K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-09-2006, 13:36   #1
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
debat på beskæftigelsesministeriets hjemmeside.

http://www.nychance.dk/sw1001.asp

Beskæftelsesministeriet har en hjemmeside der hedder www.nychance.dk
her er der en film som du kan se produceret af noget der hedder noget så frygteligt som " bastard film " denne film taler om ledige kontanthjælpsmodtagere og sygemeldte...prøv at tage et kik ind i hjemmesiden
På forsiden er der et link til filmen.
Der er også et debatforum som er meget lidt brugt...hvor man kan komme med gode ideer og meninger .

Jeg selv er chokeret over den måde man fremstiller ledige på.

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening om filmen ?

i højre hjørne står der " se film" på forsiden af hjemmesiden ( for at komme derover klik på "velkommen" den varer ca. 15 min.
Stella
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2006, 22:33   #2
Borroe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Borroes avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2006
Lokation: Slagelse
Alder: 42
Indlæg: 174
Styrke: 19
Borroe er ny på vejen
RE: debat på beskæftigelsesministeriets hjemmeside.

Hejsa Stella.
Ja så har jeg været inde og se filmen........ Og ja 4 forskellige måder at få ledige i arbejde på...... Ved nu ikke lige hvad metode jeg synes om men synes at de ledige bliver omtalt som mennesker der ikke kan tænke selv, som skal skubbes i gang - virkeligheden er jo at selvfølgelig er der en vis procentdel som er tunge i røven og som ikke gider arbejde, men så er der jo dem som gerne vil... som søger på livet løs men bare med tiden er kommet til at sidde fast i systemet men her er lige som om at ledige bliver omtalt som børnehavebørn... meget pædagogisk og egentlig lidt nedværdigende.... men samtidig synes jeg også at filmen værner om at man gerne vil møde borgeren på deres plan og støtte og hjælpe, men altså .......... ja.... lidt chokeret som du selv skriver!!

knus Borroe
__________________
Knus Borroe

Tænk over livet, Drøm det ej hen
Tiden der forsvandt, Kommer aldrig igen
Borroe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2006, 00:50   #3
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: debat på beskæftigelsesministeriets hjemmeside.

Hej Borreo
...jeg syntes den film er totalt nedværdigende og uhyggelig og ....en gang Venstre propaganda der siger " de er bare nogle dovne løgnere"...er du klar over at nogle af de steder de siger de har stoppet af de aktiveringsprojekter blev lukket ned på grund af at de var konkurrenceforvridende !!!! De ledige fik ingen reel løn for det arbejde de udførte !!!

Er der ikke anstændige måder at give ledige et værdigt lønnet job på ?

Jo !!! det er der !

Disse mennesker er i aktivering i så lang tid at det grænser til ren profit :@

....jeg sidder og læser aviser og klikkede på denne artikel...det undrer mig at Jyllandsposten har udgivet den...? ...interessant...
stof til eftertanke...B) Jeg tror forfatteren er en af K10 medlemmer...men er ikke helt sikker...B) ...

Godnat til dig...

Stella.


Offentliggjort 17. september 2006

Den hovedløse kaglen

Af CLAUS ANDERSEN, Valdemarsgade 54 A, st., Århus C

PÅ OG OMKRING Christiansborg Slot finder vi magtens tinde. Her finder vi de borgerlige ministre, der som en flok hovedløse høns løber hid og did og basker med vingerne.


Jo mindre de ved, jo mere skræpper de op og basker med de af statsministeren stækkede vinger.

Hakkeordenen er blevet samfundsordenen. I enhver hakkeorden skal der være en syndebuk, så det er din egen skyld, at du er syg, alkoholiker, fattig, arbejdsløs eller dum. Det er hovedløs snak, at de i regeringen tror, de er så kloge, at de kan undvære hovedet.

Regeringen ser os alle som små ulydige, der bare skal sættes på plads. Den taler ned til os og forsøger at gøre os til slaver, der med pisk og trusler skal kastes for løverne i et offentligt Colosseum.

Nok er Christiansborg ikke Versailles, men det er en solkonge værdigt, og manglen på kloge regeringshoveder får mig til at tænke på salig Ludvig den 16. og hans kone Marie Antoinette, der om sine sultende undersåtter sagde, at når de ikke har råd til brød, så lad dem dog spise kage.

Heldigvis viser historien, at regimer, der er magtsyge, og som forsøger at kontrollere folkets adfærd med demagogi, falske løfter, pisk og trusler og andre former for undertrykkelse, til sidst går i opløsning indefra og bliver fældet af deres egne.

Det skete også for Ludvig og hans kone, der blev hovedløse på deres gerninger med deres overdådige forbrug, deres hovmod og deres vilde udskejelser, mens den fattige del af Frankrigs befolkning sultede.

De store øjeblikke
Marie Antoinettes "kage-argument" har givet os det engelske udtryk »another Marie Antoinette moment« om især politikeres ufølsomhed og manglende sociale forståelse over for de svageste i samfundet.

Det er jo beskæmmende, at især vores socialminister Eva Kjer Hansen har haft så mange Marie Antoinette moments: »Jo større ulighed,des bedre, for det skaber dynamik i samfundet,« eller »Vi må gøre op med årtiers lighedsmageri,« eller »Socialrådgiverne kan jo bare tage en bærbar computer med ud til klienterne, hvis der er for meget papirarbejde og for lidt tid til klienterne.«

Mangelfuld satsning
Nu har Eva Kjer Hansen en plan for en megasatsning, der skal hjælpe samfundets mest udsatte til at få en ny chance.

Dog mangler der en plan mod, at kløften mellem lønmodtagere og arbejdsløse graves dybere og dybere. I de seneste 10 år er overførselsindkomsterne sakket 17 pct. bagefter lønudviklingen. Vi får ingen plan mod, at kontanthjælpsloftet og starthjælpen til flygtninge og indvandrere er med til at skabe en ny underklasse.

Desværre viser de nye tal fra Danmarks Statistik en historisk ulighed. Ikke siden 1960'erne har uligheden mellem rig og fattig i Danmark været så stor, men det får bare endnu en af Venstres hovedløse, unge venstrehøns, finansordfører Peter Christensen, til at baske med sine endnu ikke stækkede vinger og skræppe op i et Marie Antoinette moment: »Det er faktisk kun dejligt, hvis bare de fattigste ikke bliver fattigere.«

På mit skrivebord står min brevpresser af en engle-Eva. En køn, smilende og sød træengel med hovedet på skrå, og den er opkaldt efter vores socialminister. Hun ønsker en hærskare af frivillige engle, hattedamer og kirkelige organisationer, der skal feje op, være redningsplanke og løse nogle sociale problemer billigt.

Min brevpresser skulle døbes Marie Antoinette. Jeg er oprigtigt indigneret over især en socialminister, der ikke varetager de svageste interesser med et bankende varmt hjerte. Det er hovedløs kaglen i hønsegården at påstå, at de svageste grupper har høj prioritet hos VK-regeringen.

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2006, 14:38   #4
Ingrid
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-03 2006
Indlæg: 565
Styrke: 20
Ingrid er ved at flytte ind på K10Ingrid er ved at flytte ind på K10
RE: debat på beskæftigelsesministeriets hjemmeside.

Et indlæg af Claus Andersen der fik mig til at reflekter og tænke.....tak for det Stella.
Det fik mig til at undre mig, over at der først bliver sat fokus på noget når det sker en politiker selv kommer ud for det......jeg tænker selvfølgelig på Brian Mikkelsens lægevagtsag....han reddede kun sit liv fordi han stod med 1600 kr på lommen og kunne betale selv for en privatvagtlæge som der findes i K.B.H.....heldigt for ham......men desværre for os som ikke lige står med 1600 kr. til en pludselig uventet situation og som ikke bor i nærheden af København....oveni udtaler han at han ikke rigtig vil gøre noget ved sagen, nu det er overstået for hans vedkommende.......for han FIK jo hjælp privat, og ønsker bare at glemme en dårlig oplevelse.......han kunne i det mindste som politiker, være så solidarisk at han klagede over en ussel behandling, især når ikke alle har helt de samme muligheder, hvad pokker havde han gjort hvis han boede som bistandsmodtager i Jylland.

Mvh Ingrid.
Ingrid er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2006, 15:30   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: debat på beskæftigelsesministeriets hjemmeside.

Ingrid rigtig godt spørgsmål.. det kunne da være at man skulle skrive og spørge ham om det

De vil lave undersøgelser i kbhs området nu, for at finde ud af hvor udbredt fænomenet er , men jeg tror nu ikke at der ikke er den der har prøvet det.

jeg for mit vedkommende har da prøvet at være så dårlig at jeg til sidst måtte kapitulere og ringe til lægevagten, han sagde at jeg skulle komme med det samme, da jeg sagde at jeg ikke havde bil og der ikke var nogen bus der kørte..
ja så var det pludseligt ikke værre end at det kunne vente til min egen læge havde tid
  Besvar med citat
Gammel 18-09-2006, 17:02   #6
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: debat på beskæftigelsesministeriets hjemmeside.

ja ....godt spørgsmål....
Jeg har været inde på Beskæftigelsesministeriets...puha for et langt ord....debatforum og læse....jeg fandt Erling Frederiksens kommentar til filmen som jeg sådan set er enig med ham I er noget møg...:@
Jeg syntes lige den skal med her I debatten....




Til Bastard Film
Jeg har nu set filmen Ny chance. Til alle. Som I har lavet. Den kan ses her på hjemmesiden.
Det er noget af det værste lort, jeg har set i mit liv. Hvordan kan I medvirke til den slags underlødig og manipulerende propaganda vendt mod samfundets fattigste?
De har ikke ondt i ryggen! Man skal bare tage kontanthjælpen fra dem!
Kontanthjælpsmodtagerne skal bare arbejde fuld tid for kontanthjælpen uden nogen rettigheder, tillidsmandsbeskyttelse, pensionsopsparing, feriepenge eller bare ret til at holde ferie! Både Mao og Kim Il Sung ville være grønne af misundelse.
Grøndahlcentret som stolt vises frem i Herning er tomt, fordi vi (LA) har fået det lukket, fordi det var ulovligt og opbevarede folk til ingen verden nytte. Det kommunale tvangsaktiveringscenter Grøndahlcentret stjal arbejdspladser og arbejdskraft fra samfundet.
West Wood (Værk 2) har i 8 år hvert halve år fået ti nye kontanthjælpsmodtager som gratis arbejdskraft. Uden at ansætte nogen.
I finder i filmen en enkelt som har fået job i kantinen (fordi der skulle filmes??) - efter et halvt år på træværkstedet....... "Værk 2" forventes i øvrigt at blive lukket den 3. oktober af Arbejdsmarkedsrådet - fordi det er konkurrenceforvridende/ulovligt.
Hvordan kan I tillade at lade de kommunale ridefogeder generalisere over en hel befolkningsgruppe, som tæller næsten 200.000 mennesker - uden nogen som helst antydning af problematiseringer?
Når folk ansøger om kontanthjælp, så skal der i mange tilfælde udarbejdes en jobplan og i andre tilfælde kan der laves en jobplan, hvis den ledige ønsker det.
Det er ikke lovligt bare at straksaktivere, som I hævder i filmen.
En stejl trappe kan ikke bruges som bevis for, hvorvidt nogen har ondt i ryggen eller ej.
Det er skammeligt, at I lader den lokale værkfører for de tvangsaktiverede udtale dette uimodsagt og uden nogen nuancering.
I har medvirket til at udbrede myten om, at man skaber arbejdspladser ved at presse de arbejdsløse med lavere løn, ingen rettigheder og en vedholdende trusler om, at forsørgelsesgrundlaget tages fra dem hvis de laver den mindste fejl. Eller bare fordi nogen i kommunen mener, at der er begået en fejl af den arbejdsløse. Mistanken herom er nok til at lukke totalt for forsørgelsesgrundlaget i månedsvis.
I har medvirket til, at endnu flere sagsbehandlere fremover på ulovligt grundlag lukker for folks forsørgelsesgrundlag, hvilket medfører depressioner, utryghed, ulykkelige børn og hjemløshed.
Og I gjort det for en minister, som gennem mere end 5 år har nægtet at deltage i nogen helst drøftelse af forholdene for de ledige. Man bruger eller i omegnen af 20 milliarder kroner om året på aktivering med mere.
Under påskud af, at ikke at ville undlade at tage hånd om alle, så iværksætter man Danmarkhistoriens største chikaneprojekt.
Der er ikke et eneste tænkende menneske, som tror på, at de midler som er afsat til formålet på den måde som ministeren har dekreteret, vil føre til et bedre samfund.
Formålet med en ”Ny chance” i det moderne Nysprog er at få sænket mindstelønnen og kontanthjælpen. De laveste satser for kontanthjælp/ starthjælp er allerede så lave, at man ikke kan leve et bare nogenlunde normalt liv for beløbet. Regeringen gider heller ikke ulejlige sig til at fortælle, hvordan man lever for deres lave ydelser. Og mange af de ramte har børn. Hvad mon de børn tænker om vores samfund, som de er forhindret i at deltage i på grund af regeringens fattigdomsskabende politik.
Når de, som skulle være tænkende og kritiske formidlere og journalister på Bastard Film, lader sig købe af en minister for beskæftigelse (ikke engang for arbejde!!), hvis karriere til forveksling ligner forløbet hos de tidligere kommissærer og generalsekretærer i Sovjetunionen, og som nægter enhver offentlig optræden, hvor han ikke kender alle spørgsmål på forhånd, så svinder der endnu et håb for de fattige, som denne regering systematisk har gjort endnu fattigere. Og som den fortsætter med at gøre fattigere.
Med beklagelse
Erling Frederiksen, [email protected]
LA
Landsorganisationen af Arbejdsledige
Rantzausgade 34A, st.
2200 København N
Tlf.: 35 35 81 62
Giro: 1 678 8244
CVR.nr.: 26 07 04 65
Fax: 35 35 47 45
[email protected]
www.ladk.dk



EDIT:// Lavede lige ladk om til et link
Hejdien
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2006, 22:13   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: debat på beskæftigelsesministeriets hjemmeside.

Jeg har ikke set filmen for af en eller anden grund vil min puter ikke vise den (hmmm gad vide om min puter har god smag )

Men af det jeg har læst , ja da sidder man da med kvalme, nu vil jeg snart gå over til kærsten og se filmen så jeg kan blive lidt mere irretabel :@

Hvad hulen er det for et samfund at danskerne tillader bliver bygget op ??

Kan da kun foreslå så mange som muligt her fra siden, at de går over på www.ladk.dk og viser dem vores støtte ... (forudsat at man er er enig selvfølgelig ) og er man det ikke, ja så skal man altså også være hjertlig velkommen til at blande sig i debatten om dette emne
  Besvar med citat
Gammel 18-09-2006, 22:36   #8
Borroe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Borroes avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2006
Lokation: Slagelse
Alder: 42
Indlæg: 174
Styrke: 19
Borroe er ny på vejen
RE: debat på beskæftigelsesministeriets hjemmeside.

Hej igen..... se nu har jeg set filmen en gang til........ så den igår aftes, lidt små træt osv... men den er nu set idag frisk og vel udhvilet fordi den satte en masse tanker igang i mit hoved.... FØJ for den lede... fatter det simpelthen ikke.... er helt enig Stella - det skulle bare lige ind på lys tavlen først!!!!

sad og kom til at tænke på en flok aber i bur - hvad ville man mon selv svare hvis ministeriet kom og lavede en doku på det sted hvor man er i arbejdsprøvning eller praktik : Er det dejligt at være her ??? (svar ja eller du mister din md.ydelse) jo tak jeg er glad for at komme igang ..... Og ja vi er mange der er glade for bare at komme ud på arbejdsmarkedet men fandme ikke med en kniv på struben!!!!!:@:@

gode artikler du har lagt på man sidder og bliver mere og mere arrig :@:@

nå ville bare lige påpege at jeg nu efter anden gennemgang sidder tilbage og er rigtig irritabel!!!!

Tak Stella for at du lige fik sparket øjnene op på mig!!!

Knus Borroe
__________________
Knus Borroe

Tænk over livet, Drøm det ej hen
Tiden der forsvandt, Kommer aldrig igen
Borroe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2006, 09:10   #9
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: debat på beskæftigelsesministeriets hjemmeside.

En ny chance for alle ,.. en sørgelig omgang læsning og et menneskesyn der er helt uhyrligt …
Alle mennekser i det danske samfund burde sætte sig ned og læse den side og se den film, ingen ved hvordan systemet fungere og kan komme til at fungere før man har læst den omgang

http://www.nychance.dk/sw153.asp



Alle er enig om at økonomisk incitament virker ….

Et middel der benyttes i flere succes kommuner er prompte at trække de ledige i ydelse.

I Ishøj har man fået godkendelse til at lukke for kassen også selv om det indebære at klienterne må gå fra hus og hjem…


Jamen selvfølgelig hjælper det økonomiske incitament så, hvilke menneske/forældre ville ikke arbejde sig halvt ihjel for deres børn.

Her sidder den lille Claus og Eva og klapper i deres små hænder, de har fundet det evige incitament til at få folk ud i arbejde, de glemmer bare midt i det hele at når de står på talerstolen og høre om de groteske historier om syge mennesker som ikke kan arbejde men som bliver udsat for kommune og stats Økonomiske incitament så lyder det fra taler stolen.. jamen det er jo ikke dem der skal rammes …

For gud skyld de mennesker rammes i stor stil. det er de mennesker der er tilbage i systemet det er match 4 og 5.

Hvad er det for et menneske syn der er bygget op i Danmark? nu hedder det ikke længere at vi skal prøve at hjælpe de syge og gøre dem i stand til at arbejde, nej nu hedder det at vi skal have dem ud i arbejde og derefter skal vi se om vi kan gøre noget ved deres sygdom …

Folk med dårlig ryg får den bemærkning med på vejen at den dårlige ryg skal de nok komme sig over, når de har været oppe og nede af trappen et par gange…

Hvordan har socialrådgivere det? de er uddannede til at hjælpe mennesker men har nu fået tildelt den rolle at træde på mennesker…
Det må da ikke være særlig fedt at sidde med en enlig mor eller far og opleve og se med egene øjne at her har man et menneske der er psykisk og økonomisk nede i dyndet som de kan komme, og stik imod sin lærdom så skal man træde på dem, fortælle dem at de bare skal ud i arbejde (gerne aktivering så er det gratis for arbejdsgiver) mennesker bliver boligløse børn bliver socialetaber fordi de er så Uheldige at være født af syge forældre, de kan ikke det samme som kammeraterne de kan ikke gå til sport de kan aldrig holde en børnefødselsdag. Der kommer flere og flere børn i danmark der er fejlernæret ..

En bemærkning på en ny chance til alle er ….

Når vi har kørt en lang sag og vi skal lige til at klappe til
Så kommer lægeerklæringen dumpende og vi er lige vidt..

Regeringen bør forpligte kommunerne til at handle selv om folk har en lægeerklæring.
I lovgivningen er der for eksempel regler for, hvornår man stopper sygedagpenge, tilsvarende er der ikke for kontanthjælp.
Derfor er der nogen der bliver fredet, som ikke burde blive fredet,


Nu må det da vist snart være nok…
Alt drejer sig i det store og hele hvordan vi tilfredsstiller regering kommune og arbejdsgivere.

Hvordan er det nu med de sygedagpenge, er det ikke i dag sådan at mange mennesker der er syge og på sygedagpenge er så længe om at blive afklaret at de er kommet på kontanthjælp inden de nogensinde når at blive afklaret?

Regeringens standardsvar er at .. jamen det er ikke de rigtig syge det skal gå ud over, jamen det er jo dem det går ud over, for det er de fåtallige der ikke er syge.

Hvem er det der siger at en sagsbehandler på en kommune eller en kommunalbestyrelse er bedre til at vurdere et menneskes helbred, et menneske de mange gange har set to eller tre gange ?
Frem for lægen som er den person der har uddannelse og ekspertise til netop sygdom…

Det er et underligt samfund vi er ved at få bygget op, et samfund hvor socialrådgivere ikke længere er mennesker der ud fra et ønske at hjælpe mennesker tager en uddannelse, men i stedet for bliver nogle små stik i rend drenge for en regering med et kynisk og sygt menneske syn ..

Et samfund hvor en læge tager en uddannelse men hvor en sagsbehandler kan underminere hans arbejde, ene og alene for at spare nogle penge sammen, og til hvad? Til staten sådan at vi kan få lidt skatte lettelser i den sidste ende..

Hvordan kan det være at læger og sagsbehandler vil finde sig i at deres uddannelser og livsgerninger bliver undermineret af en regering der mener at de er i stand til at vide alt bedre…

Hvordan er vi her i landet kommet så vidt at der ikke længere er noget der hedder menneske kærlighed, hvor man som ledig bliver betragtet som verden bærme ?

Er det virkelig sådan at det samfund vi en dag overlader til vores børn, er et samfund der hedder vi er os selv nok, blæse være med at naboen må gå fra hus og hjem , lige meget med de børn og forældre der er på gaden bare vi har det godt…

Alene det at vi har en side fra regeringens side der hedder en ny chance og at alt menneskesyn er udeladt af den , at man giver regering og kommuner magt til at ødelægge liv uden at de mennesker der rammes har mulighed for at tage til genmæle, en side der hedder en ny chance for alle, og som så er så modbydelig og blottet for menneske kærlighed…

Tja det siger alt …
Men selvfølgelig siden er beregnet på behandler systemet.. og ikke på at vi almindelige dødelige skal gå ind og læse den.

Men ingen tvivl om i mit sind … vores velfærds samfund er væk … det er ikke engang væk det er allerede væk.. enhver bliver sig selv nok..

Dem der har i forvejen kan få , og de andre de kan hulte sig igennem som de nu bedst kan …

Man får en grim smag i munden over at være dansker
  Besvar med citat
Gammel 19-09-2006, 12:26   #10
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: debat på beskæftigelsesministeriets hjemmeside.

Ja den film og resten er helt igennem rædselsfuld...man tror det er løgn...nu skal det siges at den socialrådgiver vist nærmere er et medlem af Venstre...

Dit indlæg er så godt at du skulle sende det til aviserne f.eks Jyllandspeostens meninger , Ekstra bladet og Politiken Information og selvfølgelig BM debatforum og LA.
Jeg tror ikke der er mange der aner noget om den film og hjemmeside i medierne.
Du må gerne skrive at K10 medlemmer generelt står bag dig i dine kommentarer hvilket er mange mennesker.

Hvad mener I andre om den tanke ?

Du skriver godt....B)

Jeg er ved at sende det ud til en masse mennesker ( om filmen) ikke dit indlæg.

Men jeg ville gerne sende dit indlæg til andre...må jeg det Heiden ?

Stella




Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ny hjemmeside ! Havedammen Nyttigt at vide for Førtidspensionister 1 28-01-2010 09:09
Ny hjemmeside lena Din historie 8 26-07-2008 11:05
Velfærdsministeriets hjemmeside zuza Nyt om loven 0 03-12-2007 14:27
Nyt på min hjemmeside... guffii Dit og Dat 1 22-02-2007 15:30
En privat hjemmeside Hejdien Et godt link! 4 11-12-2005 15:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension