K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-11-2006, 13:32   #1
TULLE5AA
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 21-05 2006
Indlæg: 7
Styrke: 0
TULLE5AA er ny på vejen
færdig på revalederingcenter og hvad så

nu blev jeg færdig på rc de indstiller mig til pension efter jeg har været ved spiciallæge der siger at jeg ikke kommer på arbejdsmarket igen det er både min egen læge og rc enige i men så er der det med kommunen hvad de siger. sist jeg var til møde med min sags behahdler og kommunens lægekonsulent mente de jo godt at jeg kunde klare et fleksjob. men det mener rc er umuligt med det medecin jeg får. så tænkte jeg at der måske var andre der havde været ude for noget linene så vil jeg da gerne høre om det eller noget linene. jeg syntes det er svært at være syg og føler at komunnen ikke tror mig.
TULLE5AA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2006, 23:48   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: færdig på revalederingcenter og hvad så

hej
ja det er frygteligt at gå og vente...jeg har ikke noget lignende i min historie ...men svarer dig alligevel... du må bare vente...der kommer et brev .
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2006, 00:12   #3
PBC
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-11 2006
Indlæg: 56
Styrke: 18
PBC er ny på vejen
RE: færdig på revalederingcenter og hvad så

Hej Tulle5aa,

Jeg står faktisk lige nu i en situation, der ligner lidt din.
Jeg er færdig i en arbejdsprøvning, RC kan ikke se nogen arbejdsevne og der er ikke nogen behandlingsmuligheder

Alligevel tøver min sagsbehandler efter to års sygdom...

Måske er der alligevel noget du kan gøre?!

Da det gik op for mig, HVOR vigtig min ressourceprofil er for hele min sag, ringede jeg til min sagbehandler og bad hende sende den til mig, og jeg fik desuden et møde med hende i kalenderen, inden hun laver sin indstilling.

På den måde er kan jeg få indflydelse på profilen eller i al fald komme med mine egne kommentarer. Jeg arbejder på den lige nu og får nogen til at hjælpe mig. Herefter sender den til hende inden mødet, hvor jeg tager en bisider med.

Måske kunne du gøre noget lignende?
Hun bør i øvrigt tale med dig om det. Ressourceprofilen skal laves i samarbejde med borgeren.

Jeg synes også, at ventetiden er ulidelig, og det giver mig en god følelse, at jeg GØR noget

Lykke til! Skriv og fortæl hvordan det går!

KH Pia
PBC er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Afklaring er nu færdig! ladytass Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 20-02-2013 00:31
Jeg er FÆRDIG med Enhedslisten! :( logikeren Politik og Samfund 38 25-07-2012 10:03
færdig på revalidering og hva så ......... anette1966 Alt det andet 20 23-12-2011 00:43
færdig på revalederingcenter og hvad så TULLE5AA Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 08-11-2006 14:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension