K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-08-2006, 10:25   #1
kathleen
Føler sig hjemme på K10
 
kathleens avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-04 2006
Lokation: Greve
Indlæg: 36
Styrke: 19
kathleen er ny på vejen
Kathleens historie

Jeg fik flex i mit 'gamle' job på det halve af fuld tid for 3 år siden. Jeg arb i dsb, og har gjort det i snart 9 år. Så det var jo bar' dejligt;-) Jeg har været på barsel et år i mellemtiden.Jeg er hypermobil og har store degenerative forandringer..altså slidgigt i lænd og ryg. Jeg har dyrket redskabs og gulv gymnastik, arbejdet som ufaglært sygehjælper i flere år og slæbt på tunge kasser..Mange!! for DHL , da jeg var yngre - og man mener at det er en blanding af alt det, som har gjort at jeg har ufatteligt mange rygsmerter og altid er træææt. Og sådan har jeg haft det i ihvertfald 10 år. Jeg har svært ved at hænge i trods den nedsatte tid så vi prøver pt. at forhandle os til yderligere nedsat tid 3x4 timer pr.uge - så må vi se om det går Jeg har en socialrådgiver ansat i dsb til at hjælpe mig og en sød rådgiver ved kommunen. Jeg søgte flex i 4 år før dsb bragte social rådgiveren på bane og vupti 3 mdr. senere var flexjobbet en realitet. Da havde jeg fået adskillige advarsler om fyring pga. sygedage. Godt dsb var så tålmodige:-)Men, som mange andre føler jeg mig lidt erklæret fallit for jeg er kun 39 og kan slet ikke kapere at jeg ikke kan fungere normalt, og har haft depression 2 gange på 3 år pga. det.
Tjae det var vist det..kæææmpe knuzzer til alle
kathleen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-08-2006, 11:30   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
RE: Kathleens historie

Hej Kathleen

Det er dejligt at høre at du er i arbejde...og at DSB var tålmodige....men jeg tror nu godt at det kan svare sig for de forskellige arbejdsgivere at være det...specielt i disse tider hvor de ikke bare kan finde arbejdskraft....det er så heldigvis blevet et plus for os....så flere flexere kan blive ansat i "rigtige" jobs istedet for bare at arbejde gratis i diverse pratikpladser for dem...

Jeg tror at de fleste kender til det som du skriver....at det er svært at erkende at man ikke kan klare det som man har kunne før...men det hele bliver en hel del nemmere når man lære at affinde sig med det og acceptere tingene som de er....det er jo som regel ikke ting der der ændre sig da det er varige kroniske lidelser man har når man er flexvisiteret....men men vi ved alle hvor svært det kan være at affinde sig med det...

Jeg håber for dig at DSB gå med til at nedsætte din tid så du kan blive på jobbet og samtidig klare det....man har jo også et liv ved siden af arbejdet hvor man skal kunne klare diverse ting som indkøb, husholdning osv...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2006, 15:15   #3
kathleen
Føler sig hjemme på K10
 
kathleens avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-04 2006
Lokation: Greve
Indlæg: 36
Styrke: 19
kathleen er ny på vejen
jubii

Hurra pr. 01.12.06 har jeg fået godkendt min ændring af flex tid af både DSB og kommunen.. jeg er så glad at jeg går rundt og traller. Nu skal jeg arb. 3 dage om ugen a' 4 timer Ville lige suse ind og dele glæden og sprede lidt håb og lys kæmpe optimistiske kram til alle
kathleen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2006, 15:20   #4
Juliane
Elsker at være her på K10
 
Julianes avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-11 2006
Lokation: Ny Hjørring
Indlæg: 53
Styrke: 18
Juliane er ny på vejen
RE: Re: Jubii

Rigtig hjertelig tillykke.
Skønt at høre solstrålehistorier.
god vind fremover.
Kærligst fra
Juliane
Juliane er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2006, 08:52   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: jubii

kathleen Tillykke med det

Rigtigt rart at der også er nogle lyspunkter engang i mellem, kan godt forstå at det giver lyst til at tralle
  Besvar med citat
Gammel 04-02-2007, 13:21   #6
Bea
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2006
Indlæg: 108
Styrke: 18
Bea er ny på vejen
RE: jubii

Jeg sidder og fryder mig hver gang der er noget der lykkes. Tillykke tillykke.

Bea
Bea er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2007, 13:25   #7
Trylledyr
Banned
 
Tilmeldingsdato: 01-01 2007
Indlæg: 152
Styrke: 0
Trylledyr er ny på vejen
RE: jubii

Hej Kathleen - hvor er det dejligt at høre Jeg kan næsten høre dig tralle

Stort tillykke til dig herfra

Knus
Trylledyr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2007, 17:26   #8
Heidi
Slettet Medlem
 
Heidis avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-12 2005
Indlæg: 12
Styrke: 19
Heidi er ny på vejen
RE: jubii

Et Stort Tillykke skal du have med på vejen
Heidi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2007, 21:36   #9
annemette jensen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2007
Indlæg: 9
Styrke: 0
annemette jensen er ny på vejen
RE: jubii

tillykke jeg er selv pr. 1.2 gået fra 20 timer til 14 timer så jeg kan følge din glæde
annemette jensen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2007, 14:46   #10
annette
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2006
Indlæg: 91
Styrke: 18
annette er ny på vejen
RE: jubii

Det var dejligt at læse.

ET STORT TILLYKKE FRA MIG OGSÅ


annette
annette er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
En god historie. annagw Din historie 9 22-05-2010 12:45
min historie tulle35 Din historie 1 20-10-2009 09:08
Min historie nille60 Din historie 1 30-09-2009 18:19
min historie tigger Din historie 15 31-03-2009 21:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension