K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Jeg er kommet i praktik.

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Jeg er kommet i praktik. Her kan du skrive om din praktik og forløbet af din praktik.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-09-2008, 14:23   #1
Susana
Elsker at være her på K10
 
Susanas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2008
Lokation: Haderslev
Indlæg: 56
Styrke: 16
Susana er ny på vejen
Praktik

Jeg har fået tilkendt flexjob for 3 år side. Jeg er uddannet pædagog, men kan ikke arbejde inden for faget mere. Jeg gik for 4 år siden ned med stress, angat og depression, og har fra psyk. fået papir på jeg ikke mere må have et job hvor jeg skal tage vare på andre, og at jeg ikke nogen sinde bliver i stand til at bestride et alm. arbejde, og kun kan arbejde 12-15 timer ugentligt,max.
Jeg har været i flere praktikker, hvor jeg skulle arbejde 20 timer, for som de sagde, der var ingen der ville ansætte mig på færrer timer.
Sidste år i August kom jeg på et kontor i et 8 måneders vikariart, det gik rigtig godt, men der var ikke mere arbejde til mig efetr de 8 måneder.
Nu har jeg så gået et par måneder uden noget, og nu har de sendt mig i praktik, igen, igen! hvor mange gange kan de gøre det???
Denne gang i en butik, med tøj hvilket slet ikke er mig.
Jeg startede 1 sep. men 3x4 timer, men det gik ikke, efter to arbejdsdage lå jeg hjemme og græd, nu er det så sat ned til 3x3 timer, for som de siger: jeg skal jo give det en chance...... hvor længe skal man give det en chance? Jeg bliver dårlig bare jeg tænker på det arbejde!

Susana
Susana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2008, 19:13   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31