K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-10-2006, 17:13   #1
Trine47 - Slettet medlem
Banned
 
Tilmeldingsdato: 16-10 2006
Indlæg: 10
Styrke: 0
Trine47 - Slettet medlem er ny på vejen
Jeg vil ikke betragtes som et fjols...

Med stor fare som ny at blive betragtet som et fjols, ja så må jeg desværre erkende at K 10 ikke er stedet for mig.

Citar fra Bantam:
K10 var vel tænkt som et sted hvor man kan støtte og opmuntre hinanden, samt hjælpe hinanden med gode råd.

Hvis nye brugere kommer til og finder ud af at ja her der bliver de også bare regnet for at være nogle tilbagelænede fjolser, ja så er ideen væk med siden ville jeg mene.


Derfor trækker jeg mig fra dette forum.

Trine
Trine47 - Slettet medlem er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2006, 17:18   #2
abbi68 - Slettet medlem
Banned
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2006
Indlæg: 44
Styrke: 0
abbi68 - Slettet medlem er ny på vejen
RE: Jeg vil ikke betragtes som et fjols...

Trine jeg tror det kommer efter mit indlæg. Jeg har besvaret alle de svar der er kommet tror jeg. jeg kan se at jeg har generaliseret og det var bestemt ikke min mening Og det er bestemt ikke min mening at jage nogen væk her fra k10. Hvis nogen skal gå fra k10 så må det blive mig.

Hilsen abbi68
abbi68 - Slettet medlem er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2006, 17:22   #3
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Jeg vil ikke betragtes som et fjols...

Til trine47
ahhh come on...du giver lidt hurtigt op syntes jeg nok..
Du er lidt hård og når du så får nogle ærlige svar så kan du ikke tåle det....Bantam mente jo at du kalder os for nogle tilbagelænede fjolser der ikke gider gøre noget fordi vi er ofre....det er dig der stempler os som ofre ...B)
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2006, 17:29   #4
Trine47 - Slettet medlem
Banned
 
Tilmeldingsdato: 16-10 2006
Indlæg: 10
Styrke: 0
Trine47 - Slettet medlem er ny på vejen
RE: Jeg vil ikke betragtes som et fjols...

Kære abbi

Jeg er helt ny i dette forum. Og min beslutning om at vælge at slutte mens legen er god, har absolut intet med dig at gøre.

Du er efter min bedste overbevisning i din gode ret til at stille ALLE de spørgsmål du har lyst til. men, uden at blive bombaderet med kritiske spørgsmål og mistænkeliggørelser og dokumentation!!!

Lige så snart man træder ved siden af den gængse opfattelse af hvad normer er i dette forum, ja så er kasteskytset virkelig linet op.

Jeg er slet ikke typen der gider ofre energi og tid på selvmedlidenhed, og det er kommunens PLIGT at skaffe fleksjob og den generelle holdning til at systemet er noget værre lort.

Jeg vil MEGET hellere se hvad der så kan være løsningen?? - altså sætte spørgsmål ved HVAD man selv kan gøre når systemet svigter???

For vist svigter systemet gang på gang, men hvis man bliver ynkende og sur på alting, så er dette forum jo blot en bekræftelse i, at man vil have vished for, at man er i sin gode ret til at være bitter på systemet.

Rigtig god vind fremover
Trine
Trine47 - Slettet medlem er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2006, 17:43   #5
bantam
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2005
Indlæg: 92
Styrke: 0
bantam er ny på vejen
RE: Jeg vil ikke betragtes som et fjols...

Til Trine47

Ja alt kan jo misforståes til egen vinding!!

Læg mærke til HVAD jeg skriver

Hvis nye brugere kommer til og finder ud af at ja her der bliver de også bare regnet for at være nogle tilbagelænede fjolser, ja så er ideen væk med siden ville jeg mene

Hvis du ikkke kan forstå dette, ja så er og bliver det jo dit problem, men det er faktisk ikke så svært, men måske har du ikke læst det ordentligt, ja der er mange muligheder for at misforstå HVIS man vil.

Bantam
bantam er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2006, 23:25   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Jeg vil ikke betragtes som et fjols...

Hej Trine47 og Abbi68.

Tja hvad skal man sige, jeg har jo læst jeres indlæg både her og i den anden tråd.

Og jeg kan ikke sige meget andet end at det her er et debatforum, og hvis man har eller giver udtryk for nogle holdninger så må man også være klar til at få modsagt de holdninger.

Jeg ville da være ked af at se jer forlande forumet fordi bølgerne lige er kommet til at gå højt i en tråd..

Vi er nu over 400 bruger og det skal og kan jo kun være sådan at når vi er forskellige mennesker , med forskellige baggrunde , forskellige motiver og forskellig livserfaringer med os ind i det her forum, ville det være utopi at tro at der ikke engang imellem ville være et sammenstød imellem holdninger, og ikke kun det , men man kan få skrevet sådan at man misforståes , det er jo det med det skrevene ord at det ikke altid lige opfattes i den anden ende som det er tilsigtet fra den der har skrevet det..

I har begge været igennem systemet og i ved lige så godt som jeg at folk kan være meget hudløse.

Og K10 er ganske rigtig lavet ud fra det at flekser og førtidspensionister og folk der er på vej til en af tingene kan hente og støtte og gode råd, derfor er det meget naturligt at folk reagere som de gør hvis de syntes der enten bliver generaliseret eller set ned på dem og folk sidder og tænker

Men hver og en er i sin gode ret til at have de meninger de har og de har ret til at skrive det, og andre er i deres ret til at mod argumentere og det er så det, for det er jo immervæk det der skaber en debat , og det burde ikke udvikle sig til at man så ikke kan være i en debat mere

jeg håber da at der falder lidt ro på og i begge overvejer jeres beslutning om at gå, Trine47 du skriver på en meget bombastisk måde, og det kan give øretæver engang imellem (tro mig jeg kender det, jeg er nok en af dem der gør det samme og oplever øretæver for det engang imellem ) men mennesker der skriver lige fra leveren af og på en lidt bombastisk måde, det er også mennesker der er med til at sætte liv i en debat, og fordi vi er mennekser i samme båd, er det ikke ensbetydene med at vi skal være mennekser af samme mening ...

abbi68 du har været med et godt stykke af vejen her på siden , og så videt jeg husker så er du da også en af dem der hen af vejen har fået både opmuntring, og gode råd her på siden, og dermed har draget nytte af den så at gå fordi man får en lidt hed debat tja

Man skal bare huske at det ALDRIG kan eller skal være lutter idyl på en side med så mange medlemmer. og det skal det i min verden heller ikke være, vi behøver ikke alle at være enige, men man må også engang imellem vide med sig selv at man skal slås for sine holdninger.


MVH
Hejdien
  Besvar med citat
Gammel 25-10-2006, 12:46   #7
Ingrid
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-03 2006
Indlæg: 565
Styrke: 20
Ingrid er ved at flytte ind på K10Ingrid er ved at flytte ind på K10
RE: Jeg vil ikke betragtes som et fjols...

Hej Abbi og Trine.....hvad med bare at komme op på hesten igen, når man er deltager i et debatforum, så er det bare sådan at man kan risikere at få ørene i maskinen, hvorfor skulle i trække jer fordi der efter jeres mening kom lidt grus i maskineriet, i bliver nødt til at foholde jer til det i selv skriver....og kigger i og læser i jeres egne første indlæg...så kan i nok godt se at nogle ordvalg og sætninger var lidt uheldige, i et forum som dette. Jeg syntes da bare i skulle glemme det, og komme videre i andre snakke her på k10.
Mvh Ingrid.
Ingrid er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2006, 13:03   #8
abbi68 - Slettet medlem
Banned
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2006
Indlæg: 44
Styrke: 0
abbi68 - Slettet medlem er ny på vejen
RE: Jeg vil ikke betragtes som et fjols...

Ingrid grunden til jeg skrev at jeg ville trække mig er at jeg ikke vil være skyld i at andre forlader siden her. Det er ikke fordi der kommer grus i maskineriet og jeg har jo også skrevet og rettet op på mit eget indlæg efter jeg kunne se at jeg havde lavet en fejl.
abbi68 - Slettet medlem er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2006, 13:31   #9
Ingrid
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-03 2006
Indlæg: 565
Styrke: 20
Ingrid er ved at flytte ind på K10Ingrid er ved at flytte ind på K10
RE: Jeg vil ikke betragtes som et fjols...

Hej Abbi....du kan ALDRIG være skyld i at andre foretrækker at gå fra siden her....jeg syntes du skal glemme alt om den famøse tråd...det er sket, og så færdig med det....du har jo så mange andre gode tråde og indlæg, så skal en uheldig bemærkning da ikke ødelægge det.
Abbi...op med humøret, i morgen er himlen igen blå.

Mvh Ingrid.
Ingrid er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2006, 13:37   #10
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
RE: Jeg vil ikke betragtes som et fjols...

Jeg synes bestemt heller ikke at du skal trække dig Abbi68....vi er jo i et debatforum...og der kan bølgene gå højt....og det er vel også helt ok...

Du er ihvertfald ikke skyld i at Trine47 vælger at trække sig....det er helt hendes egen beslutning...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Principafgørelse: kursus ikke rimeligt tilbud, derfor ikke forpligtet gunvor Den nyttige viden vi alle har 0 24-11-2012 22:27
Man kan ikke stoppe sygedagpenge hvis ikke der er lavet ressourceprofil Hejdien Nyt fra Ankestyrelsen 10 01-12-2009 20:47
Jeg kan ikke mere.. magter ikke mere.. frhansen Dit og Dat 18 23-11-2008 14:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension