K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-04-2008, 22:44   #1
Sanneh
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2008
Lokation: Næstved
Indlæg: 20
Styrke: 17
Sanneh er ny på vejen
har været med på "en kigger"

Hej...

Det er første gang jeg skriver her inde. Har været med på "en kigger" nogle gange og har fundet både hjælp og inspiration.

Min historie er pt meget god. Har været sygemeld i ca. 2 år og blev d. 1/2-08 visiteret til flexjob. Blev i ørste omgang opfordret til, at søge pension, men føler stadig jeg kan give lidt til arbejdsmarkedet endnu. Søgte job og var så usædvanlig heldig, at komme til samtale og er d. 1/4-08 startet på min nye arb. plads. Dvs. de første fire uger jo er en prøve, men pt. virker det som en rigtig god arb. plads. Jeg arbejder 3 timer om dagen. lyder ikke af meget, men tager hver dag hjem og sover. Puha... Men hvor er det rart at komme ud blandt andre mennesker igen. Har desværre isoleret mig temmelig meget i en periode og mistet mange i min omgangskreds. Men hva`hvis de ikke er der når man har brug for dem, ja så kan det da være lige meget...

Er enlig mor til en pige på 4 år som i den grad har holdt humøret og gejsten oppe på sin mor med sit dejlige humør...
Sanneh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2008, 09:25   #2
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
Velkommen til Sanneh

Tillykke med dit job, x'er fingre for, at det bliver godt for dig.

Ja de kære små, er gode at ha', de er så dejlige, de smiler, siger noget sjovt og vi ender med at smile igen.

Min på 3, har lige været nede ved sin morbror og tante, Tante siger så til knægten "Karsten er en skrummeløre" knægten "NEJ tante Pia skrummeløre", og den har han sagt flere gange siden, jamen hvad gør jeg, jeg får smilet tilbage.

Nå men igen velkommen til, og får du spørgsmål, så ved jeg at der nok er nogle der svarer.

til dig fra mig
Stoktoft
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2008, 12:40   #3
bettina
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2008
Alder: 51
Indlæg: 150
Styrke: 17
bettina er ny på vejen
Hej Sanneh

Velkommen til siden. og tillykke med dit job.

Vil bare lige sige at du skal huske at passe på dig selv. Tænker på det du skriver med: at når du går hjem efter 3 timer at så går du hjem og sover. .
Ved godt der også er en opstartsfase. Men husk det alligevel og ved godt det er nemt at sige. Kender det fra mig selv. Man presser altid sig selv lige lidt for meget....

Godt du har din lille pige som kan give dig lys og smil

endnu en gang velkommen til.
B
bettina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2008, 16:30   #4
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Velkommen til k10

Det er dejligt at høre, du har fundet et job, der virker til at være godt!

Pas på dig
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2008, 20:46   #5
Louise
Hvor skulle jeg ellers være
 
Louises avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Lokation: København
Alder: 48
Indlæg: 127
Styrke: 17
Louise er ny på vejen
Velkommen til, Sanneh.
Skønt at høre nogle solskinshistorier.
Louise
Louise er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Læger uden "ansvar"! "systemets" sparebøsse. Benny Gerhard Lægekonsulenternes Rolle 3 17-10-2010 04:43
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25
Virksomheder "overvejer" at ansætte flere, "hvis"... zuza Fremtiden for fleksjob og førtidspension 0 06-03-2008 14:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension