K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-04-2008, 14:32   #1
Søren
Ved at vænne sig til K10
 
Sørens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2008
Lokation: København
Indlæg: 13
Styrke: 17
Søren er ny på vejen
Smile Sommerlejr på Rådhuspladsen 2008

Godt gået med Underskriftindsamlingen!

Jeg har en ide til en aktion der kan starte og udvikle sig fra eks 1. juni og henover sommeren til ???
Sommerlejr på Rådhuspladsen for bistandsklienter og alle der venter på forvaltningerne.Vi og vores familier kan ikke tage på sommerferie så lad os lejre os på Rådhuspladserne, så har vi jo i mange tilfælde også nem adgang til pcére når vi skal opfylde kommunernes og regeringskrav-søge arbejde & finde forsvundne sager og sagsbehandlere. etc.
Der vil opstå en telt by (som de hjemløses i Paris), der vil hurtigt blive behov for snobrøds bagning, små "vandlande" eller "paraply skove”.. Der er rig lejlighed for sponsorer, både fra private firmaer og foreninger (Socialrådgivernes Fagforening?) og der opstå daglige begivenheder, der vil nå den slunkne agurketidspresse.
Vi vil blive åbenbare for alle turister, bedste borgere og politikere både på Christiansborg og på Rådhuset.

Vi er det dårlige selskab- den dokumenterede dårlige samvittighed, som ingen politikker ønsker at blive udstillet og husket sammen med.
Vi er og bliver fejet ind under gulvtæppet, der er intet at komme efter...
Lad os holde Sommerlejr på Rådhuspladsen 2008.

Sidst redigeret af Søren; 17-04-2008 kl. 14:36. Årsag: Styvefejl
Søren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-04-2008, 15:12   #2
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Jeg er jo med på alt, der kan provokere.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-04-2008, 15:56   #3
Neurosmølf
Ved at flytte ind på K10
 
Neurosmølfs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2007
Indlæg: 553
Styrke: 19
Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10
Så må i have nogle oppustelige figurer med som symboliserer dem af os som er for angste til at være ude i det fri


Nøvsen
Neurosmølf er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-04-2008, 16:35   #4
Søren
Ved at vænne sig til K10
 
Sørens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2008
Lokation: København
Indlæg: 13
Styrke: 17
Søren er ny på vejen
Både SF og Enhedslisten har borgmestre i København og de skal ikke have klinket noget,
desværre..min sag har været på dagsordenen i det sociale udvalg...ingen reaktion!!
Ingen af de to borgmestre har nogen penge- tvæt imod skal der spares...

Det er rigtigt der skal noget erfarent organisatorisk opbakning bag en sådan demonstration!
Jeg er aktiv i 3F, Bygge Jord og Miljøarbejdernes fagforening i København- (i Fredsudvalget).
Bl.a. her er der muligt at finde mennesker der er, vandt til det organisatoriske omkring demoer- og få dem til at hjælpe, især hvis der viser sig en opbakning for eks. her

Fagforeningen er som regel mest fokuseret på deres medlemmer på arbejdspladserne
dog har jeg lige fået oplyst at BJ&M arb.fagforening vil forsøge at gøre opmærksom på problemerne i Jobcentrene.
Michael Haas vores Næstformand vil på møde i LO- Storkøbenhavn rejse problemstillingerne med udgangspunkt i de problematikker Socialrådgiverne i fagforeningerne har p.t.
Medlemmer der falder for et års sygedagpenge grænsen og forvaltninger der ikke har behandlet deres sag- resultat bistands ydelse.
Men der skal mere til, det er slut med snak, derfor har jeg fået ideen om SOMMERLEJREN
Søren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-04-2008, 16:40   #5
Søren
Ved at vænne sig til K10
 
Sørens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2008
Lokation: København
Indlæg: 13
Styrke: 17
Søren er ny på vejen
Neorosmølf
Ja der skal være plads til alle både OPPUSTELIGE,tykke og smalle
Søren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-04-2008, 23:09   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Fed ide, jeg er frisk på alt der kan vække opsigt i det omfang det kan lade sig gøre
  Besvar med citat
Gammel 20-04-2008, 11:40   #7
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
GOD IDE

Jeg vil gerne bakke op på denne måde;

Grundet helbredet kan jeg ikke deltage fysisk, men.........

Jeg kan f.eks. få nogen til at stille et lille telt op, hvori min tilværelse kan symboliseret i form af f.eks. lolitadukker (med tøj på ). Teltet vil jeg tape til med fakta-papirer omkring mine hjælpemidler, lovovertrædelser i min sag, osv.

Er I med?
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2008, 11:48   #8
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Hvad med alle dine optagelser, der sendes ud over højttaleranlægget samtidig?!

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Socialudvalget - 6/11/2008 Benny Gerhard Lægekonsulenternes Rolle 0 06-11-2008 16:57
TV2 Øst 09-10-2008 Hyanna Det er da strengt ! 13 10-10-2008 11:05
Resultatkontrakt 2008 Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 18-07-2008 13:00
Finansloven 2008 bo m Politik og Samfund 1 06-03-2008 18:36
nyt lovforslag pr 1 feb 2008 kitter Nyt om loven 3 01-02-2008 15:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension