K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-03-2008, 22:21   #1
laurana
Hvor skulle jeg ellers være
 
lauranas avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-09 2007
Lokation: amager / roskilde
Alder: 46
Indlæg: 113
Styrke: 17
laurana er rigtig godt på vej
Red face hvad får man entlig udbetalt på ledighedsydelse??

hej er der nogen herinde der kan svare mig på hvad man entlig får udbetalt når man kommer på ledighedsydelse, er det satsen den samme som når man er på sygedagpenge fra kommunen???
laurana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2008, 23:05   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Hvis du kommer fra sygedagpenge, er taksten for ledighedsydelse 91% af sygedagpengene.

Kommer man fra kontanthjælp, fortsætter man på kontanthjælp. Det gælder også starthjælp.

Er man gift, og skulle have haft kontanthjælp, får man særlig ydelse som svarer til kontanthjælpsniveau.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2008, 02:22   #3
laurana
Hvor skulle jeg ellers være
 
lauranas avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-09 2007
Lokation: amager / roskilde
Alder: 46
Indlæg: 113
Styrke: 17
laurana er rigtig godt på vej
ej det bliver jo være og være det her jeg får jo i forvejen næsten igenting udbetalt på sygedagpenge ( 5084 kr efter skat ) .....da jeg kun kunne arbejde 15 timer før der hvor jeg er ansat ( var ikke ansat med tilskud eller som flekser da jeg dengang blev rigtig dårligt rådgivet og først er blevet klar over den mulighed for ikke så længe siden øv ) hvilket kun kunne lade sig gøre pga min gode timeløn osv...men da jeg mine timeløn er for høj på dagpenge bliver den regnet ned til højeste sat´s og så ender jeg alså med at få små 5000 kr udbetalt!!! istedet for omkring 9000 kr som jeg havde før i tiden da jeg arbejdet uhhhhhhhhhh jeg kunne skrige, kunne jeg!!!

alt er skåret ind til benet og der sparres på alt og alligevel kan jeg kun lige få det til at løbe rundt!!
laurana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2008, 12:45   #4
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Det er muligt, at du kan søge tilskud efter nogle andre paragraffer, så du kan betale dine udgifter.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2008, 23:10   #5
laurana
Hvor skulle jeg ellers være
 
lauranas avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-09 2007
Lokation: amager / roskilde
Alder: 46
Indlæg: 113
Styrke: 17
laurana er rigtig godt på vej
århhhhh jeg bliver snart sindsyg af det skod system sorry!! men tak for hjælpen smiler!!
laurana er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad får man udbetalt i pension? Physen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 17 18-08-2012 02:13
Hvad får du udbetalt i FP?? Zania Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 24 20-08-2011 13:36
Hvad må du som sygemeldt på ledighedsydelse tumnus Spørgsmål ang fleksjob 9 17-11-2010 22:33
ledighedsydelse hvad efter ... dobar Spørgsmål ang fleksjob 11 21-01-2010 09:31
Ledighedsydelse eller hvad? Xeva Spørgsmål ang fleksjob 12 12-10-2007 20:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension