K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-02-2008, 10:27   #1
amazing
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 20-04 2007
Indlæg: 15
Styrke: 18
amazing er ny på vejen
Arbejdsskadestyrelsen.....

Hej allesammen.

Er der nogen af Jer der kan fortælle lidt om hvor lang tid Jeres sag tog hos ASK.... Hvad udfaldet blev og om der var problemer undervejs....??!

Vi venter og venter nemlig på afgørelse og er bange for at det ender med vi må gå fra hus og hjem

Håber at høre fra Jer

Knus Amazing
amazing er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2008, 14:33   #2
kitter
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2008
Lokation: Assens
Indlæg: 95
Styrke: 17
kitter er ny på vejen
min sag tog ca 8 mdr...

hurra for en god bankrådgiver, der troede på at der en dag ville ske noget

Kitter
kitter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2008, 14:39   #3
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Jeg mener, at man kan følge med i, hvor langt sagen er nået på Arbejdsskadestyrelsens hjemmeside.

Har du prøvet det?

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2008, 15:39   #4
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.726
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Kære AMAZING.

Min sag var ca 14 mdr undervejs. Jeg modtog en særdeles professionel behandling af min sag fra Arbejdsskadestyrelsen. Meget imødekommende og da der dukkede problemer op med een enkelt, særdeles partisk, speciallæge, skrev jeg en klage med begrundelse til Arbejdsskadestyrelsen. Denne godtog min forklaring og bad mig selv vælge en ny speciallæge, hvor de bare krævede at denne skulle være neurokirug.

Men vær bevidst om at du og du alene har det fulde ansvar overfor dig selv, at alt hvad der findes i akterne er korrekte. Med andre ord har du aktindsigt i ALT hvad der findes i din sag. Bliv ikke overrasket hvis en speciallæge ender op med kun at skrive en STATUSERKLÆRING som ikke er den endegyldige SPECIALLÆGEERKLÆRING.

Hvis du undervejs opdager punkter som er udeladt efter DIN mening ringer/skriver du til Arbejdsskadestyrelsen og beder om kortvarig udsættelse på eksempelvis 14 dage. Indtil du har fået overblik igen. Det som trækker tiden ud er sandsynligvis de mange speciallægerklæringer som der kræves. Se her mine forslag under www.kvalitetsreform.dk under "Positive oplevelser" Held og lykke.

Hilsen Peter
[email protected]
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 18-02-2008, 20:42   #5
JJC
Hvor skulle jeg ellers være
 
JJCs avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2008
Lokation: Holsted
Indlæg: 150
Styrke: 17
JJC er ny på vejen
Min sag tog godt 2 år, men også med en forværring undervejs, føler også mig godt behandlet.

Klarede mig også med en god bankrådgiver

Jan
JJC er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2008, 23:33   #6
Falco
Hvor skulle jeg ellers være
 
Falcos avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2007
Lokation: Hedensted
Alder: 52
Indlæg: 187
Styrke: 18
Falco er ny på vejen
Hejsa

Min sag kører er igang på 4 og 5 år ( har 2 sager)
Den har været i gennem et par anker da mén ikke hængte sammen med de skader der var, har en bekendt hvis sag tog 12 år så det er meget forskelligt hvor lang tid det tager.

Du kan følge din sag på deres hjemmeside, hvor du kan logge ind og se dine akter.

Du kan også som Peter siger få dine akter, men du har ikke ret til at se alt, men næsten du skal dog be specielt om at få deres læge akter, men disse kan du først få efter der er sat mén i din sag.

MVH
Falco
Falco er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2008, 01:58   #7
baldur
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2007
Indlæg: 315
Styrke: 18
baldur er rigtig godt på vej
hej amazing

Jeg kom ud for en arbejdsulykke d 21/3-2006 ,hvorved jeg fik 2 diskusprolapser ,bekræftet ved mr-scanning og fysisk test der passer sammenhængende dertil :har på nuværende tidspunkt hverken fået for men eller erhvervsevnetab selvom det snart er 2 år siden ulykken skete .Jeg har besluttet mig for at starte et civilt søgsmål hvis der ikke er sket noget inden 2 årsdagen for ulykken ,min sag vil overgå til Advokaterne Storetorv i Århus helst steen Eriksen som jeg har fået anbefalet.
Spørgsmål er din mands arbejdsskade en ulykke eller en erhvervsbetinget skade ?

mvh baldur
baldur er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2008, 20:12   #8
baldur
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2007
Indlæg: 315
Styrke: 18
baldur er rigtig godt på vej
Hej amazing.

Mit råd tag kontakt med en Advokat.

mvh baldur
baldur er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2008, 11:52   #9
gulfi50
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2008
Indlæg: 7
Styrke: 0
gulfi50 er ny på vejen
Min sag tog 10 måneder med en mens grad på 5%, hvad dog ikke svarer til realiteten.
gulfi50 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsskadestyrelsen Mumrik Alt det andet 12 27-04-2013 12:24
Arbejdsskadestyrelsen DahlDK Alt det andet 6 04-02-2013 13:20
arbejdsskadestyrelsen sanne mor Alt det andet 3 01-11-2012 12:29
Arbejdsskadestyrelsen Nullemusen Alt det andet 0 23-08-2010 02:02
Arbejdsskadestyrelsen.. pusle Dit og Dat 1 26-03-2009 03:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension