K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Hvordan forløb det da du søgte fleks?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Hvordan forløb det da du søgte fleks? Her kan du beskrive hvordan det er at blive visitert til fleks, hvad enten du er en af dem der har et godt og korrekt forløb, eller en af dem der har et håbløst og umenneskeligt forløb.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-09-2008, 11:31   #1
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
sagsbehandler

hejsa...

anede ik lige hvorn jeg skulle lave en ny tråd andre steder end lige her...!!

jeg er bare lige lidt målløs...jeg har skiftet sagsbehandler/jobvejleder flere gange i mit forløb mens jeg er ved blive indstillet til fleksjob...!! jeg har været i dette system og pres fra komunen i 4 år og har aldrig haft det så dårligt som jeg har haft den tid,og mit liv var i forvejen ik nemt..men nu har de da fået væltet mig helt ....jeg sagde til dem for 3 år siden de skulle stoppe deres pres mod mig da jeg havde det elendigt og havde det svært med være der 100% for mine to børn jeg er alene med,sagde det ville ende med de skulle tage sig af min teenager datter da jeg ikke kunne have det overskud til hende som teeenager hvis de skulle presse mig hele tiden.....og nu er der gået 3 år og min datter har været nød til komme på observationshjem...og regner med efterskole bagefter men hvem ved?? det vil sige jeg har mistet min datter pga deres press og sidder nu alene med min søn i en alt for stor lejlighed jeg ik kan betale nu de tager min datters børnepenge fra mig....!!er så bange for miste min søn også ...de har altid trives herhjemme indtil for 4 år siden hvor komunen gik i mod mig.....!!
har fået lavet ressource profil for laaaang tid siden og går til psykiater som mener jeg lider af dystymi... jeg har selv bedt om komme i arbejdsprøvning da jeg vil videre med mig sag...forsørge mig selv og have en chance for beholde min søn inden jeg køres totalt ned psykisk...de vil jo hellere have man kommer i arbejde end har begge ens børn hjemme??????
men nu har jeg fået noget galt med min mave...(måske psykisk) skal ned have et kamera ned i maven ...og de piller jeg får af psykiateren gør mig træt og sløv så arbejdsprøvningen er jeg nød til vente med men samtidig har jeg det så psykisk svært ved vente med få afklaring at det køre mig totalt ned....!!
ville have et møde med min sagbehandler....skrev mails og mails til hende..meldte mig syg og ville mødes med hende...men fik intet svar.....sidder bare her venter til de kontakter mig??? men ringede så til hende..og hun ville arrengere et møde...men til sidst sagde hun*det kan godt være det ik er mig men en anden sagsbehandler der deltager i mødet???????*
dvs min egen sagsbehandler ik har tid evner til deltage??føler min sag bliver mindre og mindre seriøs for hver skift af behandler....??står her er syg psykisk...er træt sløv og aner ik hvor jeg ender henne med min søn og min udeboende datter som jeg vil have hjem igen når jeg er ovre det pres fra komunen...!!
men lige nu mest chok over min sagsbehandler ik ville være med til mødet pga travlhed........

ps skal siges jeg i 8 mån tiggede bedte komunen om hjælp til hjælpe mig med min datter da jeg ikke kunne takle de problemer der kom.......pga press....!!efter 8 mån fik jeg hjælp havde jeg fået hjælp lang tid før havde jeg et langt bedre forhold til min datter den dag idag

Sidst redigeret af pruttenQ34; 06-09-2008 kl. 11:35.
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2008, 16:47   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja det er sg sørgeligt...

Men det er desværre situationen over hele landet....at sagsbehandlere ikke har tid til deres klienter...og man fatter jo ikke at de selv vil være med til det...

Hvad med at snakke med din læge...forudsat at du kan snakke med hende/ham...

Måske du kunne få noget hjælp igennem ham/hende...

KLAG til din borgmester over sagsbehandlingen....og over at der ikke sker noget i din sag...gør det skriftligt og få en kvittering på klagen når du aflevere den...

Har du fået aktindsigt i din sag ?? ellers kunne det måske være en god ide...

Jeg har ikke lige flere ideer lige nu da jeg er på vej ud af døren....men der skal nok komme andre der måske kan hjælpe...
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sagsbehandler asti Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 23 03-04-2012 08:53
ny sagsbehandler baldur Dit og Dat 10 02-12-2008 15:34
sagsbehandler kimmik Det er da strengt ! 7 24-10-2008 15:03
Sagsbehandler andi1975 Alt det andet 20 14-07-2008 12:33
Ny sagsbehandler... Buffy Alt det andet 8 25-06-2008 23:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension