K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Et godt link!

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Et godt link! Har du et godt link som du mener at andre kan have nytte af kan du lægge det her. Denne kategori er ikke beregnet til debat.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-06-2008, 00:26   #1
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Exclamation jytte hestbech

Citat:
Jeg er uddannet læge og var tidligere souschef på Retsmedicinsk Institut ved Odense Universitet. Derudover var jeg formand for studienævnet ved det Lægevidenskablige Faktultet og underviser ved de 3 gamle universiteter indtil jeg i 1987 blev invalideret af dissemineret sclerose.
Bogen "Velfærd og Svindel?" handler om mine erfaringer med sundheds- og socialsektoren gennem de 20 år, jeg har været afhængig af disse instanser for at få de pensioner og den hjælp, sygdommen ifølge lovgivningen berettiger mig til.

I takt med, at jeg i de senere år har elimineret ca. 80 % af mine sklerosesymp-
tomer, har jeg på forskellig måde deltaget i den offentlige debat. Dels om en effektiv, men undertrykt sklerosebehandling, dels om den retsløshed, som uproduktive (handicappede, syge og gamle) danskere lever under.

Jeg har i 2008 indgivet politianmeldelse af Sundhedsstyrelsen og Patientkla-
genævnet.

En anden hjemmeside, som fortæller om de uproduktives retsløshed: www.Benny-G.dk

Følg med i min føljeton. Her beskriver jeg den seneste udvikling i mit arbejde for at få myndighederne til at handle lovligt, også når det gælder syge, handicappede, børn og gamle.
http://www.jyttehestbech.dk/

Klik ind på hjemmesiden, hvor diverse links er aktive.
__________________