K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Lægekonsulenternes Rolle

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Lægekonsulenternes Rolle Her vil vi sætte fokus på lægekonsulenters rolle i de kommunale sager.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-08-2008, 16:18   #1
jettelundfrede
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Indlæg: 16
Styrke: 17
jettelundfrede er ny på vejen
klage over lægekonsulent

Jeg har klaget over lægekonsulenten til Patientklagenævnet og fik svar at man ikke her behandler klage over lægekonsulenter idet der ikke er tale om et patient/behandler forhold uagtet at lægekonsulenten udtaler sig om patienten.

Jeg har klaget til kommunen over lægekonsulenten og fik det svar at man ikke fandt at lægekonsulenten havde gjort noget forkert.

Klagen er ligeledes sendt til Folketingets ombudsmand og her har jeg udbedt at min datters sag bliver prøvet i en anden kommune, idet der klart og tydeligt står i min datters lægepapirer hvad hun fejler og at hun har brug for hjælp til ....

jeg har skrevet et læserbrev i den lokale ugeavis og opfordret andre til at indsende en klage over lægekonsulenten hvis man ikke føler sig korrekt behandlet.

Om vi får noget ud af det, vender jeg tilbage hertil og fortæller.

Det har ikke været muligt at få pressen gjort interesseret i sagen, årsagen er at sagen er så omfattende og det vil tage for meget journalisttid,,,skræmmende synes jeg, idet det er jo netop disse tænderudtrækkende sager der burde komme frem i lyset.

Jeg tænker på de lægetimer der kunne komme andre patienter til gode og den fuldstændig vanvittige sagsgang der gør at man skal indhente papirer papirer og atter papirer for at synliggøre at man har brug for hjælp. Dette SAMTIDIG med at den enkelte forsøger at overleve dagligdagen og måske forsøger at få uddannelse eller job gennemført.

Sikken et samfund!!!
jettelundfrede er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Erfaring med klage over lægekonsulent? Birka Spørgsmål ang fleksjob 21 12-07-2013 18:36
Lægekonsulent Dancer Alt det andet 7 06-02-2013 13:58
lægekonsulent faro Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 18 18-02-2012 07:27
Klage over lægekonsulent Helenevind Alt det andet 25 25-08-2009 10:52
Forskellen på en Lægekonsulent ansat i lokalforvaltningerne? Og en Lægekonsulent ansa @PerChr Lægekonsulenternes Rolle 2 06-08-2008 01:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension