K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Et godt link!

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Et godt link! Har du et godt link som du mener at andre kan have nytte af kan du lægge det her. Denne kategori er ikke beregnet til debat.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-02-2008, 11:44   #1
Tvillingerne20
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-02 2008
Indlæg: 7
Styrke: 0
Tvillingerne20 er ny på vejen
Link til patienter med neuropati

Hej, som lovet lægger jeg et link til www.neuropati.dk. Denne side er for patienter med neuropati, eller andre sygdomme som er relateret til neuropati-familien.

Vi beskæftiger os meget med smerter og lignende på siden.

Siden er under fortsat opbygning.

Webmaster - www.neuropati.dk
Tvillingerne20 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-02-2008, 12:02   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Er du sød at skrive lidt om, hvad neuropati er?

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-02-2008, 14:02   #3
Tvillingerne20
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-02 2008
Indlæg: 7
Styrke: 0
Tvillingerne20 er ny på vejen
Hej Zuza

Neuropati er den latinske udgave af nervebetændelse.

Der er over 200 forskeligge slags nervebetændelser, og kommer både som grundsygdom, eller som følgesygdom til anden sygdom, som eks. diabetis.

Ved nervebetændelse vil der typisk være symptomer som:
- nervesmerter
- føleforstyrrelser
- nedsat kraft
samt andre symptomer, som dog kan varerie fra hvilken nervetændelse det drejer sig om.

Du kan evt. gå ind på www.neuropati.dk, oprette dig som bruger, afvent at jeg aktivere dit brugernavn...Herefter går du ind på dette link http://http://www.neuropati.dk/infus...p?wrapper_id=8

Håber at dette er svar nok, ellers skriv gerne igen.

PS. Siden er stadig under opbygning, og der mangler rigtig meget på siden endnu. Men da jeg selv er syg af noget der hedder "demyeliniserende polyneuropati", har jeg ikke altid det største overskud...og er også selv i gang med men masse omkring arb. prøvning og videre udredning til enten fleksjob eller pension, alt efter hvad de vurdrere.

Mange hilsner
Tvillingerne2004
Tvillingerne20 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-02-2008, 14:10   #4
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Tak for det.

Det er meget oplysende... og rart at have liggende her med link.

Det er helt ok, at det ikke går så hurtigt. Vi er mange her, der har stor forståelse for, at man klarer, hvad man kan, når overskuddet er til det.

Held og lykke med siden.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-02-2008, 14:35   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg har som lovet lagt linket ind under vores Nyttige Links
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-02-2008, 23:45   #6
Tvillingerne20
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-02 2008
Indlæg: 7
Styrke: 0
Tvillingerne20 er ny på vejen
Hej Webmaster...mange tak for det...,

/Tvillingerne2004
Tvillingerne20 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Forum for endokrinologiske patienter Tullepigen90 Et godt link! 1 29-07-2011 18:21
Patienter klager over ny klageinstans buster Politik og Samfund 0 03-06-2010 19:38
Patienter hyre advokater sun-lady Det er da strengt ! 11 15-07-2009 01:17
3.107 patienter hos een læge zuza Politik og Samfund 1 29-02-2008 13:58




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension