K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Lægekonsulenternes Rolle

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Lægekonsulenternes Rolle Her vil vi sætte fokus på lægekonsulenters rolle i de kommunale sager.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-08-2008, 20:42   #1
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Magtanvendelse på Jobcenter Aabenraa

Citat:
Magtanvendelse på Jobcenter Aabenraa
Af borgerjournalist Jørgen Bech Kraft, Rødekro
Det siges, man skal have et godt helbred for at være syg. Det er under alle omstændigheder nødvendig når man bliver sygemeldt i Aabenraa Kommune og er tilknyttet Jobcenter Aabenraa.
Jobcenteret i Aabenraa har helt deres egen "lægetjeneste" eller hvad det nu er - jeg har aldrig rigtig fundet ud af det, men fakta er at man som sygemeldt i behandling hos læge og psykolog må opleve at sagsbehandler, virksomhedskonsulent, teamleder uden en længerevarende medicinsk uddannelse dianogsticerer den sygemeldte.

Deltag i debatten

http://www.jv.dk/artikel/471801

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2008, 21:17   #2
Dorthe 1971
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Dorthe 1971s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2008
Lokation: Vestjylland
Indlæg: 48
Styrke: 16
Dorthe 1971 er ny på vejen
Milde Himmel !!! Det lød som min anden sidste sagsbehandler, men at et hel jobcenter opfører sig så umenneskeligt det er virkelig skræmmende

Der må da kunne sættes ind overfor sådan et center der anvender magtmisbrug så det basker ... pyh mit blodtryk er voldsomt stigende

Det er da lige til medierne og noget politikerne bør gribe ind overfor !!!

Knus

Dorthe
Dorthe 1971 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2008, 21:27   #3
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Desværre ved ALLE det i forvejen. Der er jo INTET nyt, desværre.

Måske hvis vi begyndte at tale om kroner og ører i stedet for syge mennesker, der er i klemme.

Mystisk nok, så bliver der kun lyttet, når det handler om penge.

Jeg er som skatteborger forarget over, at der spildes 6.000,- kr. på en undersøgelse, som er totalt overflødig.

Og det spild findes der masser af... overalt.

Gad vide, om ikke der ville blive lyttet mere, hvis man sagde skattekroner.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2008, 23:16   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hmmm, synes man kan drage direkte paraleller til sagsbehandlingen i Københavns kommune også!

Kunne næsten selv have skrevet hele møllen.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2008, 00:10   #5
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
De kender vist ikke til ordet "impati" desværre.
Heller ikke til K10, som vi er mange der godt ka`li`

Vi kunne jo også oversætte det for dem:
Impati = medføelse

bmdc
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2008, 20:04   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jamen det kan jeg fortælle dig at han gør Zuza...
Han kender godt K10....

Det kan jeg sige ud fra at han har skrevet til mig.....og faktisk i en ubehagelig tone...

Han klager over at hans artikler ligger her på K10...

I kan da lige få mailen han har sendt...

Citat:
Jeg kan se at der er lagt en artikel ind som jeg har skrevet i Jydske Vestkysten.

Dette er sket uden at jeg er blevet spurgt !! Er det den måde i seriøst arbejder på ??

Jeg går ud fra den slettes og at brugeren zuza bliver belært om ophavsretlige regler herunder straffeansvar.

venligst
Jørgen Bech Kraft
Nu ved jeg ikke om han tror at det er børn der er her på siden...men han kunne da lyde sådan...

Han mener åbenbart at lige netop hans ting er SÅÅÅÅ vigtige at han skal spørges først...

Nu gider jeg ikke engang skrive tilbage til tumpen når han skriver i den tone...men jeg skære lidt af det du har sat ind Zuza...så må han da være glad....og hvis ikke....ja så er det bare ærgerligt
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2008, 20:13   #7
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
...ja, sådan kan det gå når man sidder og googler sig selv! Og finder ud af, at ikke alle synes man er Gud.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2008, 20:48   #8
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Det er da beklageligt, at reaktionen var på den måde. Det var ment som en støtte til projektet.

Det er vist første gang, jeg hører om en, der IKKE ønsker opbakning, selvom der opfordres til henvendelser. Jeg kan kun sige: NÅ!!!

Og jeg beklager især, at DU, "far" - web, har haft ulejlighed ved at modtage en ubehagelig henvendelse pga. mig. Undskyld, "farmand"... jeg er åbenbart umyndiggjort. Får jeg så en "belæring".

Tak, fordi du fjerner det, og jeg håber så, at det er ok - både, hvad angår det lovlige aspekt, men også for k10's og mit omdømme , da jeg absolut IKKE har i sinde at "stjæle" noget fra nogen.... tværtimod.

Gad vide, hvor mange der "stjæler" det, jeg har lagt på siden her.
Jeg ville vist i så fald få meget travlt med at trevle hele nettet igennem og skrive mails.

Du må for min skyld gerne fjerne det HELE, da jeg sagtens kan leve uden det indlæg på siden her.


__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2008, 20:53   #9
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Præcis mine tanker - hvorfor bliver han mon knotten, når vi ligefrem er glade for det han skriver?
Det var da en underlig tone - næsten som om han var blevet svinet til på det groveste. Vi klapper ham jo nærmest på ryggen.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2008, 21:19   #10
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Årh, HVOR selvglad kan han da lige blive??
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ulovlig magtanvendelse GlemMig Alt det andet 23 06-09-2013 11:15
Journalpligt ved magtanvendelse? GlemMig Alt det andet 12 06-10-2010 21:10
Aabenraa har brugt 250.000 for at spare 28.000 Ragdoll Politik og Samfund 2 28-10-2009 10:07
Kalder Aabenraa og omegn.... Ragdoll Dit og Dat 1 08-09-2009 19:34




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension