K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-05-2008, 06:32   #1
baldur
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2007
Indlæg: 315
Styrke: 18
baldur er rigtig godt på vej
Arbejdsskadessyrelsen Partshøring

jeg har fået tilsendt en oversigt over akter som arbejdsskadestyrelsn ikke mener jeg er bekendt med ,og som de vil lægge vægt på ved aggørelsen om mit erhvervsevnetab ,da jeg har aktinsigt er jeg bekendt med alt det de har sendt mig .§ 19 er jeg ikke bekendt med at myndigheden er i besiddelse af bestemte oplysninger skal jeg gøres bekendt med disse oplysninger hvis de er til ugunst for den pågældende part og er af væssentlig betydning for sagens afgørelse.

Jeg syntes godt nok at det er temmeliglig manipulerende ,magen til mistro skal man lede længe efter ,men for ikke at gøre sagen mere indviklelt end det de prøver at gøre den , vil jeg bare skrive i deres vedlagte ark til bemærkninger følgende : Jeg har i min arbejdsskadesag rådgivet mig med min fagforegning ,er jeg ikke tilfreds med erhvervsevnetabs vurderingen vil min arbejdsskadesag blive overgivet til en dygtig Advokat med speciale i erstatning.

Hvis der skulle værre en arbejdsskadet her på k10 som har erfaring med ovennævnte vil jeg værer taknemlig .

venlig hilsen baldur
baldur er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-05-2008, 08:31   #2
Marolle
Hjemmevant på K10
 
Marolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2007
Alder: 40
Indlæg: 218
Styrke: 17
Marolle er ny på vejen
Jeg har også min sag i ASK. Men det er nu ikke pga en arbejdsskade, men pga. modpartens forsikring, ikke vil give mig nok i erstatning. Så min advokat har sendt min sag til ASK, som pt. venter på, hvad det ender med mht. min arbejdsevne. Om jeg får fleksjob eller ftp.
Marolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-05-2008, 09:57   #3
baldur
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2007
Indlæg: 315
Styrke: 18
baldur er rigtig godt på vej
hej

jeg kan se at jeg kom til at lave en skrivefejl ,jeg håber ikke de lever op til navnet : arbejdsskadesyrelsen
baldur er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-05-2008, 12:29   #4
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 16
Den udstødte er ny på vejen
Hej Baldur!

Jeg er også kommet tilskade på mit (tidligere) arbejde. Min sag er derfor også anmeldt til arbejdsskadestyrelsen.

Jeg forsøgte fra starten af, at få hjælp af min fagforening - men de har desværre ikke formået (læs: villet), at hjælpe mig. Dette har så resulteret i, at jeg nu har en dygtig advokat til at "køre" min sag.

Umiddelbart, tror jeg ikke du skal tage det som mistro fra arbejdsskadestyrelsen. Det er normalprocedure, at man har ret til at komme med uddybende kommentarer eller tilføje eventuelle mangler.

Hvis der er noget, jeg kan bidrage med så er jeg klar.

Mange hilsner

Den udstødte
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-05-2008, 21:18   #5
baldur
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2007
Indlæg: 315
Styrke: 18
baldur er rigtig godt på vej
hej udstødte

kender du nogen som er kommet til partshøring i deres arbejdsskadesag ? skrev de mom bare under , godkente den og sendte den ind uden kommentare ?

mvh baldur
baldur er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-05-2008, 21:30   #6
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Baldur...

Prøv, om du kan bruge det her til noget, hvis du stadig mangler svar på nogle spørgsmål.

Det lader til, at denne forening har samme problemer, som vi oplever her.

http://www.k10.dk/showthread.php?t=1579

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-05-2008, 22:24   #7
Falco
Hvor skulle jeg ellers være
 
Falcos avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2007
Lokation: Hedensted
Alder: 52
Indlæg: 187
Styrke: 18
Falco er ny på vejen
Hejsa

Hvad er det du finder manipulerende?
De skal i følge loven sende dig de akter de mener du ikke har, at du så har fået dem lægger de ikke mærke til i sagsbehandlingen da det er andre i teamet der sender dette til dig, lidt tosset men sådan er det.
Du vil i din sag på nettet kunne se de har hentet oplysninger fra skattevæsnet, men ellers er alt de vil bruge lagt med det brev du modtog, du har nu selv mulighed for at komme med indsigelser eller oplysninger du mener der skal lægges vægt på, andet er der ikke i det.

Du skal også huske på du kan anke deres afgørelse med det samme du modtager den, så er det ankestyrelsen der kigger på sagen.

Håber det er svar på dit ? ellers så råb op så skal jeg se om jeg kan svarer dig


Falco
Falco er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-05-2008, 09:49   #8
baldur
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2007
Indlæg: 315
Styrke: 18
baldur er rigtig godt på vej
hej alle og tak for svar

Falco som du nok ved går det op og ned når man har en rygskade , i 2006 trode jeg selv på at min rygskade ville forsvinde derfor statet jeg op på det tekniske akedemi for at blive omskolet men måtte springe fra allerede efter en måned fordi en af mine diskus poppede ud igen.

Det jeg syntes virker manipulerende med disse parpire er at de sender dem . der omhandler at det går bedre jeg kan dit og dat osv .og meget lidt om det modsatte som nok er mere realistisk.

Jeg tager nu en snak med en Advokat om dette. for at hører om jeg bare skal lade det passere.

igen tak for svar Mvh baldur
baldur er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-05-2008, 10:03   #9
Falco
Hvor skulle jeg ellers være
 
Falcos avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2007
Lokation: Hedensted
Alder: 52
Indlæg: 187
Styrke: 18
Falco er ny på vejen
Hej Baldur.

Ja kan jeg deswærre nikke genkendende til. Men du skal huske på de kigger på alle de agter der ligge i din sag og at hvis du mener det de har til at stå ikke er rigtig, så er det du skal skrive at du har indsigelser i din sag, så kigger de også på dette.

Fik som sagt tilkendt erhversevnetab erstatning middelertidigt den 1 april, da jeg var gået igang med revalidering, de vil vudere min erstatning igen den 1 juli. Nu er revalideringen stoppet igen da jeg ikke kunne holde til det, så hvad de så gør der aner jeg ikke, men synes faktisk de har taget alt med da de afgjorde det her den 1 april.

Men det er altid godt at ta en advokat til at kigge sagen igennem.

MVH
Falco
Falco er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-05-2008, 10:40   #10
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 16
Den udstødte er ny på vejen
Hej Baldur

Jeg er selv blevet partshørt et par gange. Det er helt normalt og der er ikke noget udiøst i det. Som sagt så, hvis der er fejl eller mangler, er det vigtigt at skrive det til dem. Det kan også være, at din arbejdsgiver er kommet til at skrive noget der er helt forkert, så er det jo vigtigt at få det rettet.

Mange hilsner

Den udstødte
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Partshøring Jasmina Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 12-12-2011 12:37
Partshøring jabma Alt det andet 1 07-06-2010 15:49
Partshøring!!??? mukke Alt det andet 4 13-03-2010 00:49
Partshøring chico Alt det andet 6 16-02-2010 19:03
Partshøring Bea Din historie 2 05-02-2007 00:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension