K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-04-2008, 18:50   #1
fortvivletpige
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-01 2008
Indlæg: 47
Styrke: 17
fortvivletpige er ny på vejen
Hvorfor skal det absolut være weekend nu. Ville faktisk ringe til min sagsbehandler som har indstillet mig til førtidspension, og sige til hende, at hun skal give mig en sidste chance på revalideringen, jeg vil ikke stoppe mit liv nu, jeg vil have uddannelse og arbejde.
Bare lige et surt weekendopstød fra mig her. Please en eller anden sig weekenden går hurtigt over

håber faktisk jeg får afslag for så er jeg sgu nødt til at komme videre som jeg så gerne vil
fortvivletpige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2008, 19:13   #2
mimse
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2008
Lokation: Randers
Alder: 43
Indlæg: 366
Styrke: 17
mimse er ny på vejen
Hej fortvivletpige

Ja det må siges at være træls det er weekend, når man gerne vil ringe til sin sagsbehandler. Jeg kender det godt. Men se det fra den lyse side. Hun kan ikke nå at gøre mere ved det før på mandag, og så kan du jo skynde dig at ringe til hende first thing monday morning. Hvad har fået dig til at ændre mening? Eller du har måske slet ikke haft et valg i denne situation?

Håber weekenden er hurtigt overstået for dig.

Knus Marianne
__________________
Se mod lyset, så falder skyggerne bag dig
mimse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2008, 19:21   #3
fortvivletpige
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-01 2008
Indlæg: 47
Styrke: 17
fortvivletpige er ny på vejen
jeg har ændret mening fordi jeg synes jeg har det meget bedre og vil give det en chance igen. jeg vil ikke være på førtidspension resten af livet
fortvivletpige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2008, 19:26   #4
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Kære fortvivlet pige ...ingen kan tvinge dig på førtidspension...tal med din kommune om at du vil fortsætte med revalidering eller kan du ikke prøve at blive fleksjobber...

Hvis du bliver førtidspensionist så kan du bede om at få fleksjob og få stillet din pension i bero..

Hvis du ikke vil på pension så kan du trække din sag tilbage.

Har du selv søgt om pension eller hvad ?

Jeg forstår godt din frustration men prøv at tage det roligt og slap af i weekenden ...du kan alligevel ikke gøre noget nu...glem det til på mandag morgen.


Sidst redigeret af Stella; 04-04-2008 kl. 19:32.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2008, 19:38   #5
mimse
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2008
Lokation: Randers
Alder: 43
Indlæg: 366
Styrke: 17
mimse er ny på vejen
Selv om du kommer på førtidspension nu, er ikke ensbetydende med at du skal være det resten af dit liv. Som Stella skriver så kan du få stillet pensionen i bero, hvis du på et senere tidspunkt ønsker din arbejdsevne afprøvet igen. Du må også gerne arbejde ved siden af pensionen. Du må tjene 60.000 om året ved siden af pensionen. Så ens liv slutter skam ikke fordi man bliver førtidspensionist. Tværtimod.

Rigtig god weekend
__________________
Se mod lyset, så falder skyggerne bag dig
mimse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
"Man kan jo gøre det så surt for borgerne, at de selv aflyser" Morgause Det er da strengt ! 12 25-03-2010 10:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension