K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Jeg har fået job.

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Jeg har fået job. Her kan dem der bliver ansat i job, skrive det til andre som en lille opmuntring og så vi alle kan se at det kan lade sig gøre.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-03-2008, 15:49   #1
Brittaf
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2007
Lokation: lolland
Alder: 51
Indlæg: 53
Styrke: 17
Brittaf er ny på vejen
Sidste nyt....

Hejsa!

Vil hermed gerne fortælle lidt om, hvordan dét går med mit dejlige fleksjob.

Hvis nogen ikke skulle vide dét så fandt jeg mig et praktik sted i én børnehave sidste år i august måned.

Praktikken blev aftalt til at vare 13 uger....-inden de 13 uger var gået, undersøgte lederen af børnehaven, om dét var muligt at oprette et fleksjob til mig.....-de stod nemlig og kunne bruge én i køkkenet.

Ca. 2 uger før min praktik udløb, kom hun og meddelte mig, at der kunne oprettes et fleksjob til mig og min stillingsbetegnelse ville blive som husassistent....-hvem blev vildt glad, og var fuldstændig rundt på gulvet???....-ja tænk sig nu fik jeg jo mit drømmejob, med søde kollegaer og mange skønne dejlige livlige unger.


Dét går meget fint på trods af min dårlige ryg.....-jeg har fået én køkkenstol fast i børnehaven, som hjælper mig utroligt meget. De er alle så søde og forstående, og jeg har selv lært at sætte mine begrænsninger, så de ved godt hvorfor, hvis jeg lige sidder en fem minutters tid.....-og så kan man jo altid læse med et af børnene og dét tiltrækker jo som regel flere til.

Sidst i jan. mistede jeg desværre min far efter lang tids sygdom, og der var de også utroligt forstående på jobbet.....-vi fandt sammen én løsning så jeg kunne bearbejde min sorg derhjemme uden at skulle tænke på jobbet.....-netop dét hjalp mig også meget, men vil dertil sige, at jeg savnede dem alle meget og var glad da jeg vendte tilbage...

Alt ialt har jeg dét godt i mit nye fleksjob, så det er super dejligt.

Mange glade hilsner

Britta
__________________
Don´t Ever Give Up
Brittaf er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2008, 16:48   #2
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Det er virkelig dejlig læsning Britta! Det lyder til, du har fundet et rigtig godt sted.

Held og lykke fremover også
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2008, 17:02   #3
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
hej

Det er altid dejligt at høre historier der går godt ...glæder mig at du har det godt med dit job Britta...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2008, 20:54   #4
Brittaf
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2007
Lokation: lolland
Alder: 51
Indlæg: 53
Styrke: 17
Brittaf er ny på vejen
Hej!

Mange tak skal I have begge to, og al mulig held og lykke på jeres vej

Britta
__________________
Don´t Ever Give Up
Brittaf er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sidste chance: Bydelreporter kurset, for sidste gang. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 2 12-08-2013 13:46
Sidste nyt !!!! brøkpensionist Politik og Samfund 5 08-10-2010 22:30
Min sidste dag :) Helle Smith Dit og Dat 23 03-08-2010 13:17
Sidste nye. Mella Midlertidig Førtidspension 14 20-08-2008 07:09
"Sidste chance for de sidste" zuza Politik og Samfund 0 10-03-2008 11:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension