K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Lægekonsulenternes Rolle

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Lægekonsulenternes Rolle Her vil vi sætte fokus på lægekonsulenters rolle i de kommunale sager.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-04-2008, 17:42   #1
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
lægekonsulent igen igen...

læs nogle historier på LAs side ...her er en mand der har mærket lægekonsulenters klamme greb om ham...

Jeg er desværre selv en af dem der stadig kæmper om at få førtidspension, men som bliver kastet frem og tilbage i systemet og ved ikke, hvordan man kan komme videre i sagen min sag. Den har kørt siden 2000.

Der skal lige tilføjes, at jeg er født med klumpfod og har fået slidgigt i rygsøjlen. I 2006 er der kommet hjerteproblemer til, som er hjerteflimmer. Jeg har været indlagt seks gange siden sep. 2006.

Jeg har været flere gange på arbejdsprøvning i Valby og har været til speciallæger samt fået lægeerklæringer fra egen læge, om at min arbejdsstyrke er stærkt nedsat. Hun vurderer den til ¾, men det er de ligeglade med.

Jeg hører åbenbart til på jobcenteret på XXXvej i KBH . Så er det nu, man begynder at tænke på, hvad man skal gøre for at få et nogenlunde acceptabelt liv, når de lægekonsulenter, som sidder inde på XXXvej, åbenbart er ligeglade med folks ve og vel.

Jeg må nok indrømme, at de otte år, som jeg har kæmpet mod Københavns Kommune, er med til at gøre mig mere syg end godt er. Også når man står magtesløs som ene mand og ikke ved, hvor man skal klage henne.

Med venlig hilsen
En hårdt prøvet MAND på 41år
P.s. Har hele min sag sort på hvidt

http://www.ladk.dk/
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lægekonsulent i dobbeltrolle igen, igen... Multe Alt det andet 0 12-03-2012 23:29
Lægekonsulent Vibeke Manniche prøver igen! buster Lægekonsulenternes Rolle 20 24-07-2011 01:08
Igen igen.. Nyt spørgsmål vedr. Pensionskasse. Cerise Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 06-05-2011 10:36
har måtte aflyse igen igen (lidt klynk) ace dk Din historie 8 26-06-2010 21:53
Borgere med handikap snydt i årevis (København igen-igen) Morgause Politik og Samfund 1 07-09-2009 09:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension