K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Er det overhovdet til at få fleksjob?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Er det overhovdet til at få fleksjob? Søger du selv fleksjob ? hvordan går det med det, vil du ud med frustrationer, arrigskab, håbløshed eller hvad der nu kan gribe en efter afslag nummer ? så er dette stedet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-08-2008, 22:51   #1
baldur
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2007
Indlæg: 315
Styrke: 18
baldur er rigtig godt på vej
Fleksjobbevis

Nu vil reva godt have mig i arbejdsprøvning det er også ok ,de vil godt have mig til at søge nogle job selv ,hvor jeg tilbyder mig selv som ulønnet arbejder jeg går ud fra at det er ok. Men ?????? kan det lade sig gøre at få et flexjobbevis før arbejdsprøvningen ? for jeg tror ikke mange arbejdsgiver gider det andet ,de vil havde en fast med det samme eller slet ikke ,ellers gider de ikke rode med indlæring turnus og hvisse hvasse.


mvh baldur
baldur er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-08-2008, 23:11   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Jeg synes da, du skal sende en skriftlig ansøgning om et fleksjobbevis, så du hurtigere og uden unødigt besvær kan søge et job på egen hånd.

(Utroligt, med alle de mennesker, der får penge for at skaffe de arbejdsløse et arbejde, at du SELV skal finde et.)

Så fremskyndes processen med tilkendelsen af fleksjob måske. Dine skånebehov, arbejdstimer osv. kan man sagtens finde, mens du er på ledighedsydelse.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-08-2008, 23:30   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg tror nu ikke at det er muligt at få et fleksbevis før man er bevilliget fleksjob.

Da jeg var på reva fik jeg også besked om at søge nogen steder selv (det var led i arbejdsprøvningen ) jeg sendte simpelthen bare en hulens masse ansøgninger afsted, skrev hvad jeg havde lavet før at jeg nu var blevet syg og var i afklarings forløb og derfor skulle finde et sted at være i arbejdsprøvning, skrev lidt om hvad der krævedes af stedet og hvad jeg kunne, det gav ikke noget resultat men vendte da tilbage til reva med alle afslagene og de fandt så et sted til mig

Prøv det engang og send til alle steder du kan komme i tanke om i dit nær område hvor det kunne tænkes at de kan bruge en hånd
  Besvar med citat
Gammel 12-08-2008, 18:14   #4
baldur
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2007
Indlæg: 315
Styrke: 18
baldur er rigtig godt på vej
hej og tak

hvor lang tid skal man være iarbejdsprøning ? og hvor lang tid tager det at få et fleksjobbevis bagefter ?

mvh baldur
baldur er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2008, 18:38   #5
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Du skal først bevilges fleksjob. Derfor synes jeg, du skal bede om at få den skriftlige tilkendelse af fleksjobbet, og så bede om et fleksjobbevis samtidig.

Det handler jo om, at du skal på arbejdsmarkedet hurtigst muligt, ifølge lovgivningen.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fleksjobbevis Orla Spørgsmål ang fleksjob 10 26-12-2010 08:56
Fleksjobbevis forventet fra februar 2008 zuza Nyt om loven 18 04-02-2009 21:08
Fleksjobbevis - skema zuza Et godt link! 5 16-04-2008 07:22
Fleksjobbevis?? Susanne Er det overhovdet til at få fleksjob? 60 15-04-2008 17:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension