K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-10-2010, 01:30   #171
anne mette 39
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2010
Lokation: Jylland
Indlæg: 14
Styrke: 14
anne mette 39 er ny på vejen
Faldt lige over dette forum paa nettet hvor jeg laeste dette indlaeg. Har lidt problmer med visse bogstaver paa computeren, men haaber i kan laese det alligevel.
Det er dog noget af det kedeligste som laenge har laest.

Et er at denne psykiater tydeligt er psyksik ustabil, men at hun ka faa lov til at misbruge sin magt overfor syge mennesker paa denne maade, det er da helt uhort.

Jeg har ogsaa selv haft konsulteret et par maekvaerdige psykiatere, men dog ikke saa graelt som dette eksempel. Det sidste graelde ekslempel som jeg horte om ,er en korrupt psykiater som holder til i det indre kobenhavn, og som paa kedeligste vis har kraenket flere af de kvindelige patienter. Jeg tror desvaerre at der er flere derude, som misbruger deres position paa denne maade.
Maaske er det ligefrem med nogle af disse folk, som med de paedofile, at de soger ind i disse arbejdsomraader fordi de her kan misbruge psykisk syge mennesker. Det er sku skraemmende at taenke paa.

Noget helt andet er, at det efter min mening er dybt kraenkende paa min person, at kommunen overhovedet skal have adgang til saadanne fortrolige oplysninger om en. Naar de er direkte usande som i dit tilfaelde gor det det hele vaerre, men selv i tilfaelde hvor oplysningerne er rigtige, er det da kraenke at hele enes personlige liv skal udbasoneres paa denne maade. Et er hvad en paykiater kan skive i sine personlig arbejdspapirer, men der burde efter min mening laves en lov om hvad man kan skrive af personlige ting i de journaler som cirkulerer rundt i kommunerne. Taenk paa alle de mennesker som har adgang til ens papirer,
i mig eget tidl. sagforlob er jeg bekendt med hele 15 personer i kommunen, som har haft adgang til alle mine journalpapirer inden for ca. et aar. Der staar mange personlig ting og rigtig mange forkerte ting og fejltolkninger, som jeg har det meget daarligt med.

Hvis der blev vedtaget en lov hvor psykiaterne kun maatte udtale sig om mere generelle ting som diganose, arbejdsevner, skaanehensyn, prognose, behandlingsmuligheder og om man maa arbejde eller ej,. kunne man maaske undgaa en del af alle disse kedelige historier.

Nu skal man selvfolgelig passe paa med lovgivning, for nogen gange gor det ondt vaerre, som regeringen for tiden laver lovgivning paa syge mennesker. Men i det mindste kunne man da opstille et saet etiske regler, for hvad en psykaiter maa skrive i papirer som flyver rundt paa kryds og paa tvaers i systemet i aarevis.

Og vvad i alverden skal kommunen bruge informationer om ens sexpartnere til, det er da dybt kraenkende !!!

Sidst redigeret af anne mette 39; 07-10-2010 kl. 01:59. Årsag: Blev ikke faerig med debatten.
anne mette 39 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-10-2010, 19:57   #172
MathMan
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2010
Indlæg: 1
Styrke: 0
MathMan er ny på vejen
@Pjevse det er da godt nok en træls omgang du er kommet igennem.
Jeg synes du også skal klage til til Sundhedsstyrelsens tilsyns myndighed. Email [email protected].
Vi har pt. en sag kørende omkring Eva Blachs faglighed og manglende evne til at holde sig inden for lovens rammer. Vi har fået at vide, at de er ved at samle en hel bunke af sager, og det kan være at de evt. vil koble din sag på også.
Jeg ved godt det kan være hårdt at skrive endnu en klage, men synes Eva Blach endnu en gang er gået over stregen, og det kan da være, at hvis Sundhedsstyrelsen bliv mere klar over hendes faglige virke og hendes manglende evne til at efterleve dansk lov, at de kan sætte en stopper for, hvad du bl.a. har været igennem.
Angående den psykiatriske speciallæge erklæring gætter jeg på, at den nok ikke er det papir værd den er skrevet på. Det er altid den sidste speciallæge erklæring der tæller, så du har sikkert brug for en ny. Spørg din fagforening efter om de kan hjælpe dig med at få en ny.
Jeg synes lige som andre her i forumet at du skal klage til forvaltningens top: Mai-Britt Iversen eller Preben Buchholt. Beskriv hele hændelsesforløbet og skriv f.eks. også i klagen at du gerne vil have foretaget en ny psykiatrisk speciallæge erklæring eller psykolog undersøgelse. Jeg har selv positive erfaringer.
Det kan synes uoverskueligt at skulle klage til de højere indstandser, men min erfaring er at forvaltningens top i en vis udstrækning er lydhør over for det.
Forvent ikke guld og grønne skov, men det kan være at klagen til toppen kan få dig og din sag videre i den rigtige retning.
Jeg ønsker dig held og lykke med det.
MathMan er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2010, 10:26   #173
roma
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2008
Indlæg: 21
Styrke: 17
roma er ny på vejen
uhyggelige ting der kommer frem ang. Eva Black..

Vi har tidl. haft god erfaring med at få samlet nogen af de mange, som var ved Eva Black. De kunne så mødes hos mig (selvhjælpsgruppe, nærmest), og kunne der få talt med andre, som også havde været udsat for hende.
Jeg er nu ude med en efterlysning blandt jer, der har været i kløerne på hende...

Har nogen af jer været på smertecentret i Aalborg også, for så er de meget interesseret i at høre fra jer.. De er ved at forsøge at stoppe vedkommende, men skal være sikre på at det er nogen der har/har haft en journal på smertecentret pga dokumentationesværdien. de vil så kunne sammenligne og bruge det som udgangspunkt.

Denne fremgangsmåde er valgt, fordi de ellers i modsat fald vil skulle til at gennemgå samtlige journaler. på denne måde bliver det jer, der vælger selv at vil have den med .
Men de vil selvfølgelig også henvise til de mange andre, som har fået samme beskidte behandling.

mht. til evt, assistance i øvrigt, vil jeg gerne selv bidrage, hvis der er noget. Jeg er ikke selv een af dem, men har været personen, som har samlet sager og forsøgt at gennemgå dem, for at kunne hjælpe igennem i det videre forløb. Så jeg er selv i besiddelse af en del sager. Den første netop på baggrund af en sag, fra en person/ ung pige som havde været ved hende. og der har så været mang eefterfølgende.
Det vakte min interesse, fordi der er alle mulige og umulige kreativiteter i forhold til lovgivningen, direkte i strid med mange love, og derfor tror jeg på, at I med den rette hjælp kan komme igennem. den vil evt. kunne være her, fordi smertecentret vil have en større mulighed for at trænge igennem til Sundhedsstyrelsen.

Jeg håber, nogen vil kontakte mig, så denne afskyelige gimpe kan stoppes. Jo før jo bedre.....
roma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2010, 15:23   #174
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
jeg vil glæde mig til at læse at hun er blevet stoppet, fængslet og tortureret.. mindst..

klap til skulderen til dig Roma for dit store arbejde med det.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2010, 00:11   #175
kurttrold
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-04 2008
Alder: 65
Indlæg: 150
Styrke: 17
kurttrold er ny på vejen
Hej Huldra!
Så let er det desværre ikke,hun får lov at fortsætte så længe hun skriver det i raporten som kommunen ønsker,og det fortsætter hun med imens flere og flere bliver udstyret med en personligheds forstyrelse trukket op af tryllehatten efter for godt befindende og hvilket humør damen er i den dag..Sørgeligt at systemet er sådan stadigvæk...Det blir kun værrer..Har en ven som er sendt til Morten Birket Scmidt..Er ikke engang spændt på hvordan det går for det bliver også i kommunes favør..

kan kun opfordre alle der har været på smertecentret i Ålborg,og andre til at kontakte Roma..

Sidst redigeret af kurttrold; 22-11-2010 kl. 00:15.
kurttrold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2010, 09:29   #176
Hanna
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-04 2010
Indlæg: 242
Styrke: 15
Hanna er ny på vejen
Psykiater lavet af guld

Jeg bor godt nok i Roskildeområdet, men jeg kan varmt anbefale psykiater Jens Krabbe.

Han er en ældre fagligt dygtig mand med stor indsigt. Han er vis og livsklog, og så tror jeg han er født sympatisk.

Hannah
Hanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2010, 01:41   #177
MADD
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 25-11 2010
Indlæg: 12
Styrke: 14
MADD er ny på vejen
HJÆLP!!!!

Jeg vil meget gerne mødes med nogen, der har haft "møde" med Eva blach, da jeg har store traumer og fået depression efter at have været til samtale med hende... og mangler andre i samme situation at tale med...
MADD er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-12-2010, 15:13   #178
roma
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2008
Indlæg: 21
Styrke: 17
roma er ny på vejen
hej alle
Hvis nogen af jer ved at i har eller har haft en sag kørende i Aalborg Kommune, hvor I har klaget over Eva Black må i meget gerne kontakte mig eller Madd, da Aalborg Kommune er ved at gennemgå alle de sager, der har været.
måske vi endda begynder at få hul på bylden ? Jeg krydser fingre for jer alle.

Jeg vil nu kontakte andre fra Facebook-gruppen og se, om der er flere her også. Jo flere jo bedre.....
roma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2011, 08:35   #179
pspina
Føler sig hjemme på K10
 
pspinas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2009
Indlæg: 33
Styrke: 15
pspina er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af kurttrold Se meddelelser
Hej Alle herpå k10!
Jeg vil gerne her advarer på det kraftigste mod psykiater Eva Blach Ålborg,vi er en gruppe som sammen klager over hendes umenneskelige behandling,hun vil ikke lytte hun kommer selv med svarerne,og ikke nok med det så skriver hun egne svar i raporten,og det siger sig jo selv hvad der kommer ud af sådan en erklæring til kommunen.
de som jeg har kendskab til var der for at få lavet en specialægeerklæring til kommunen,hvis nogen har haft gode eller dårlige erfaringer med denne psykiater hører jeg gerne fra jer/dig
Hejsa er ny på siden
men var hos Eva black igår i 3 timer og jeg har da aldrig været ude for noget lignende..
hun sagde faktisk inddirekte at jeg var hypokonder og at det hele var selvfærskyldt alle fysiske skavanker..
tilsidst sad jeg bare og snakkede hende efter munden for hun hørte ikke hvad jeg sagde..
jeg har været ude for incest som barn og til det sagde hun at jeg måtte jo kunne lide manden siden jeg blev ved at komme der.. sukkkk
kan slet ikke gengive alt hun sagde..
men er grædefærdig og ved ikke hvad jeg skal gøre.. for hvad kommer der ikke ud af det her .hulkk (sidder faktisk og tuder)
HJælp en eller anden havd gjorde i efter samtalen???????
pspina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2011, 08:57   #180
Ukken
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 177
Styrke: 16
Ukken er ny på vejen
hej

ja hun er skræmmende. Da jeg var hos hende tog hun samtalen på bånd. Ved ikke om denne vej er far bar men måske var det en ide at kontakte embedslægen og fortælle ham situationen og at samtalen er båndet.

Eller patientklage nævnet ?
Ukken er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Eva Blach er ikke længere ansat som psykiater på Psykiatrisk Afdeling i Vejle. gunvor Politik og Samfund 6 09-09-2013 11:05
hjææælp eva blach venstrehånd Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 17 30-05-2012 07:25
Psykiater Eva Blach nægter bisidder adgang! kurttrold Politik og Samfund 28 15-03-2011 20:23
hvordan undgår jeg Eva Blach og de andre skurke? kurttrold Dit og Dat 14 18-05-2009 10:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension