genialt..
Kunne man tale sin job konsulent til at få det igennem - jamen det ville jo hjælpe mig helt vildt..
Tænkte bare om nogle vidste det eller har samme behov som mig. Så ens ryg kunne aflaste..

kNUS cAT
Cat 72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2008, 09:45   #2
inger
Lukket Konto
 
Tilmeldingsdato: 19-10 2006
Alder: 57
Indlæg: 167
Styrke: 18
inger er ny på vejen
Nu kan jeg ikke huske hvad dine helbredsmæssige problemer er men, hvis det f.eks. er ryggen så burde du kunne få hjælp til enten speciel indlæg eller arbejdssko. Den besked har jeg fået af en fysioterapeut. Meget stående arbejde belaster ryggen.

Hvis jeg var dig så ville jeg fluks kontakte min læge, eller som du selv nævner din jobkonsulent så denne kan få det skrevet i dine papirer.
inger er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2008, 12:02   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Cat72 jeg har også en veninde der har fået sine sko som hjælpemiddel til at passe sit arbejde , så der er nok ikke andet at gøre end at kaste sig ud i det og søge (og hvorfor skulle du dog ikke også kunne få det, jeg får feks håndleds skinner )
  Besvar med citat
Gammel 05-10-2008, 14:38   #4
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Hej, vil bare lige orientere dig, at hvis du overvejer at søge fodindlæg eller sko som hjælpemiddel, bør du have noget lægeligt om dine fødder. Der skal være lægelige oplysninger og betingelser for at få det. Mange går til en ortopædi speciallæge, før de søger...

Du kan jo prøve og besøge en bandagist og se hvad de har. Der findes også gele-indlæg, de er også fine. I matas kan man også købe indlæg til ca. 70 kr.

Sidst redigeret af curls; 05-10-2008 kl. 14:44.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2008, 16:22   #5
Cat 72
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2008
Alder: 52
Indlæg: 89
Styrke: 17
Cat 72 er ny på vejen
Jamen så vil jeg da prøve.. Jamen der er da rigelig lægeligt mht min ryg - og det hænger da i den grad sammen med mine fødder. Prøver i første gang job konsulenten.. Synes også at jeg har set en reklame for nogle green sko og støvler med ekstra såler/indlæg som er stød absobrende. Bruger selv oftes ANGULUS sko og støvler - men de er da pisse dyre - så dem vil jeg gerne ha som arbejdssko.. Jeg prøver - så kan jeg jo vende tilbage med der kom ud af det.
Cat 72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Er det bare mig? DahlDK Accept fra vores omgivelser 20 24-11-2013 01:41
Jeg må bare af med det. mukke Dit og Dat 36 01-06-2012 11:24
Bare tak Kamma1 Alt det andet 2 10-11-2010 20:52
FP er bare så ked af det :,( nille60 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 28 06-10-2010 14:48
Er det bare mig? Gunell Politik og Samfund 7 06-11-2009 13:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension