K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-11-2006, 13:45   #1
TULLE5AA
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 21-05 2006
Indlæg: 7
Styrke: 0
TULLE5AA er ny på vejen
færdig på revalederingcenter og hvad så

nu er jeg blevet færdig på rc og de vil indstille mig til pension.efter de har fået en erklæring fra en spiciallæge der siger at jeg ikke kommer på arbejdsmarket.nu er lidt spændt på hvad min sagsbehandler siger samt lægekonsulenten på komunnen.sidst jeg var til møde med dem sagde de at jeg godt kunde klare et fleks job.men det mener hverken min læge eller spiciallæge eller rc at jeg kan. så er der andre der har erfaring med noget der minder om det vil jeg da gerne høre lidt om det.
TULLE5AA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-11-2006, 14:19   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: færdig på revalederingcenter og hvad så

hej Tullesaa

Jeg har ikke nogen erfaringer med det . Du skal bare vente på hvad de beslutter på kommunen nu...
Måske kommer der nogle ind og svarer...det er lidt krydret...
Håber det går godt for dig
Stella.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Afklaring er nu færdig! ladytass Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 20-02-2013 00:31
Jeg er FÆRDIG med Enhedslisten! :( logikeren Politik og Samfund 38 25-07-2012 10:03
færdig på revalidering og hva så ......... anette1966 Alt det andet 20 23-12-2011 00:43
færdig på revalederingcenter og hvad så TULLE5AA Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 13-11-2006 00:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension