K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Et godt link!

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Et godt link! Har du et godt link som du mener at andre kan have nytte af kan du lægge det her. Denne kategori er ikke beregnet til debat.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-06-2008, 00:26   #1
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Exclamation jytte hestbech

Citat:
Jeg er uddannet læge og var tidligere souschef på Retsmedicinsk Institut ved Odense Universitet. Derudover var jeg formand for studienævnet ved det Lægevidenskablige Faktultet og underviser ved de 3 gamle universiteter indtil jeg i 1987 blev invalideret af dissemineret sclerose.
Bogen "Velfærd og Svindel?" handler om mine erfaringer med sundheds- og socialsektoren gennem de 20 år, jeg har været afhængig af disse instanser for at få de pensioner og den hjælp, sygdommen ifølge lovgivningen berettiger mig til.

I takt med, at jeg i de senere år har elimineret ca. 80 % af mine sklerosesymp-
tomer, har jeg på forskellig måde deltaget i den offentlige debat. Dels om en effektiv, men undertrykt sklerosebehandling, dels om den retsløshed, som uproduktive (handicappede, syge og gamle) danskere lever under.

Jeg har i 2008 indgivet politianmeldelse af Sundhedsstyrelsen og Patientkla-
genævnet.

En anden hjemmeside, som fortæller om de uproduktives retsløshed: www.Benny-G.dk

Følg med i min føljeton. Her beskriver jeg den seneste udvikling i mit arbejde for at få myndighederne til at handle lovligt, også når det gælder syge, handicappede, børn og gamle.
http://www.jyttehestbech.dk/

Klik ind på hjemmesiden, hvor diverse links er aktive.
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield

Sidst redigeret af zuza; 27-06-2008 kl. 00:34. Årsag: links virker ikke korrekt, som på jyttes hjemmeside
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jytte Hestbech MadWoman Politik og Samfund 5 09-05-2009 10:04
Efterlysning fra Jytte Hestbech Benny Gerhard Lægekonsulenternes Rolle 9 20-11-2008 14:48
Lægefaglig virksomhed ej i kommuner: Svaret på Jytte Hestbechs hjemmeside FlemmingLeer Lægekonsulenternes Rolle 0 22-07-2008 22:49
Læge Jytte Hestbechs HJEMMESIDE Benny Gerhard Politik og Samfund 0 26-06-2008 10:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension