K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Den nyttige viden vi alle har

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Den nyttige viden vi alle har Her kan du sætte link tips og andet ind, som andre i din situation kan have nytte af at vide

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-09-2008, 09:03   #1
Yasmin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2008
Lokation: København
Alder: 66
Indlæg: 112
Blog Indlæg: 23
Styrke: 17
Yasmin er ny på vejen
Hjælp fra kommune ved stress

I går lørdag d. 13.09 var der et indlæg i tv avisen om en pædagog der var gået ned med stress og havde været sygemeldt 1 år.Godt at nogen står frem og at de viser verden som den er. Der blev sagt at der ikke var anden hjælp at hente end man får en lægeerklæring og medicin = "lykkepiller". Og at kommunerne ikke har noget de kan tilbyde af hjælp.

Det er osse min oplevelse...... Men jeg var så heldig at få 4 timers betalt psykolog. Det er en ordning Københavns Kommune har. Det er Falck der administrere det, hvordan jeg fandt ud af det husker jeg ikke, en eller anden jeg var heldig at tale med i telefonen gav mig telefon nr. til Falck. Der så havde en liste og de psyk. der var tilknyttet ordningen. Det er for tilfældigt hvordan det foregår.

Sørg for at have en god læge der altid er på din side, de findes, og som osse kan støtte dig ved samtale nå du skal have fornyet recepter.

Yasmin.
Yasmin er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp fra folk i århus kommune. Juzti Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 25-03-2012 12:23
Hjælp til flytning til anden kommune? Mark Alt det andet 14 22-01-2012 19:48
Kommune: slank dig - ellers ingen hjælp thomas75 Politik og Samfund 19 22-08-2011 18:49
Hjælp ang. kommune og sagsfrist TinaB Dit og Dat 6 22-08-2010 17:50
hjælp til penge sprøgsmål og kommune pigespejder Alt det andet 2 21-06-2010 20:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension