K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Den nyttige viden vi alle har

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Den nyttige viden vi alle har Her kan du sætte link tips og andet ind, som andre i din situation kan have nytte af at vide

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-07-2008, 19:57   #1
Kjersti
Hvor skulle jeg ellers være
 
Kjerstis avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-06 2008
Lokation: Midtsjælland
Indlæg: 177
Styrke: 16
Kjersti er ny på vejen
Ny viden: Posttraumatisk stress

Har lige snakket med en fra det Sociale Team fra det Fagligehus idag.
Havde bare brug for råd og vejledning og det fik jeg i den grad.
Fortalte jeg var i arbejdsprøvning og var igang med den sidste mdr. hvor min tid skal øges fra 14 timer som jeg nåede op på de første 2 mdr. Den sidste mdr. skal den øges til 37 timer som slut resultat, hvilket jeg på forhånd ved jeg ikke kan klare, det er jo der for jeg står i denne situation. Jeg fortalte hende at efter jeg er blevet sat op i tid, er jeg begyndt og få det dårligere både fysisk og psykisk, psykisk fordi jeg blir presset til noget jeg ikke kan, føler mig stredset, udbrændt og føler i det hele taget, at filmen er ved og knække for mig.
Det jeg ville fortælle med dette var, at hun fortalte mig der er lavet en svensk undersøgelse på sådanne nogle som OS.. der viser, at man i den grad udvikler (Posttraumatisk stress) pga. turen igennem dette system, det havde de så sandelig ikke behøvet og bruge penge på disse undersøgelser, jeg kan da læse ud fra alt hvad jeg har læst her på K10 fra Jer, at der er mange der har dette STRESS hængende over hovedet.

fra Kjersti
Kjersti er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2008, 20:11   #2
FlemmingLeer
Afhængigheds tegn af K10
 
FlemmingLeers avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2007
Lokation: Vejle, Sydjylland, Enhedslisten, Sind
Indlæg: 385
Styrke: 17
FlemmingLeer er ny på vejen
Okay,

Jow, jeg har da også kæmpet med udpræget stress i forbindelse med aktivering og kontakt med kommunen. Især over, da det ikke så ud til at føre til noget. :/ Det var forfærdeligt.

Jeg kan især huske en episode, hvor jeg tilbage i 2000 eller deromkring var i aktivering med noget jobsøgning. Tilfældigvis faldt mine øjne på antallet af aktive CV'ere på jobnet.dk Dengang var antallet af aktive CV'ere på 270.000 ! Det slog i den grad benene væk under mig...

Det er da godt, hvis der nu foreligger dokumentation for det via en svensk undersøgelse.

Ved du om det faglige hus evt. ligger et link ud til undersøgelsen ?
__________________
Når lovgivere får mindre at lovgive om, så udvikler de sig til krontrollanter. - Flemming Leer Jakobsen
Træk vejret - tæl til 10. Tænk selv, det er demokrati - Flemming Leer Jakobsen

Sidst redigeret af FlemmingLeer; 23-07-2008 kl. 20:42. Årsag: husker engang jobnet.dk tal..
FlemmingLeer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2008, 20:12   #3
Fussen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Fussens avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-10 2007
Lokation: odense
Indlæg: 176
Styrke: 17
Fussen er rigtig godt på vej
Hej Kjersti

De der 37 timer som kommunen gerne vil have dig forøget med, er alene med henblik på om du efterfølgende kan revalideres. Du skal virkelig passe på dig selv, sig endelig fra hvis du ikke magter at sætte timerne op. Det kan jo forværre din tilstand.

KH
Fussen
Fussen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2008, 21:19   #4
Kjersti
Hvor skulle jeg ellers være
 
Kjerstis avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-06 2008
Lokation: Midtsjælland
Indlæg: 177
Styrke: 16
Kjersti er ny på vejen
Skal prøve og høre faglige hus næste gang jeg skal snakke med dem om de har et link til dette..

KH
Kjersti
Kjersti er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Børnetræning og viden phhmw Et godt link! 1 04-03-2013 15:50
Hvordan forløber en sag med Posttraumatisk stress? Tessa Alt det andet 39 25-07-2012 22:02
Har brug for mere viden Mimsemusen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 14-11-2011 22:30
God viden om smerter!! Ninja Alt det andet 6 16-07-2009 19:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension