K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Et godt link!

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Et godt link! Har du et godt link som du mener at andre kan have nytte af kan du lægge det her. Denne kategori er ikke beregnet til debat.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-05-2008, 17:12   #1
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Socialrådgivere på Facebook

Citat:
Socialrådgivere på Facebook

Sådan præsenterer Ellen Hansen gruppen “Socialrådgivere for godt socialt arbejde” på internettet:

“Dette er en gruppe for socialrådgivere, der ønsker at bruge deres uddannelse, viden og erfaring til rent faktisk at udføre godt socialt arbejde til gavn for mennesker, der i en periode af deres liv har brug for rådgivning og støtte til at komme godt videre i livet.

I disse år er det ikke indlysende! For mange er det en daglig kamp at have fagligt kompetent og ordentligt socialt arbejde som mål. Der er masser af begrænsninger i det sociale arbejde, og der er ofte en grel uoverensstemmelse mellem arbejdsopgaver og ressourcer. Det tærer på kræfterne. Sygemeldinger, stress, udbrændthed og jobskifte er nogle af konsekvenserne.

Denne gruppe er oprettet med henblik på at vi kan have et forum, hvor vi kan diskutere muligheder, sprede nyheder, debattere, dele erfaringer, dele inspiration, netværke og give hinanden ideer, mod og håb.”

Mød kollegerne på www.facebook.dksøg på socialrådgivere for godt socialt arbejde.
http://www.socialrdg.dk/index.dsp?page=8672
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2008, 17:50   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Det lyder interessant og jeg lader det ligge.. det med socialrådgivere..

Men når det nu er sagt så vil jeg også lige gøre opmærksom på at der er en del advarsler omkring facebook , de har lidt svært ved at overholde loven med hensyn til registrering og der har også være ude om at de sælger oplysninger..

dertil kommer det at man ikke kan oprette en profil uden at opgive sit navn og adresse (dette kan måske omgås med falsk navn og adresse det ved jeg ikke)

Men i hvertfald ville jeg lige gøre jer opmærksom på nogen af de problemer der har været omkring facebook...

Jeg lægger lige et link her men i kan finde meget andet om facebook ved at søge på google ...

http://avisen.dk/dansk-tilsyn-advare...ok-061207.aspx
  Besvar med citat
Gammel 18-02-2010, 23:30   #3
cmay
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2009
Indlæg: 17
Styrke: 15
cmay er ny på vejen
Jeg ville nu også til enhver tid advare om at bruge facebook generelt.
facebook er notorisk kendt for datamining og hvis man værdsætte sit privat liv så er det ikke smart at bruge forums som facebook .
cmay er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2010, 23:35   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ok, nu er indlægget også helt tilbage fra Maj 2008 og tingene har udviklet sig siden. Vi er mere oplyste i dag omkring 'fjæsebogen' og andre steder.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2010, 06:35   #5
MorWettendorff
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 21-10 2009
Lokation: Fredericia, men oprindelig fynbo
Alder: 51
Indlæg: 355
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
MorWettendorff er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af cmay Se meddelelser
Jeg ville nu også til enhver tid advare om at bruge facebook generelt.
facebook er notorisk kendt for datamining og hvis man værdsætte sit privat liv så er det ikke smart at bruge forums som facebook .
Man kan saktens bruge facebook, og værdsætte sit privat liv stadig væk, der er en knap der hedder privatindstillinger, og der kan du selv bestemme, hvem der må kigge din profil, og hvor meget de må se, så jeg er ikke bange for det.

Facebook, er blevet mere sikker, end den gang i 08.
MorWettendorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2010, 09:41   #6
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Mine egne personlige facebook regler:

1) Skriv aldrig noget du ikke ønsker dine modstandere skal læse
2) personfølsomme udtalelser skrives kun i private beskeder og kun til mennesker man kender rigtig godt.

Det er så mine personlige regler for at holde på mit privatliv.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2010, 09:50   #7
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ragdoll Se meddelelser
Mine egne personlige facebook regler:

1) Skriv aldrig noget du ikke ønsker dine modstandere skal læse
2) personfølsomme udtalelser skrives kun i private beskeder og kun til mennesker man kender rigtig godt.

Det er så mine personlige regler for at holde på mit privatliv.



Ragdoll
Jeg har byggen en mur op omkring min facebook-profil, altså den er ikke offentlig og man skal være ven med mig for at se andet end mit profilbillede og nogle små ubetydelige ting.

Jeg er meget kritisk med hvem jeg er ven med, og jeg er meget opmærksom på hvem der kan se hvad... også omkring de grupper og sider jeg er medlem af.

Der er Facebook blevet meget bedre det seneste år med at man kan indstille sine sikkerhedsindstillinger så meget som man vil.

Når man er på Facebook er det med at have sin kritiske sans med sig, og jeg kunne personligt aldrig drømme om at være ven med min chef (hvis jeg havde sådan en).
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2010, 11:25   #8
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Jeg er lidt på facebook, men det eneste, jeg oplyser er køn, alder, civilstatus og de fritidsinteresser, der udveksles om. Resten kommer ikke andre ved.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2010, 12:18   #9
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
dertil kommer det at man ikke kan oprette en profil uden at opgive sit navn og adresse (dette kan måske omgås med falsk navn og adresse det ved jeg ikke)
det kræve ca 1 min så ahr du en falsk facebook det er så let at det er totalt til grin jeg vil sige lad nu værd med at ligge personalige info på facebook mange har fået deres indentitet misbrugt osv osv generalt lad vær med at bruge den.vil man snyde kan man det så let som ingenting samme her vil du have 10 konto er det ggjort på 1 min desvære kan man ikke rigtigt gøre noget ved
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2010, 12:28   #10
Lizzy
Afhængigheds tegn af K10
 
Lizzys avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2009
Lokation: Fyn
Alder: 58
Indlæg: 337
Styrke: 16
Lizzy er ny på vejen
Linket virker jo slet ikke mere?
__________________
*Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du!*

Copyright © - mine indlæg må ikke kopieres eller gengives andre steder.
Lizzy er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Er K10 på facebook? sane Hjælp til Forum Brug 2 25-04-2012 13:27
Facebook Connybirk Politik og Samfund 0 27-03-2012 14:54
Facebook shylock Et godt link! 1 18-05-2009 01:16
Facebook lena Et godt link! 5 02-11-2008 14:49
Facebook Maj-Britt Alt det andet 9 19-08-2008 22:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension