K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-03-2008, 15:56   #1
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Angry Topdanmark

For 3 måneder siden lige før jul fik jeg på en restaurant , knækket en kindtand , på grund af en olivensten som lå dybt nede I salaten,det var kun en sten uden kød på.

Jeg har søgt erstatning for det og restauranten har sendt oplysninger til Topdanmark,

Nu har topdanmark skrevet at de ikke vil give erstatning...

Hvor klager man over sådan en behandling ? er der nogle der kan hjælpe mig her...

Topdanmark siger det er min egen skyld men det mener jeg ikke det er .

Det vil koste mig en 7000 kr for en ny krone

Jeg spørger her fordi jeg kan ikke finde ud af hvor jeg skal klage over det og måske er der en der ved det
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2008, 16:09   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Øv, hvor surt.

Måske du kan få lavet den for 5.000 hos en anden tandlæge. Tandlægepriser kan sammenlignes på www.sundhed.dk. Endelig er der mulighed for at tage til Sverige.

Nå, men det lyder da vildt, fordi...

hvis du IKKE bestilte salat med oliven i, kan du heller ikke forvente, at der ligger en sten i salaten.

Nå, men her er noget:

http://www.forsikringogpension.dk/Fo...klager_du.aspx

Jeg ved ikke, om der også er noget, der hedder Forsikringsankenævnet osv.

Men måske du kan blive klogere ved at surfe lidt rundt på ovennævnte.

Held og lykke.
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2008, 18:07   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Oplagt sag at indsende til Basta!! (Hvis du orker!)

Ellers kan jeg ikke rigtig hjælpe, men jeg kan have en mening som lyder, at det IKKE er din egen skyld at få knækket en tand på en sten i salaten.
Lige så lidt som det er at få en tagsten i hovedet under stormvejr.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2008, 18:12   #4
kimmik
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-08 2007
Indlæg: 257
Styrke: 17
kimmik er ny på vejen
Øv øv stella nu ved jeg ikke hvor du bor i landet,vi tog til flensburg og fik lavet min kones tænder pris i dk 28000 kr i tyskland 7000 kr jeg haved osse flækket en kindtand det kostede 700 kr så der rigtigt meget at spare.
kimmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2008, 18:42   #5
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Jeg har nu skrevet en klage til Topdanmark over deres afgørelse og hvis de ikke ændrer deres afgørelse så klager jeg til ankenævnet for restaurant og turisme for det er der man skal klage... så må vi se hvad der sker...de tror de bare kan ignorere mig I Topdanmark...men ikke uden kamp fra mig her...det er så dyrt at gå til tandlægen her i DK og jeg kan ikke rejse til udlandet i øjeblikket.

Og Basta ...ja måske..

Tak for jeres svar ..skal nok fortælle hvordan det udarter sig.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2008, 18:45   #6
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Citat:
Oprindeligt indsendt af kimmik Se meddelelser
Øv øv stella nu ved jeg ikke hvor du bor i landet,vi tog til flensburg og fik lavet min kones tænder pris i dk 28000 kr i tyskland 7000 kr jeg haved osse flækket en kindtand det kostede 700 kr så der rigtigt meget at spare.

Hold da op kimmik...sikke en forskel på pris jeg syntes det er vanvittigt at os danskere skal rende ud af landet for at få lavet tænder , hvis vi ikke har råd...men godt du gjorde det så I sparede en masse penge...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2008, 19:39   #7
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Utroligt...

Jeg fik engang flækket en tand, da jeg og min søster kom op at slås, da vi var yngre... Forsikringen dækkede den.
Mange år senere (for et par år siden) var den pludselig hel gal med tanden, at den skulle rodbehandles - kan godt sige jer, der var mange smerter....

Min mor var liige lidt kvik og mente, forsikringen kunne dække den. De hentede min gamle sag og sagde, at denne gang også dækkede skaden....

Har GF........

Lyder godt, du har klaget over afgørelsen, håber de ændrer den....
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Erfaring med Topdanmark/erstatningssager Muddi Alt det andet 0 04-08-2012 00:33
Topdanmark-ansatte sigtet for overvågning MTVRV1 Politik og Samfund 7 13-07-2011 22:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension