K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Hvordan forløb det da du søgte fleks?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Hvordan forløb det da du søgte fleks? Her kan du beskrive hvordan det er at blive visitert til fleks, hvad enten du er en af dem der har et godt og korrekt forløb, eller en af dem der har et håbløst og umenneskeligt forløb.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-07-2008, 10:52   #1
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Hellere rig og rask end fattig og syg

Her er nogle uddrag fra dagens kronik fra Fyens. Læs resten. Den er meget beskrivende for et forløb hos en kommune.


Citat:
Hellere rig og rask end fattig og syg

Rammes du af sygdom er det slemt. Viser det sig at være en kronisk sygdom, er det værre, for så skal du måske have offentlig hjælp. Og så er det klogt at være i topform
Citat:
Når man som borger får tildelt en sagsbehandler, erfarer man hurtigt, at vedkommende ikke er advokat for én, men derimod advokat for de mange borgere, som synes, at skattetrykket er for højt. Den ånd, der hersker i de nye storkommuner, er ikke meget anderledes end dengang, da sognerådsformanden selv sad og klaprede med låget på pengekassen.

Dette cirkus med sygedagpenge, ville jeg ikke engang ønske, at min værste fjende skulle igennem.

Måske lige med undtagelse af Claus Hjort Frederiksen.
http://www.fyens.dk/article/1034922:...-fattig-og-syg
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-07-2008, 11:52   #2
Løvetand
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2008
Indlæg: 81
Styrke: 17
Løvetand er ny på vejen
Har lige læst den i avisen. Den er godt formuleret og alle der har været i forbindelse med kommune kan nikke genkendene til den måde de tørrer en af på andre og forlænger ens sag, mens man står tilbage uden svar på noget som helst.
Jeg har selv oplevet ansatte på kommunen vende det hvide ud af øjnene, når man bliver henvist til dem og det ikke er deres bord. Som om det ikke er ydmygende nok i forvejen ikke at kunne klare sig selv.
Jeg har heldigvis også mødt flinke mennesker på kommunen, men det ændrer ikke ved at jeg stadig er på kontanthjælp og parkeret i systemet. Der er ikke noget værre end den måde de ser eller rettere ikke ser på en.
Løvetand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-07-2008, 12:09   #3
Fussen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Fussens avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-10 2007
Lokation: odense
Indlæg: 176
Styrke: 17
Fussen er rigtig godt på vej
Fyn er "fin" !

Fussen
Fussen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hellere nakkeskud end Zyprexa! logikeren Politik og Samfund 17 09-11-2012 21:29
Fattig = rask? buster Politik og Samfund 5 02-03-2012 03:11
Fattig i Gentofte! buster Politik og Samfund 0 31-08-2011 10:10
Hellere rig og rask end fattig og syg Odenseaneren Politik og Samfund 5 23-07-2008 14:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension