K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-10-2006, 21:51   #1
printz4l
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2006
Indlæg: 17
Styrke: 19
printz4l er ny på vejen
Pia B

Især til Pia B, der jo er proffesionel!
At en 29-årig søger og eventuelt opnår Førtidspension, er IKKE ensbetydende med, at vedkommende er på "Borgerløn"!!!
Tværtimod betyder det, at vedkommende kan slippe fri for basale økonomiske spekulationer, og koncentrere sig om at komme ovenpå igen, og senere i livet eventuelt starte på et Skånejob, der er en langt bedre ordning end Flexjob.
Flexjob er primært indrettet for at tilgodese arbejdsgivere, i perioder som nu, hvor de hyler om mangel på arbejdskraft, men Flexjobberen sidder også på yderste mandat, når tiderne skifter!

Blot for at undgå misforståelser, er jeg iøvrigt utroligt glad for, at der i vort samfund stadigt findes folk som Pia B, der har overskuddet til at hjælpe os igennem.

Pøj-pøj til alle
printz4l er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2006, 02:32   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Pia B

He he printz41 du lyder som en der har været ude og møde nogle fordomme i dag


Kunne godt tænke mig at vide hvad der fik det indlæg frem fra din side

Og nej en 29 årig får førtidspension, det er kun sørgeligt og synd for vedkommen, jeg er helt sikker på at en hver 29 årig heller vil have fultidsarbejde og et godt helbred , så jeg ved godt hvad du mener
  Besvar med citat
Gammel 01-11-2006, 23:26   #3
PiaB
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-10 2005
Indlæg: 214
Styrke: 19
PiaB er ny på vejen
RE: Pia B

Jeg er da selvfølgelig glad for rosen - den ros jeg får herinde er både langt vigtigere og meget oftere end den jeg får fra min arbejdsplads!!

.... hmmmm skrev jeg det Tror nu aldrig jeg har fået ros fra arbejdspladsen - har til gengæld fået diverse gaver af mine borgere gennem tiden - og findes der egentligt nogen vigtigere form for ros...NEJ, det gør der ikke

Men til det du skriver - din ros forstår jeg, det andet forstår jeg ikke så meget - måske skal det ikke forståes som andet end, at tingene på trods er gået dig godt!!

Kh Pia
PiaB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2006, 08:09   #4
printz4l
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2006
Indlæg: 17
Styrke: 19
printz4l er ny på vejen
RE: Gået godt?!?

Hej PiaB.
Hmm, joeh det er langt om længe lykkedes mig at "få" en FtP, men ikke uden at føle mig kriminel, og det er dér jeg harcelerer:@-Kan ikke få ind i min knold, hvad der gør, at mennesker der bruger deres liv på en uddannelse til at hjælpe andre vil være med til at "kriminalisere" deres "borgere"???
Ikke at jeg tror I har noget valg, men det burde være Jer der havde overskuddet til at opponere, hvilket nogen jo også gjorde, men de blev straks banket på plads af Hjorten
Så fedt er det altså heller ikke, at måtte erkende ikke at kunne begå sig og klare et job, det er jo både økonomisk og menneskelig ruin, men selvfølgelig er det ens eget valg, man kan jo bare blive posedame/mand, det er det reelle altenativ velfærdssamfundet byder borgere i nød, eller er der noget jeg ikke har hørt om?

Nok engang:Misforstå mig nu ikke- hvor var vi, uden Jer masochister til at hjælpe os igennem???
Pøj-Pøj til alle
printz4l er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension