K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Principielle afgørelser fra Ankestyrelsen > Nyt om loven

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Nyt om loven Her kan du skrive hvis du falder over noget relevant , det kan være sm-afgørelser som kan være nyttige eller andet som vedr fleks og førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-10-2008, 11:10   #1
Lars B.
Ved at vænne sig til K10
 
Lars B.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2008
Lokation: køge
Indlæg: 23
Styrke: 16
Lars B. er ny på vejen
diverse dokumenter

skulle der være nogen der har links til pensionsloven som helhed eller underdokumenter, afgørelser, jeg tænker der er en del af jer der svarer så kvalificeret at i må have noget ligende, jeg er ny her men vil også gerne bruge tid på at hjælpe andre så nogen links please gerne på


keep figthing
__________________
Lars

Sidst redigeret af Stezu; 04-10-2008 kl. 18:31. Årsag: fjernet mailadresse
Lars B. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2008, 11:25   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Lars prøv at kigge oppe under nyttige link der har web lagt alt der kunne have interesse og være til nytte når man er midt i et forløb også div lovgivninger god læselyst

Lars sender det ikke til dig via mail , da der er alt for mange og alle kan have godt af en lille husker om at de ligger under nyttige link

hvis jeg var dig så ville jeg fjerne min mail adresse inden en masse robotter får fat i den og du bliver fyldt op med spam
  Besvar med citat
Gammel 02-10-2008, 12:02   #3
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Hej Lars!
Som Hejdien skriver ligger der meget godt under Nyttige Links. Selv har jeg også haft nytte af følgende link: http://www.social.dk/lovgivning/Fors..._30061998.html. Det ligge ikke under Nyttige Link (eller også kan jeg ikke lige se det). Måske det var en ide at tage det med også, Hejdien?
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2008, 13:21   #4
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Ældresagen har en side, hvor man kan få svar på næsten alt.

http://www.aeldresagen.dk/Medlemmer/...r/Default.aspx

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-10-2008, 18:23   #5
Lars B.
Ved at vænne sig til K10
 
Lars B.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2008
Lokation: køge
Indlæg: 23
Styrke: 16
Lars B. er ny på vejen
Exclamation spam!!!!!!!!!!!!!

jeg kan ikke fjerne det mere kunne jeg bede om en tjeneste og få dig til at fjerne den på forhånd tak
knuz

Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Lars prøv at kigge oppe under nyttige link der har web lagt alt der kunne have interesse og være til nytte når man er midt i et forløb også div lovgivninger god læselyst

Lars sender det ikke til dig via mail , da der er alt for mange og alle kan have godt af en lille husker om at de ligger under nyttige link

hvis jeg var dig så ville jeg fjerne min mail adresse inden en masse robotter får fat i den og du bliver fyldt op med spam
__________________
Lars
Lars B. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Gemme dokumenter på nettet ? Maja44 Alt det andet 10 12-11-2011 12:39
Projeck Back-up af emails og dokumenter shylock Dit og Dat 2 30-06-2009 09:24
I kan nu downloade alle mine dokumenter shylock Den nyttige viden vi alle har 2 23-05-2009 19:41
Underskrifter og dokumenter @PerChr Et godt link! 0 15-02-2009 03:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension