K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Et godt link!

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Et godt link! Har du et godt link som du mener at andre kan have nytte af kan du lægge det her. Denne kategori er ikke beregnet til debat.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-09-2008, 13:57   #1
Tante Ana
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-07 2008
Indlæg: 468
Styrke: 16
Tante Ana er rigtig godt på vej
Vi skal alle spise.

Vi skal alle spise. Spise mad og helst mad, der gør os godt. Det er dog ikke altid, at man kan finde rundt i junglen af selvmodsigende kostråd. Selv har jeg for længe siden bestemt mig for at droppe alle trends og "politisk korrekte" kostråd. Dem bliver man nemlig kun tyk af, har jeg opdaget....

Så her kommer jeg med en opmuntrende anbefaling af det eneste (mener jeg) sted på det danske net, hvor man kan få den rette, den uafhængige og den total "u-religiøse" info om kost.... En blog: TANKER OM KOST, hvor en dygtig mand samler viden og facts fra nær og fjernt, og som ikke er bange for at blive "uvenner" med "autoriteter" og deres discipler.

Et godt link: Bloggen TANKER OM KOST -> http://kostbloggeren.blogspot.com/ Velbekomme
Tante Ana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2008, 16:05   #2
Phönix
Hvor skulle jeg ellers være
 
Phönixs avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2008
Lokation: Tølløse
Alder: 72
Indlæg: 162
Styrke: 17
Phönix er rigtig godt på vej
GCBC

Hej Tante Ana.

Har med interesse kigget på det link og kunne da godt tænke mig at købe den bog, men må indrømme jeg ikke orker at læse den på engelsk.

Du skulle vel ikke vide noget om, om den er/eller snart udkommer på dansk??

Phönix
__________________
Se mod lyset, så falder skyggerne bag dig

Førtidspensionist 1/12-2010
Phönix er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2008, 19:39   #3
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Der reklameres for flere forskellige bøger, så hvis der er en særlig, der interesserer dig, så kan den måske "googles", hvor den danske udgave dukker op.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2008, 19:44   #4
Tante Ana
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-07 2008
Indlæg: 468
Styrke: 16
Tante Ana er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Phönix Se meddelelser
Du skulle vel ikke vide noget om, om den er/eller snart udkommer på dansk??
Nope. Det ved jeg ikke, desværre... Men hvorfor tilmelder du dig ikke derinde og "snakker" med bloggeren om det og andet "kost-stof", hvilket jo øjensynligt interesserer dig?

God weekend
Tante Ana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2008, 00:45   #5
Phönix
Hvor skulle jeg ellers være
 
Phönixs avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2008
Lokation: Tølløse
Alder: 72
Indlæg: 162
Styrke: 17
Phönix er rigtig godt på vej
zuza.

Har netop googlet men har ikke fundet andet end den engelske version.



Tante Ana.

Foretrækker at læse om det især da jeg husker som en si...

__________________
Se mod lyset, så falder skyggerne bag dig

Førtidspensionist 1/12-2010

Sidst redigeret af Stezu; 13-09-2008 kl. 01:00. Årsag: 2 indlæg lagt sammen til et. lav venligst kun et og henvis til person i indlæg, som besvares
Phönix er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
De ældre skal spise sammen for ikke at blive ensomme FibroMcs Politik og Samfund 5 04-08-2013 23:00
Skal jeg gemme alle papirer eskemand Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 23-01-2013 11:01
Psykiatere skal ikke løse alle problemer Webmaster K10 Nyheder 0 01-03-2012 23:20
Alle muligheder skal være udtømte! Lille mig Spørgsmål ang fleksjob 29 05-07-2011 14:28
Alle tråde skal samles MissSwitchie Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 29-05-2011 21:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension