K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Det er da strengt !

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Det er da strengt ! Her kan du sætte historier ind som du falder over på nettet. og syntes at andre skal kende til

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-09-2008, 00:21   #1
FlemmingLeer
Afhængigheds tegn af K10
 
FlemmingLeers avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2007
Lokation: Vejle, Sydjylland, Enhedslisten, Sind
Indlæg: 385
Styrke: 17
FlemmingLeer er ny på vejen
Min søn begik selvmord

En sørgelig historie fra den virkelige verden.
Citat:
Anonym mor, som er redaktionen bekendt
Det var en fredag aften som alle andre, indtil min bror telefonerede til mig og fortalte, at han var meget urolig for min søn, der netop havde ringet og sagt med tonløs stemme, at ”han bare lige ville sige, at han holdt meget af ham og hans familie”. Lidt urolig ringer jeg herefter til min søn, men telefonen bliver ikke taget.

Jeg forstod det ikke helt. Kort tid forinden havde jeg selv talt med ham, idet han havde ringet til mig uden at lyde specielt deprimeret. Og også til mig havde han sagt, at han holdt meget af mig, men det var jeg vant til at høre, fordi han var en kærlig natur.

Med bange anelse siger jeg herefter til min mand, at vi er nødt til at køre hen til min søns lejlighed, der ligger ca. 30 km. fra der, hvor vi bor.
Læs mere i LAs nyhedsmail INFOLA fra juni 2008
__________________
Når lovgivere får mindre at lovgive om, så udvikler de sig til krontrollanter. - Flemming Leer Jakobsen
Træk vejret - tæl til 10. Tænk selv, det er demokrati - Flemming Leer Jakobsen
FlemmingLeer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2008, 08:37   #2
Pippi
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2008
Lokation: kolding
Indlæg: 34
Styrke: 16
Pippi er ny på vejen
Puha det er hård læsning.
Minder mig om da jeg fik at vide at jeg røg på kontanthjælp. Jeg blev kørt direkte op på psykriatisk skadestue og indlagt, da jeg ellers havde taget livet af mig selv.
Det gør ondt hel ind til de inderste knogler at tænke på.
Forstår godt at familien ikke har opdaget hvor slemt det egentlig har stået til, for hvor er man dog en god skuespiller, sætter en facade op, som folk tror er ens personlighed og ikke en facade så de kan se hvor slemt man egentlig går og har det.
Pippi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2008, 09:16   #3
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Sikke en beretning.
Et skoleeks. på at de syge/handicappede betaler prisen for regeringens mistænkeliggørelse af borgeren.
Kommunen og Claus Hjort F. burde betale kæmpe erstatning til de efterladte, så meget at de aldrig igen glemmer, at der sidder et menneske bagved, som har krav på at blive behandlet ligeværdigt.
Trist, at der er et billed på vores samfund idag.
Og det kalder man velfærd?
vh popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2008, 22:58   #4
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
Det er meget tung læsning. Py ha

Stakkels mand, der bliver overset af systemet, i den grad. Der næst hans familie, som kender hans diagnose.

Det er desværre ikke nemt at hjælpe når man ikke selv beder om hjælp.

Facaden kan have mange ansigter.

bmdc
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvorfor jeg overvejer selvmord som løsning Den indadvendt Accept fra vores omgivelser 22 15-04-2011 09:43
Kollektivt, kommunalt selvmord! buster Politik og Samfund 6 06-04-2011 08:36
Jeg begår selvmord logikeren Fremtiden for fleksjob og førtidspension 24 06-09-2010 10:37
Forskning i selvmord lena Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 16-10-2007 12:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension