K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-04-2008, 22:19   #1
baldur
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2007
Indlæg: 315
Styrke: 18
baldur er rigtig godt på vej
pædagogmedhjælper

Lidt irrelavant for de fleste her på k 10 ,men alligevel ? hvad er minimums lønnen for en ufaglærdt pædagomedhjælper i en skole sfo eller et fritidshjem .jeg har på nuværende tidspunkt 0 års erfaring.

jeg skal snart til samtale på jobcentret så jeg er såsmåt begyndt på, at tænke på hvad jeg kan holde til.

sendt af den ny udsprungne pædagog .



venlig hilsen baldgog
baldur er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2008, 01:07   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
det vidste jeg lige

der står det her om lønnen

Citat:
Løn

Pædagogmedhjælpere i offentlig ansættelse får løn efter overenskomst med de kommunale myndigheder. Grundlønnen er på mellem ca. 17.000 kr. og 18.000 om måneden. Hertil kommer eventuelle tillæg
.

du kan læse meget mere om pædagogmedhjælpere her http://www.ug.dk/Erhverv.aspx?articl...medhjaelper#q4

Hilsen

Hejdien (ikke pædagog men mor til to der er i gang med uddannelse dertil)
  Besvar med citat
Gammel 11-04-2008, 09:46   #3
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
Hej Baldgog

Hvis du tror du kan holde til det, så spring ud i det. I min helt unge dage, arbejde jeg som pædagogmedhjælper, og da jeg sidste år skulle i arbejdsprøvning, blev det på den gamle arbejdsplads (sfo), det var lækkert at være tilbage i det job, vi kendte jo også hinanden så de kollegaerne var gode til at tage hensyn. Desværre gik det ikke, men det er et rigtigt givende arbejde, at være sammen med de skønne unger, man bliver så glad i knoppen.
Skal lige siges, at kollegaerne i "min" sfo en gang imellem ringer, og spørger "kommer du ikke hen og får kaffe idag?" Hvad siger i så, var det ikke et kanon sted jeg var i afklaring?

Stoktoft
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2008, 19:15   #4
laurana
Hvor skulle jeg ellers være
 
lauranas avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-09 2007
Lokation: amager / roskilde
Alder: 46
Indlæg: 113
Styrke: 17
laurana er rigtig godt på vej
jeg mener jeg fik 107 kr i timen dengang jeg var ansat som pædagogmedhjælper i mens jeg læste, men det er 6 - 7 år siden. så det er nok steget lidt siden smiler..
laurana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2008, 20:07   #5
hjernet
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-11 2007
Indlæg: 76
Styrke: 17
hjernet er ny på vejen
se linket her.

http://www.bupl.dk/web/internet.nsf/...9!OpenDocument

håber det kan hjælpe lidt...
hjernet er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2008, 21:35   #6
baldur
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2007
Indlæg: 315
Styrke: 18
baldur er rigtig godt på vej
hej

Tak for de gode svar.

Jeg skal til samtale på jobcentre ,angående start på reva jeg tror et af mine forslag vil blive pædagogmedhjælper på halv tid i en sfo eller fritidshjem .det kan da ikke værer så belastende for ryggen når det er børn fra 6 år og opefter.

Så mangler jeg bare at arbejdsskadestyrelsen siger ja til at dække mit løntab på 10000 kr pr md de næste 22 år ,så er det hel da ikke så skidt endda ,hvis bare ryggen kan holde til det.

mvh baldgog

De fleste børn på 6 år er fåorhåbentlig holdt med at skide og pisse i bukserne , hvis ikke kan de jo gøre som håndværkeren på 6 etage uden toilet.
baldur er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Pædagogmedhjælper løn Simmer Spørgsmål ang fleksjob 3 01-08-2012 18:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension