K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Jeg er kommet i praktik.

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Jeg er kommet i praktik. Her kan du skrive om din praktik og forløbet af din praktik.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-08-2008, 18:19   #1
sun-lady
Afhængigheds tegn af K10
 
sun-ladys avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2006
Lokation: Horsens
Alder: 67
Indlæg: 320
Styrke: 19
sun-lady er ny på vejen
Smile Jeg har fået praktik med henblik på job

Jeg var til jobsamtale i morges, og fik sørme jobbet! Trods jeg mødte op med migræne, og lignede en hængt kat, og kunne dårligt føre en fornuftig samtale. De har i forvejen en fleksjobber, og blev ikke afskrækket af mine mange migræneanfald, men vil gerne give det en chance.

Jeg skal lave forskelligt kontorarbejde, telefonsalg og måske noget Dtp og hjemmesidevedligeholdelse. Det er meget alsidigt, meget selvstændigt, og med meget fleksible arbejdstider. Jeg kan stort set selv bestemme hvornår jeg kommer og går, og en del af det vil jeg kunne arbejde med hjemmefra.

Så jeg tror på det denne gang. Det er 3. gang jeg forsøger mig med et fleksjob, så forhåbentlig vil det være noget jeg kan klare denne gang. Jeg skal starte på tirsdag, og efter 4 uger bliver jeg fastansat - hvis altså vi alle er tilfredse.

Men mislykkes det også denne gang, så søger jeg pension. Så kryds lige fingre for mig, at dette job bare lige passer til mig, og at jeg passer til det
__________________
/Solveig
http://basiscat.dk/
sun-lady er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2008, 18:21   #2
FlemmingLeer
Afhængigheds tegn af K10
 
FlemmingLeers avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2007
Lokation: Vejle, Sydjylland, Enhedslisten, Sind
Indlæg: 385
Styrke: 17
FlemmingLeer er ny på vejen
Hej sun-lady/Solveig,

Mange gange held og lykke. Jeg krydser fingre for dig

__________________
Når lovgivere får mindre at lovgive om, så udvikler de sig til krontrollanter. - Flemming Leer Jakobsen
Træk vejret - tæl til 10. Tænk selv, det er demokrati - Flemming Leer Jakobsen
FlemmingLeer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2008, 18:25   #3
sun-lady
Afhængigheds tegn af K10
 
sun-ladys avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2006
Lokation: Horsens
Alder: 67
Indlæg: 320
Styrke: 19
sun-lady er ny på vejen
Tusind tak Flemming! Det vil betyde så ufattelig meget for mig, at få et job jeg rent faktisk kan bestride. Tænk at komme ud af kontanthjælpsystemet... Det må være som at komme i himlen
__________________
/Solveig
http://basiscat.dk/
sun-lady er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2008, 18:40   #4
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Tillykke med jobbet! Det lyder sørme som et godt sted og et godt job.

Håber, det hele går godt!
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2008, 18:47   #5
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Hej Sun-Lady

Tillykke med jobbet. Skønt at kunne bruges selvom du ikke var på toppen

V.h Suncil
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2008, 19:04   #6
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Thumbs up GOD NYHED....

TILLYKKE...

Dejligt med gode nyheder.... !!
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2008, 20:01   #7
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jamen tillykke med jobbet!

Ih, hvor jeg håber du kan klare det, jeg synes det lyder som et drømmejob - og ja for fanden, TÆNK om du kunne komme ud af kontanthjælpssystemet, dét misunder jeg dig/alle.

Jeg krydser fingere og ben (selvom det er Fredag)
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-09-2008, 18:35   #8
sun-lady
Afhængigheds tegn af K10
 
sun-ladys avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2006
Lokation: Horsens
Alder: 67
Indlæg: 320
Styrke: 19
sun-lady er ny på vejen
Opdatering her fra:
Jeg er stadig i praktik, da den er blevet forlænget over to gange. Første gang fordi jeg måtte forsømme en uge pga influenza. Anden gang er en længere historie, men I får den nu alligevel

Den sidste tid har jeg haft det slemt med stress symptomer og mere og mere migræne. Jeg har ikke følt jeg slog til på jobbet, og kunne ikke overskue noget som helst her hjemme. Så da der skulle være møde i tirsdags med min jobkonsulent, min chef og mig selv, var jeg sikker på det løb nu var kørt.

Jeg startede med at lægge kortene på bordet, og fortælle hvor svært det var for mig at få en hverdag til at hænge sammen, og jeg ikke mente jeg kunne klare det.

Men min chef mente at det da bare var et spørgsmål om at tilrettelægge arbejdstiderne på en anden måde, så jeg ikke stressede. Det var vigtigt, at jeg gjorde tingene i mit eget tempo, og at jeg forstod han absolut ikke havde nogen forventninger om store resultater. At jeg skulle huske på det var længe siden jeg sidst har været på arbejdsmarkedet, og at jeg skulle forsøge at tage det stille og roligt.

Han anbefalede at hvis jeg har en hobby jeg kan tage med, så skal jeg gøre det, og så bruge 5-10 min hver time på det, så min hjerne får noget helt andet at tænke på. Evnt gå en tur i den friske luft, eller hvad jeg nu kan finde på, der slet ikke har med arbejdet at gøre.

Vi blev enige om at give det en chance mere, hvor jeg forsøger at arbejde kun hver anden dag i en periode, indtil min migræne og stress kommer under kontrol igen. Derudover forlangte min chef, at kommunen sender en ergoterapeut ud, som måske kan hjælpe mig med bedre arbejdsstillinger m.m

Min chef mener det skal være sjovt at gå på arbejde, og han håber vi kan finde en løsning så jeg kan blive der.

Det håber jeg også, for jeg er meget meget glad for at være der. Jeg kunne faktisk godt have en mistanke om, at det netop er derfor mine migræneanfald og stress er blevet så slem på det sidste. Simpelthen fordi jeg er bange for det skal glippe

Gid flere arbejdsgivere var som min chef!
__________________
/Solveig
http://basiscat.dk/
sun-lady er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-09-2008, 19:55   #9
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Hurra for dig og den slags dejlige chefer

Det lyder da bare helt fantastisk og du må da føle det lidt som om den berømte appelsin er faldet lige -plump- ned i din turban -af alle

Håber det vil lykkes for jer at du kan klare det og fortsat være glad for at gå på arbejde.

Det er så dejligt at høre om de positive historier, skønt der kan være langt imellem.

Pøj pøj til dig
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-09-2008, 20:33   #10
sun-lady
Afhængigheds tegn af K10
 
sun-ladys avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2006
Lokation: Horsens
Alder: 67
Indlæg: 320
Styrke: 19
sun-lady er ny på vejen
Tak!
Ja jeg føler mig meget heldig, og håber inderligt jeg kan klare det i længden. For det vil være som at vinde i lotteriet, at arbejde sådan et sted. En arbejdsgiver med den indstilling, er også sikker på at have trofaste medarbejdere, som glæder sig til at komme på arbejde hver dag. Og så giver det en ualmindelig god stemning, og et supergodt arbejdsklima
__________________
/Solveig
http://basiscat.dk/

Sidst redigeret af Stezu; 24-09-2008 kl. 21:32. Årsag: citat fjernet - overflødigt ved kommentar til foregående indlæg
sun-lady er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Revilidering med henblik på selvforsørgelse? JW123 Alt det andet 9 20-06-2010 22:04
Fået job, hvad med praktik først... Susanne2412 Spørgsmål ang fleksjob 7 29-11-2008 12:24
Arbejdsprøvning med henblik på flexjob Kjersti Spørgsmål ang fleksjob 3 27-07-2008 16:31
Nu har jeg fået job! Enhjørning Jeg har fået job. 9 10-04-2008 21:58
arbejdsprøvning med henblik på fleksjob vonsyld Spørgsmål ang fleksjob 1 19-03-2007 20:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension