K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Lægekonsulenternes Rolle

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Lægekonsulenternes Rolle Her vil vi sætte fokus på lægekonsulenters rolle i de kommunale sager.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-04-2008, 17:10   #1
Anne C.
Ved at vænne sig til K10
 
Anne C.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-01 2008
Lokation: Køge
Alder: 67
Indlæg: 16
Styrke: 17
Anne C. er ny på vejen
Exclamation Resume

Faldt lige over detteher fra "Justitsmord dk.":

Som vidnet/lægekonsulenten oplyste, sker det ikke sjældent, citat "…at lægekonsulentens resume indeholder et oplæg til resultatet i sagen.", citat slut.

Jamen, er det ikke lige det vi oplever, mange af os herinde
__________________
Man opnår mere med tålmodighed, end med magt.
Anne C. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2008, 17:54   #2
frida
Klart Afhængig af K10
 
fridas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2007
Indlæg: 482
Styrke: 17
frida er rigtig godt på vej
Lige nøjagtig. Har lige sendt min pensionssag ind, og lægekonsulentens "bidrag" er at jeg skal i genoptræning, på trods af jeg kommer direkte fra et 3mdr intenst genoptræning med egen fys( sendt ud i af kommunen), der kun har resulteret i flere smerter og forværring af mit helbred. Sådan en IDIOT, der tilsyneladende ikke har læst min sag. Så nu får jeg sikkert afslag, og er sat tilbage til "square one". Tænk at man skal finde sig i sådan en behandling, og sådan er det bare HELE VEJEN IGENNEM. Hvis ikke man var syg, så skal System Danmark nok sørge for man kommer helt ned med nakken.
frida er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2008, 18:30   #3
Louise
Hvor skulle jeg ellers være
 
Louises avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Lokation: København
Alder: 48
Indlæg: 127
Styrke: 18
Louise er ny på vejen
Lige nøjagtig!
Jeg synes også at lægekonsulenten, som skriver i min sag, er en IDIOT.
Man bliver rigtig fustreret, når de har skrevet, især når de virker som om, de kommer fra mars, og ikke kan forstå ens tilstand. Jeg føler i min sag, at han er mistroisk overfor det som min læge fra hvidovre skriver til dem. Og så synes jeg at de er med til at trække ens sag i langdrag, jeg fatter simpelhen ikke hvorfor sagsbehandlerne beder om statusattester, speciellægeerklæringer ovs for så at deres lægekonsulent gennemlæser dem og underkender dem.
Frida, jeg kunne lige se at du også er fra københavnerområdet, gu ved om det er samme lægekonsulent....
Ja, det Danske velværdssystem skal sku nok få en kørt helt ned.
Louise
Louise er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension