K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-11-2006, 00:05   #1
Guffi
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2006
Indlæg: 52
Styrke: 18
Guffi er ny på vejen
En rammende bemærkning

Jeg stod og snakkede med min "gamle" lære fra plejehjemsassistent skolen, og fortalte hende om alle mine oplevelser med kommunen. Ved I hvad hun svarede, nu kommer GULDKORNET.........................
"Man skulle tro at sagsbehandlere er vaccineret med en vaccine der hedder MISTRO". Bare det ikke smitter os der ikke er vaccineret.
Mvh. Guffi
Guffi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2006, 00:14   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: En rammende bemærkning

Guffi ja det kan hun så udmærket have ret i.

Desværre har jeg nu en teori om at epidemien med sygdommen MISTRO allerede er i fuld gang

Nogle gange virker det som om at folk der ikke ved hvad de skal lave folk der måske ikke selv er helt tilfredse med deres eget liv, istedet for bruger deres dyrbare tid med at finde andre mennesker at mistro istedet for at få noget ud af deres eget liv ...

smålighed og jantelov og mistro har aldrig trives så godt som nu ,,, desværre
  Besvar med citat
Gammel 19-11-2006, 16:36   #3
annette
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2006
Indlæg: 91
Styrke: 18
annette er ny på vejen
RE: mistro

Ja nu Guffii skriver denne herlige tørre kommentar fra en hun kender, som siger om sagsbehandlerene at de nok er vaccineret med mistro - som jeg forøvrigt grinte lidt af kan man også godt sige at når man er i praktik / arb. prøvning, som jeg er for tiden, at man bliver mødt med mistro af det raske personale Fordi at man ikke kan se at jeg bla.har dårlig ryg - ikke må løfte eller bære på tunge ting, så mærker jeg mistroen hos dem, fordi at jeg ikke ser død syg ud - har ikke fedtet hår - ser ikke lidende ud men derimod har et smil tilovers til de ældre på Daghjemmet. Det giver lidt knas / misforståelser i hverdagen, for de bliver ved med at bede mig om ting jeg ikke magter , selv om jeg har skåne hensyn som der står i kontrakten. de kan heller ikke forstå at jeg er gået ned i time antal og nu har fri hver Onsdag.Det er som om at jeg er der af de forkerte årsager, de tænker ikke på at de én skønne dag selv kan havne i samme situation. Ja det var bare lige det jeg ville fortælle.
annette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-11-2006, 18:28   #4
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: En rammende bemærkning

Hej Annette

da du jo ikke er ansat og ikke er lønnet og er i arbejdsprøvning skal du ikke gøre noget som helst du ikke magter.

Man er ikke ansvarlig som de ansatte når man er i arbejdsprøvning.

Det er din Leder der ikke har informeret de andre medarbejdere om din rolle i virksomheden.

Lad dig ikke tryne af noget Annette.B)

Håber det bedste for dig.

Stella.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-11-2006, 21:51   #5
Guffi
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2006
Indlæg: 52
Styrke: 18
Guffi er ny på vejen
RE: Hej anette

Jeg kender selv til kommentarer af ens udseende. Jeg kunne have fået en voldssag på halsen, hvis ikke det var fordi min mand, var med som bisidder, ved et møde med kommunen. Tænk min sagsbehandler sagde til mig................. Jeg har altså svært ved at,forstå du er så syg som de beskriver når du er så solbrændt. Jeg siger dig det var fra 0 til 100 på et nanosekund. Jeg havde nær flået hende over skrivebordet. Heldigvis fik min mand mig ud af kontoret, alt mens jeg fortalte hende ,en hel del ting der sikkert ikke tåler gentagelse. (jeg kan nu heller ikke huske hvad jeg fik sagt men, pænt det var det helt sikker ikke). Enden på "dasken" blev at min mand (efter han havde snakket mig ned) Gik ind til hende og fortalte at der faktisk var han's skyld jeg var så solbrændt, idet det var ham der flyttede rundt på min drømmeseng, så den altid kunne stå i solen for det er der jeg har det bedst. Han fortalte hende også på en ret forståelig måde, at jeg vist blev nød til at få en ny sagsbehandler, bare sådan for hendes egen skyld, og så skal jeg love for der skete noget. Lederen (der ellers aldrig er til at få fat på,slog garanteret kommunens reaktionstid) stod der og spurgte, hvad problemet var, endnu engang måtte jeg lige en tur op i det røde felt. Min mand fortalte hende, så hvad min sagsbehandler havde sagt til mig. Hun så meget mærkelig ud (hvilket jeg er sikker på jeg også gjorde, jeg udsendte så mange spændinger at, jeg ville have været en gevinst for ethvert el-værk) Hun fortalte mig/os at jeg pr. omgående havde fået en ny sagsbehandler..................Hvor gavmildt. Jeg vil så lige sige at, den nye jeg sbh jeg fik, var nøje overvåget af en sbh. fra smertecentere.................. jeg sladrede nemlig til dem, jeg skulle have luft og de gad høre på en tudende patient, der i den grad følte sig forurettet.
Generrelt ved jeg ikke lige hvad det er der sker. Raske menneskers defination på syge mennesker er noget i retningen............... er du syg ligger du hjemme i sengen. Er du handicappet mangler du mindst et ben. Det skal ihvertfald synligt ellers accepteres det ikke. Jeg kan selvfølgelig ikke dømme alle mennesker men, det er desværrer mennesker med den holdning jeg har mødt flest af. At vi så er rene og pæne med godt humør, gør det jo heller ikke nemmere for dem at forstå. De ser os jo ikke når vi er HELT nede, og ikke kan lave noget som helst.
Mvh. Guffi
Guffi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2006, 17:40   #6
annette
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2006
Indlæg: 91
Styrke: 18
annette er ny på vejen
RE: dit og dat

Godt at læse de andre indlæg. Og Guffii - for pokker hvor jeg godt kan forstå at du nær havde drejet halsen på sagsbehandleren :@
sikken dog en umoden og uforskammet opførsel hun havde. Kommunen / sagsbehanderlerne ved ´sgu godt at vi ikke er stærke psykisk og det udnytter de´. Man skulle tro at det er deres egen private holdninger som viser sit grimme ansigt :@ når man møder op til samtaler. Grrrrrr ja . Én gang for flere år siden da min mor døde, og jeg skulle til samtale hos kommunen, fordi at hun uheldigvis døde på den forkerte dato - JA det er desværre rigtigt.
Blev jeg anklaget af kommune for bedrageri - jeg anede ikke hvad samtalen gik ud på før jeg sad i stolen.
Vi ( min bror og jeg ) havde uheldigvis hævet hendes pension til
begravelses udgifter bla. og anede ikke at pengene skulle stå for skifteretten havde givet grønt lys for det.
Men det korte er : først så blev jeg så rasende og vred og råbte og skældte ud - sagde en masse grimme ting til dem, og da de så kunne se at der var sket en fejl og så flove ud i ansigterne så fik jeg en kæmpe nedtur og tudbrølede så alle kunne høre det på de andre kontorer :|
Jeg hørte heldigvis aldrig noget fra dem igen - men det var først dårlige oplevelse med komunal sagsbehandling. Siden hen er jeg blevet meget på passelig med ikke at sige for meget til myndighederne som kan misforståes. Ja det var lige et sidespring fra det oprindelige emne.
Hejsa fra Annette
annette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2006, 18:20   #7
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: En rammende bemærkning

det er jo også totalt uansvarligt at lade sagsbehandlere som ikke kender folk, sidde og sende syge mennesker ud på arbejdsmarkedet til folk der ikke aner hvad der er i vejen med , hvilke sygdomme de har og hvad lægen siger ???? det er fuldstændigt uacceptabelt og modbydeligt.Det er min oprigtige mening selvom jeg er offer for det selv og må bide det i mig...fordi det siger loven ???

Vores regering er da helt ude i hampem når de laver sådan nogle love

Egentligt burde man virkelig lave et kæmpe opråb til samfundet om det.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension