K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Er det overhovdet til at få fleksjob?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Er det overhovdet til at få fleksjob? Søger du selv fleksjob ? hvordan går det med det, vil du ud med frustrationer, arrigskab, håbløshed eller hvad der nu kan gribe en efter afslag nummer ? så er dette stedet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-02-2008, 20:14   #1
sporup
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2007
Indlæg: 7
Styrke: 0
sporup er ny på vejen
Kompetencerne i kommunen er et problem

En stærk rubrik, for jeg skal kun berette om mine oplevelser fra Silkeborg Kommune.

1) Jeg skulle have mit efterlønsbevis overført, hvilket der gik kludder i. Først da a-kasse ringede til kommunen kom der orden i sagen.

2) Kommunen fortalte, at jeg ikke havde optjent ferie i den periode jeg var på ventepenge. Først da a-kasse ringede til kommunen kom der orden i sagen.

3) Da jeg skulle aftale løn, tog den kommunale sagsbehandler udgangspunkt i, hvor meget hun selv tjener - så en højere løn end hun fik, skulle jeg bare være glad for. (jeg er økonom, journalist og fotograf og er 53 år.)

Jeg skriver en smule om fleksjob på www.halskraeft.dk (frivilligt site)
sporup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-02-2008, 21:16   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Hej sporup og velkommen til.

Tak for dit bidrag. Ja, kommunerne mangler kompetencer på mange områder... og endda på endnu flere, som du gør opmærksom på. Tak for det.

Det er en spændende hjemmeside, du har... og sikken kamp, du kæmper.

Du kan sikkert finde ting, der matcher her på k10... med lægekonsulenter, Jytte Hestbechs "Velfærd eller svindel" osv. osv.

Du kan bruge søgefunktionen, hvis du vil lede efter noget.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-06-2008, 09:58   #3
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Citat:
Fair løn og behandling


Jeg vil derfor meget stærkt opfordre til, at min sag - helt principielt - kommer frem i en offentlig diskussion, så fleksjobbere i fremtiden får en fair løn og behandling i Århus Kommune, og jeg vil meget stærkt opfordre til, at der rejses en diskussion om kontrolfri zone og åbenhed og udvidet ret til at ytre sig.

Hvis mit eksempel bliver dagligdagen, bliver det sågu ikke rart, hverken for fleksjobbere eller for de ældre i Århus Kommune.
http://jp.dk/indland/aar/meninger/article1363110.ece
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
nyt problem sparkongefre Spørgsmål ang fleksjob 14 05-05-2010 23:09
Kan være et problem jcdk Accept fra vores omgivelser 25 20-08-2007 18:58




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension