K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Nyttigt at vide for Førtidspensionister

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Nyttigt at vide for Førtidspensionister Er du faldet over nogle oplysninger, eller bare generelt har et godt råd ang ftp så er det her stedet

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-02-2008, 10:56   #1
fiemie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-11 2005
Alder: 51
Indlæg: 160
Styrke: 19
fiemie er rigtig godt på vej
Exclamation Ret og Pligt i dag!!!

Hej!

Vil bare fortælle at Susanne Lyngsø i dag, i Ret og Pligt på P1, kl. 14.00, vil gennemgå reglerne for førtidspensionister og arbejde.

Sendte spørgsmål til programmet for et par uger siden og fik mail i dag om at det kommer i eftermiddag.

Fiemie
fiemie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2008, 11:29   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
takker fiemie lytter med og lægger det på siden her når der kommer et fast link til det ... vi kan ikke få for meget fra den udsendelse
  Besvar med citat
Gammel 04-02-2008, 11:54   #3
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Linket er her til dem, der gerne vil høre det klokken 14.00.

http://www.dr.dk/P1/retogpligt/20050902132728.htm

Klik på den lille boks til højre "Lyt til P1"

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2009, 16:59   #4
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Exclamation

Link til Ret og Pligt er åbenbart også "afgået ved døden" sammen med hele udsendelsen.

Gad vide, HVEM der har stoppet den fantastiske udsendelse?!

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2009, 02:38   #5
Bissen
Føler sig hjemme på K10
 
Bissens avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-12 2008
Lokation: Roskilde Kommune
Indlæg: 45
Styrke: 16
Bissen er ny på vejen
Hmmm...jeg har været inde og rode på DRs hjemmeside, og jeg kan godt søge mig frem til et link til programmet, men...deres link laver en 404.
Jeg har skrevet til dem om, at det er defekt, og at jeg håber at de vil rette det.

Øv, hvor surt.
Det lød virkelig brugbart for os!
Vi må håbe, det snart kører.
__________________
Lise ~ Stemplet som professionel tosse fra 1/12-2008
Bissen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2009, 21:09   #6
pjuske
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-11 2008
Lokation: fyn Middelfart kommune
Indlæg: 134
Styrke: 16
pjuske er ny på vejen
kan nogle af jer der har hørt det,ikke skrive lidt om hvad der blev sagt af nyttige ting for os førtidspensionister ? jeg er da blevet nysgerig,hørte det desværre ikke

pjuske
pjuske er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2009, 21:12   #7
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Pjuske.... det er meget længe siden, indlægget blev skrevet... og derfor længe siden, udsendelsen blev sendt.

Du kan tjekke datoerne på indlæggene på hvert enkelt indlæg.

Vi må krydse fingre for, at DR lægger de gamle udsendelser på nettet igen. De har jo så mange andre gamle udsendelser liggende.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2009, 01:27   #8
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Pjuske... så fandt jeg linket til de gamle udsendelser.

På nedenstående link kan man finde de gamle udsendelser.

Udsendelsen til denne tråd er nederst. Klikker du på overskriften, kommer du frem til en side, hvor du kan høre den.

http://www.dr.dk/P1/densocialeudford...1012105652.htm

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
min ret og pligt jonna52 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 07-04-2011 17:43
Om ret og pligt i P1 Hejdien Alt det andet 0 27-12-2007 04:15
K10 i ret og pligt Hejdien Dit og Dat 6 19-12-2007 01:22
Ret og pligt. Buller1 Politik og Samfund 0 30-05-2007 22:39




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension