K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Jeg er kommet i praktik.

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Jeg er kommet i praktik. Her kan du skrive om din praktik og forløbet af din praktik.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-10-2006, 15:19   #1
sysse
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 13-02 2006
Indlæg: 15
Styrke: 19
sysse er ny på vejen
Praktik

Jeg er så heldig at jeg er kommet i praktik Jeg blev visiteret til praktik i 2004 efter arbejdsprøvning og blev visiteret til 15 timer om ugen. I Januar var jeg i praktik i et supermarked , men fik at vide at jeg var for langsom, så nu er jeg så igen i praktik og de er bare så søde Jeg vil lige tilføje at det er et ældre center hvor jeg er i køkkenet,og i denne uge er jeg i opvasken. Jeg har ellers selv syntes at det gik så godt men hende der plejede at være i opvasken fortalte mig at opvaskemaskinen skulle kører hele tiden og det gav mig bare sådan en nedtur for det kan jeg slet ikke overskue fordi jeg får ondt i mine arme og skuldre .ER det meningen at jeg skal væer ligeså hurtig som hende der har været der i lang tid og ingen skåne hensyn har
sysse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2006, 16:25   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Praktik

Citat:
sysse skrev:
Jeg er så heldig at jeg er kommet i praktik Jeg blev visiteret til praktik i 2004 efter arbejdsprøvning og blev visiteret til 15 timer om ugen. I Januar var jeg i praktik i et supermarked , men fik at vide at jeg var for langsom, så nu er jeg så igen i praktik og de er bare så søde Jeg vil lige tilføje at det er et ældre center hvor jeg er i køkkenet,og i denne uge er jeg i opvasken. Jeg har ellers selv syntes at det gik så godt men hende der plejede at være i opvasken fortalte mig at opvaskemaskinen skulle kører hele tiden og det gav mig bare sådan en nedtur for det kan jeg slet ikke overskue fordi jeg får ondt i mine arme og skuldre .ER det meningen at jeg skal væer ligeså hurtig som hende der har været der i lang tid og ingen skåne hensyn har
hej sysse

Du mener vel at du blev visiteret til Fleksjob i 2004 efter en arbejdsprøvning ?

Først vil jeg spørge dig om du er i erbejdsprøvning ?

Hvis du er i arbejdsprøvning skal der være klarlagt skånebehov i den kontrakt der er skrevet og din chef skal informeres om dine skånebehov og medarbejdere..

Hvis du er visiteret til 15 timer om ugen skal du ikke arbejde mere end det, medmindre du selv føler du magter mere.

Du skal ikke gøre noget du ikke kan magte, du har ret til at sige fra.

Det er jo netop derfor du er i Praktik eller Arbejdsprøvning,

Jeg forstår ikke rigtigt om du er i arbejdsprøvning eller virksomhedspraktik med henblik på fastansættelse ?

forklar lige det...

op med humøret igen..
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2006, 16:39   #3
sysse
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 13-02 2006
Indlæg: 15
Styrke: 19
sysse er ny på vejen
RE: Praktik

Ja jeg blev visiteret til fleks job i 2004 efter en arbejdsprøvning, det jeg er i nu er for at se om mine arme og skuldre er blevet dårliger Skulle der have stået i mine skåne hensyn at jeg er langsom, for det gør der ikke.:|
sysse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2006, 16:53   #4
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Praktik

hej sysse
Ja det skulle der faktisk...men hvis det ikke står der så skal du selv sige det og så skal der tages hensyn til det...jeg vil foreslå dig at sige det til din sagsbehandler med det samme og bede ham/hende om at hjælpe dig.
....grunden til at du er der er for at finde ud af om du har fået det bedre eller værre og så er det vigtigt at du lytter til din krop .
Den dame ved måske intet om hvorfor du er der ? Så fortæl hende at du er fleksjobber osv.
Har du ikke en kontaktperson på den virksomhed ?
Det havde jeg...og det var hende jeg skulle henvende mig til hvis jeg havde et problem.
Ring til din sagsbehandler under alle omstændigheder og snak med dem om problemet.

Det nytter ikke noget at presse på dig, når du ikke kan.

Håber det går i orden for dig og du bliver glad igen...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2006, 17:13   #5
sysse
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 13-02 2006
Indlæg: 15
Styrke: 19
sysse er ny på vejen
RE: Praktik

Hej Stella Jeg vil bare sige tak for dine svar og opmuntring det betyder meget for mig
sysse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
for syg til praktik minismandag Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 17-09-2013 11:21
Praktik Jef Alt det andet 15 24-01-2013 22:14
Ang praktik lynge60 Spørgsmål ang fleksjob 9 06-10-2012 11:22
Praktik winhill Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 0 04-07-2012 17:56
Ang praktik jyttels Alt det andet 3 23-07-2011 10:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension